Gå til innhold

Tror jeg har hypoglykemi eller diabetes. Svimmel og rarHva spise frem til jeg skal til legen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. I det siste har jeg vært utrolig rar i kroppen mrd plutselige bølger med lavt blodsukker som sitter i lenge og gjør meg redd. Som på nattestid. Tar jo timesvis før det går over også og jeg må spise mye for å få det til å bli borte. Jeg har bestilt legetime, men i mellomtiden, kan noen kloke hoder være så snill å fortelle meg hva jeg bør spise for å unngå denne følingen eller hva det er, eller hvertfall forkorte det. Jeg er så sliten av det, har aldri vært sånn før heller og har lest at man kan dø av dette. Bør jeg spise bønner o.l? 

Anonymkode: d77c4...d74

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du tror du har ubehandlet diabetes, går du på legevakta. God bedring. 

Anonymkode: 7dea9...e4f

Skrevet

Hvordan vet du at blodsukkeret ditt er lavt, har du målt ? Det er kun om du bruker insulin eller noen typer blodsukkersenkende medisiner du faktisk kan få lavt blodsukker/føling. 

Skrevet

Du skal ikke vente med slike symptomer som du beskriver. I dag er det mandag, ring legekontoret og si du må inn på en hastetime.

AnonymBruker
Skrevet

Du ber om hastetime for å utelukke diabetes iallefall. 

Om du blir svimmel på nattestid type karusell eller nautisk kan det være krystallsyke, men for meg kjennes det veldig annerledes enn for lavt blodsukker. 

Anonymkode: f27f2...02a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...