AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #1 Skrevet 21. juni 2021 Hva synes dere er best? Skal handle klær men er usikker på om jeg skal gå over til genser eller fortsatt handle bodyer 🤔 Anonymkode: 01d9f...a14
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #3 Skrevet 21. juni 2021 Body til en 2-åring? Er litt i drøyeste laget Anonymkode: 9f81c...a24
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 Body frem til bleieslutt, mindre sand overalt! hilsen pedleder Anonymkode: b8891...3b7 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #5 Skrevet 21. juni 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Body frem til bleieslutt, mindre sand overalt! hilsen pedleder Anonymkode: b8891...3b7 Da blir det aldri bleieslutt - body gjør potteteeningen mye mer tungvindt.. Anonymkode: abc6d...7f6
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #7 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Body frem til bleieslutt, mindre sand overalt! hilsen pedleder Anonymkode: b8891...3b7 Jobber i bhg i 18 år nå. Aldri møtt en barnehage ansatt som tviholder på body før. Mye kjekkere med genser. Sanden havner i lommer og overalt å ekke noe stress å børste og vaske bort. Men du må jo nesten velge det du synes er kjekkest selv da. Anonymkode: e3e22...414
Hha Skrevet 21. juni 2021 #8 Skrevet 21. juni 2021 Både jeg og de andre i bhg foretrekker genser - enklere ved skift, og lettere å prøve å gå på do når det kommer.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #9 Skrevet 21. juni 2021 Er ikke barnehageansatt lengre, men har en toåring. Jeg synes bleiene sitter mye dårligere uten body. Mulig det bare er meg men bruker mye bare shorts og t-skjorte nå på sommeren og føler bleia ofte henger og slenger da. Vi kommer nok til å fortsette med body til høsten dersom hun ikke har sluttet med bleie. Anonymkode: 4c0bc...e6e 1
atropos Skrevet 21. juni 2021 #10 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da blir det aldri bleieslutt - body gjør potteteeningen mye mer tungvindt.. Anonymkode: abc6d...7f6 Det er tre små knapper da 😅 jeg har jobbet på småbarns i 13 år, og har aldri latt meg hefte av knapper mellom beina. Men når bleia går av og barnet selv skal løpe på do er det veldig greit med genser. Men en toåring er statistisk sett ganske langt unna bleieslutt, så jeg ville gått for body.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #11 Skrevet 21. juni 2021 1 minutt siden, atropos said: Det er tre små knapper da 😅 jeg har jobbet på småbarns i 13 år, og har aldri latt meg hefte av knapper mellom beina. Men når bleia går av og barnet selv skal løpe på do er det veldig greit med genser. Men en toåring er statistisk sett ganske langt unna bleieslutt, så jeg ville gått for body. Bare 3 små knapper? Det er helt vanlig å sette barna på potte før de blir 2 år, selv om de fortsatt bruker bleie. Det er da også helt vanlig at barn slutter med bleie før de fyller 3 (selv om det kanskje er litt vanligere etter fylte 3). Jeg syns hvertfall er er fint å ikke sitte å passe på at halen på bodyen ikke havner nede i potta, mens de sitter og øver. Ikke rart barnehagene ikke har kapasitet til å pottetrene dersom de trenger ansatt som å holde halen ute av potta for hvert barn.. Anonymkode: abc6d...7f6
atropos Skrevet 21. juni 2021 #12 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Bare 3 små knapper? Det er helt vanlig å sette barna på potte før de blir 2 år, selv om de fortsatt bruker bleie. Det er da også helt vanlig at barn slutter med bleie før de fyller 3 (selv om det kanskje er litt vanligere etter fylte 3). Jeg syns hvertfall er er fint å ikke sitte å passe på at halen på bodyen ikke havner nede i potta, mens de sitter og øver. Ikke rart barnehagene ikke har kapasitet til å pottetrene dersom de trenger ansatt som å holde halen ute av potta for hvert barn.. Anonymkode: abc6d...7f6 Du jobber ikke i barnehage eller? Du trekker tuppene opp og fester over ene skuldra til barnet. Ikke noe problem å sitte på potte da 👍 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #13 Skrevet 21. juni 2021 15 minutter siden, atropos said: Du jobber ikke i barnehage eller? Du trekker tuppene opp og fester over ene skuldra til barnet. Ikke noe problem å sitte på potte da 👍 Selv jeg som ikke jobber med andre enn mine 2 barn visste dette 😄 Anonymkode: 9ac42...5f6 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #14 Skrevet 21. juni 2021 Jeg har lange og smale barn og foretrekker body frem til bleieslutt, uten skled bleien bare ned. Men jeg har inntrykk av at det ikke er alle som har det problemet, så det kommer vel an på kroppsfasongen 🙂 Pottetrening var aldri noe problem, bare å brette opp halen eller kneppe den sammen over skulderen. Anonymkode: 32cf4...c31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå