AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #1 Skrevet 21. juni 2021 Jeg har hatt det vanskelig hele livet. Opplever hele tiden at andre ikke liker meg og at de er slemme mot meg og fryser meg ut. Noen i familien sier at jeg var Hitler i mitt forrige liv og at det er derfor jeg opplever mye vondt fra andre dette livet. Føler meg så trist og forvirra og vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 8cba6...98c
Kenelz Skrevet 21. juni 2021 #2 Skrevet 21. juni 2021 (endret) Fortell personen som sa det at han skal da i såfall være glad for at han ikke er en jøde når han påstår noe så utrolig dumt.. Hitler faktisk Hadde ikke klart å ta den person seriøst. Det du skal gjøre er å oppsøke hjelp! Det er gull verdt og du får sortert tankene dine sånn du slipper de forvirrende og triste følelsene. Du er bare et menneske som har hatt det vanskelig og det skal ikke definere deg som person. Snakk med fastlegen din og han kan da henvise deg til en psykolog som kan hjelpe deg. Quote Å snakke med en psykolog kan blant annet være til hjelp når du opplever at tanker, følelser eller handlinger er vanskelige, for eksempel at livet tar en uønsket vending eller stopper opp slik at du ikke kommer deg videre på egen hånd. Du trenger ikke å forberede deg for å gå til psykolog. Endret 21. juni 2021 av Kenelz
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #3 Skrevet 21. juni 2021 Jeg har det på akkurat samme måte. Jeg skjønner ikke at det går an å få så mange uvenner som meg uten å gjøre noe som helst. De vennene jeg har som har kjent meg siden jeg var barn (de eneste jeg har igjen er utrolig nok de jeg ble kjent med veldig tidlig i livet) sier at dem også syns det er helt utrolig, og de skjønner ikke hvorfor. Jeg har virkelig prøvd å grave og bedt dem være ærlige, men de blir helt sjokkerte selv. Folk blir uvenn med meg og fryser meg ut og er slemme og stygge over de helt utroligste grunner. Kan ta et eksempel: en veninnen fortalte meg om noe kjipt som foregikk i livet hennes. Og jeg støttet henne. Noen dager senere oppførte hun seg heelt merkelig, så jeg spurte henne om hvordan det går på en litt bekymra måte. Hun eksploderte og fikk masse folk imot meg og klarte å vri det om til at jeg hadde sagt/at jeg mente at hun var en ustabil person.... hadde vært venn med henne i 8 år uten en eneste krangel og plutselig så bare.. ja... ble uvenn med flere andre pga det også, fordi hun fortalte historien på en helt annen måte så jeg hørtes ut som en heks. Sånne helt absurde ting skjer i mitt liv hele tiden. Har ikke telling på hvor mange sånne historier jeg har! Er så mange jeg har vært nær venn med i åresvis som brått snur ryggen til uten noen logisk grunn, når jeg spør så finnes det ingen forklaring. Har også blitt banka av en venninne, og hun har 0 forklaring på hvorfor. Jeg har tenkt på om noen har forbannet meg 🙈 jeg fatter ikke. Det skal ikke gå an faktisk. Kjenner ingen andre som opplever så mye sånt, men samtidig så har veldig mange av de andre jeg kjenner mye større grunner til å miste venner og få uvenner, men det skjer ikke dem. Anonymkode: 42dae...0fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå