Gå til innhold

Muligens veggedyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har lagt merke til at jeg har begynt å få utslett på rygg osv har også hatt det tidligere  trodde muligens det var pga medisin jeg går på men har opplevd nå nylig å få utslett på rygg og også venstre arm et lite utslett uten å ha vært borti noe. Begynner å mistenke veggedyr som ble fulgt med på senga jeg kjøpte i desember i fjor. Begynte jo da opp på noe medisiner så trodde kanskje det var derfor, er det mulig å snakke med jysk angående det og få ny seng eller pengene tilbake eller? Jeg går på nav så blir jo ganske dyrt for meg å kalle inn skadedyrkontroll og står på husleie kontrakten om noe blir ødelagt osv må jeg fikse det eventuelt betale for det, jeg fant i kveld et lite insekt på mobilen min som jeg aldri har sett før så tenker kanskje det gule lille var sånn veggedyr. Hva kan jeg gjøre? 

Har også følt meg mye svimmel i det siste som at jeg flyter på skyer osv.. veldig slitsomt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veggdyr er ikke gule, og avhengig av når du begynte å få utslett kan det være at du reagerer på medisinen du går på.
Veggdyrbitt ser mer ut som myggstikk enn utslett. Medisin kan gi elveblest som er en fellesbetegnelse for et drittlass med forskjellige utslett fra eksem til allergisk reaksjon.

Svimmel og sosete i hodet kan være pga medisin eller fordi det har vært varmt og lummert hvis du bor i et område hvor det har vært sånn vær nylig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...