Gå til innhold

Hvis du fantaserer om å se noen naken - hva ser du for deg som mest opphissende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du treffer noen du liker godt, og blir lit forelske i- ser du for deg vedkommende uten klær- o va er det da ved fantasien som gjør deg opphisset? kroppsform - hud-hår eller at vedkommende gjør noe spesielt som naken?

Anonymkode: eba4b...0ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Berit har fått leggene barbert.

Anonymkode: 64268...853

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Men bare leggene

AnonymBruker
Skrevet

At hun viser frem rompehullet sitt og at det er ferdig oppvarmet til å stikke den stive kukken min inn i. Elsker en ferdig oppvarmet kvinnerumpe.

Anonymkode: e4f83...039

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Armer, brystkassen, pikken og mage. Det er de tingene jeg synes er mest opphissende ved mannskroppen. Skuldre og lår også forresten. 

Anonymkode: 8d190...586

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det mest opphissende er det han har i toppenlokket...

Anonymkode: b0935...f2f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

En svær kuk på 25cm eller større.. Mmm

Anonymkode: 4aaaf...fe7

AnonymBruker
Skrevet

Kroppen ser jeg godt for meg også med klær, så jeg fantaserer om ei kjempesvær mus.

Anonymkode: 7bd66...ea1

AnonymBruker
Skrevet

Hos en mann: må være muskuløs. Elsker muskuløse/ kraftige lår. Gjerne litt tykkelse på penis, helst ikke lengre enn 20 cm. Kan godt være litt hår på kassa og nederst på magen 🔥

Anonymkode: c5eae...6ac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kroppen ser jeg godt for meg også med klær, så jeg fantaserer om ei kjempesvær mus.

Anonymkode: 7bd66...ea1

bolle-

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan musa ser ut. Om hun har innie eller outie. 

Musa er like god uansett hvordan den ser ut, men liker at hun har litt lange indre lepper og gjerne fyldige ytre.. Nam

Anonymkode: 49c85...e5e

• Liker 2
Skrevet

Rompe,bryst,lår,mage,ansikt..🤤🤤

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvordan musa ser ut. Om hun har innie eller outie. 

Musa er like god uansett hvordan den ser ut, men liker at hun har litt lange indre lepper og gjerne fyldige ytre.. Nam

Anonymkode: 49c85...e5e

Ja, det kjenner jeg igjen.  Fantaserer også om hvodan musa ser ut.  Smal, bred, med hår eller ikke, hårfarge....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.6.2021 den 1.09):

Jeg er Berit😀Hvem er du?

Anonymkode: 964ab...5cf

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hmm.. for meg er det blikket er avgjørende faktisk. Og såner Jeg livredd for lange tånegler under sokkene. Da er det over og ut 😝

Anonymkode: cb53d...c48

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på hva jenten sin "beste" attribut er. Har hun thigh gap f.eks så er det klitten og lårene jeg ser for meg meg. Har hun en spretten rompe så ser jeg for meg den i en tynn liten tanntråd-truse ;)

Skrevet

Hoftepartiet med en passe frodig dusk på musa. Gjerne at hun sitter oppå og masserer noen

AnonymBruker
Skrevet

Noe av det mest opphissende jeg kan fantasere om, er å tenke på modne damer nakne i daglige situasjoner som i dusjen, bading ute, på kjøkkenet, på do osv.

Anonymkode: 40720...409

• Liker 2
Skrevet

En mann med masse muskler og stor tiss. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dame som går i litt vid bukse, men ikke videre enn at konturene av musa kommer fram når hun går. gjerne en litt bred mus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...