Blueberrymuffin Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 Ingenting, det er alternativ behandling, uten noen dokumentert effekt. Det eneste det er godt for er å tømme lommeboka di. 2
Kalevala Skrevet 21. juni 2021 #3 Skrevet 21. juni 2021 Det er mest godt for lommeboka til behandleren. Ellers fungerer det som en helt vanlig massasje. Det er det det er. Massasje.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 Jeg har kopper hjemme og bruker på meg selv når jeg har vondt i muskulaturen. Jeg syns det hjelper meg og bruker det med jevne mellomrom Anonymkode: 17499...90e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #5 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Og hjelper det? Anonymkode: 1a99b...805 Eg har 4 prolapsar i ryggen og ekstreeem anspent ryggmusklatur. Då fekk eg kopping 2 gonger (med 2 vekers mellomrom). Første gong var det j---lig vondt, neste gong litt bedre. Resultatet var at musklane fekk slappa meir av, så eg hadde veldig godt utbytte av det. Anonymkode: bf1c9...9ef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå