Gjest Violetta Skrevet 11. september 2005 #1 Skrevet 11. september 2005 Jeg har bestemt meg for å være lur og legge noe oppå kjøkkenskapene for å slippe å skure fett bort etter en tid. Men hva bruker man? Vanlig matpapir eller lignende vil jo ikke ligge i ro? Tape vil jo vise...
Arkana Skrevet 11. september 2005 #2 Skrevet 11. september 2005 Plastfolie er det beste synes jeg. Jeg slipper heldigvis det nå, for i sommer pusset vi opp kjøkkenet og satte inn skap som rekker helt opp til taket.
Gjest Violetta Skrevet 11. september 2005 #3 Skrevet 11. september 2005 Plastfolie er det beste synes jeg. Jeg slipper heldigvis det nå, for i sommer pusset vi opp kjøkkenet og satte inn skap som rekker helt opp til taket. ← Når jeg vinner i lotto og skal bygge hus skal jeg også ha sånne skap. Og skyvedører, og do som henger på veggen og ikke står på gulvet. Men nok om det. Ligger plastfolien i ro da? Taper du den fast?
Arkana Skrevet 11. september 2005 #4 Skrevet 11. september 2005 Ligger plastfolien i ro da? Taper du den fast? ← Ja, den ligger i ro. Den klistrer seg litt til overflaten og det er jo ikke så mye bevegelse eller annet der oppe som får den til å flytte på seg. Jeg pleide også å lagre ting på toppen der, ting jeg ikke brukte så mye eller som var veldig store. De pakket jeg i plastposer for å slippe å måtte skrubbe dem før bruk.
Trill Skrevet 11. september 2005 #5 Skrevet 11. september 2005 Eg veit at svigermora mi har matrpapir opp på der. Ho har og litt ting der oppe som gjer at papiret ikkje flytta på seg.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #6 Skrevet 11. september 2005 Jeg bruker avispapir.. Det holder seg fint på plass, det!
nusta Skrevet 11. september 2005 #7 Skrevet 11. september 2005 Har aldri skjønt hvordan folk klarer å få det så fettete på toppen av kjøkkenskapene. Vasker man over sånn en gang i halvåret, holder det seg jo helt fint der
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #8 Skrevet 11. september 2005 Jeg bruker tørkepapir jeg. Skifter en gang i året, og det fungerer utmerket!
Elbereth Skrevet 14. september 2005 #9 Skrevet 14. september 2005 Hyllepapir og dobbeltsidig tape? Jeg brukte det både i og oppå skapene der vi bodde før, for det var gammel og stygg innredning.
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2005 #10 Skrevet 15. september 2005 Har ingen hørt om klut og salmiakk
:-) anna Skrevet 15. september 2005 #11 Skrevet 15. september 2005 Jeg kjøpte hvite oppbevaringsbokser på IKEA. Sånne i papp. Og putta det som jeg trengte å lagre på toppen av kjøkkenskapene oppi dem. Lokkene ble jo fettete da... så jeg kunne sikkert dekka de med matpapir eller noe Men det lureste var at jeg skreiv med ganske små bokstaver helt øverst på boksen hva som var oppi... Da viste det ikke når lokket var på... men det var bare å ta noe langt og vippe litt på lokket så fant du ut hvilken boks "blomstervasene" var i.
lillesky Skrevet 17. september 2005 #12 Skrevet 17. september 2005 Jeg kjøpte hvite oppbevaringsbokser på IKEA. Sånne i papp. Og putta det som jeg trengte å lagre på toppen av kjøkkenskapene oppi dem. Lokkene ble jo fettete da... så jeg kunne sikkert dekka de med matpapir eller noe ← Så lurt! For da kan man jo bare kaste dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå