*nora* Skrevet 2. oktober 2002 #1 Del Skrevet 2. oktober 2002 Sitter i tanker om å kjøpe ny mobiltelefon, men synes det blir så fryktelig vanskelig å velge :-? Har idag en Nokia 6210, og har vært strålende fornøyd med den. Ønsker fremdeles en Nokia, har lurt på 3410 eller 3510. Noen som har/har hatt en av disse? Hvor mange sms er det plass til? (det er veldig viktig... På den jeg har er det plass til 250, akkurat passe ) Har vært flere ganger inne på Nokia sine sider, men blir liksom ikke noe særlig klokere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 3. oktober 2002 #2 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg måtte kjøpe meg ny igår, fordi min gamle streika. Er avhengig av mobilen min i jobben.. Så jeg kjøpte 3410, for den var ikke så innmari dyr. Er sikkert helt ok den, men har ikke fått testa den helt ennå ang plass til sms osv.. Men tror det er plass til 250 telfonnr på tlf + simkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 3. oktober 2002 #3 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg har kjøpt meg nokia 3510, og er kjempe fornøyd..... Plass til maaaaaaaange sms, både bilder, mulimediameld etc..... Også er det jo den nye fonologiske ringelyden..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2002 #4 Del Skrevet 3. oktober 2002 Er ikke antall sms meldinger om kan lagres avhengig av hva teleoperatøren tillater i SIM kortet da? Jeg hadde en Nokia 6110 og på den kunne jeg lagre 12 SMS. Når har jeg byttet til Nokia 3410 men jeg kan fortsatt bare lagre 12 SMS (ja pluss noen bildemeldinger da som jeg ikke kunne før). Hvis jeg tar feil, at noen telefoner kan lagre opptil 250 SMS medlinger? og SMS medlinger er viktig for deg, så kjøp i hvert fall ikke 3410 for det har ikke ubegrenset plass da nei. Jeg tror som sagt at dette styres av SIM kortet og hva teleoperatøren tillater, for 3410 er jo "ungdoms modellen" til Nokia og for den målgruppen er jo SMS "livsviktig", Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 3. oktober 2002 #5 Del Skrevet 3. oktober 2002 Det er nok dessverre slik at Nokia 3410 ikke har plass til flere sms enn det sim-kortet tillater. I Nokia 3510 derimot, har de utvidet kapasiteten i selve telefonen, slik at man kan lagre inntil 150 sms + 50 bildebeskjeder, eller en kombinasjon av disse. I tillegg har den fått polyfoniske ringelyder, dvs flerstemte toner. Desom dette er et must, vil jeg anbefale deg å høre på lyden i en Samsung t100 eller N620. Der er lyden helt RÅÅÅÅÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2002 #6 Del Skrevet 3. oktober 2002 kanskje dette kan hjelpe deg?? En test som er tatt nylig av mobiltelefoner! Jeg har Nikia 5210... og er kjempe fornøyd Men i testen kom den litt dårlig ut.... Vel her er linken: http://www.itavisen.no/art/1288569.html Lykke til :D Ine2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 3. oktober 2002 Trodde ikke det var slik at sim kortet hadde noe å si for antall sms...? Jeg har byttet sim kort engang, men det var ikke noe forskjell i antall meldinger. Trodde også at sms ble lagret i telefonen, og ikke i sim, fordi mine "gamle" meldinger var der fortsatt etter bytte av sim. Derfor har jeg vært litt tilbakeholden med å bytte telefon, fordi jeg har jo så mange fine meldinger... Misty; Hvordan vet en hvor mange sms sim kortet tillater? Og angående lyden på Samsung; typen har en slik, og er enig i at lyden er rå, grafikken likeså, men ellers så er telefonen bånn i bøtta Gjest; Flere av mine venner har av Nokias såkalte ungdomstelefoner, som 3210, 3330 og hva de nå heter alle sammen, men de kan bare lagre fra 10-15 mld. Har forstått det sånn at det ikke har noe med sim å gjøre. Jeg selv har en "businesstelefon" 6210 med plass til 250... En kan jo spørre seg om logikken, det er jo ungdommene som trenger sms plass... Tusen takk for gode råd så langt, skal sjekke ut linken Ine2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 3. oktober 2002 #8 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg har hatt både telnor og netcom. Med telenor simkortet kunne jeg bare lagre 12 meldinger, og med netcom kunne jeg lagre 20 meldinger. Dette var med en 3210. Nå har jeg en 8310 som i likhet med 6210 kan lagre 250 meldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 3. oktober 2002 #9 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg er godt fornøyd med min nye Nokia 3510. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 3. oktober 2002 #10 Del Skrevet 3. oktober 2002 jeg er fornøyd med min 5210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå