AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Del Skrevet 20. juni 2021 Kenguru har to varianter. Normale med litt klør Og gangster Kenguruen som vil jule deg opp med balltre om du kommer nerme den Ulven er stygg, er ekkel. Og jeg liker den ikke. Ha den bort. Men Kenguruen er en hyggelig sloss kamerat. Selv om den kan drepe deg så er den kul! Anonymkode: a9946...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #2 Del Skrevet 20. juni 2021 Nei. Kenguruene hadde blitt som mordersneglene. De hadde formert seg i et enormt tempo og hadde blitt umulig å bli kvitt. Det er derfor de må holde seg til Australia. Anonymkode: d8212...c1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Del Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Kenguruene hadde blitt som mordersneglene. De hadde formert seg i et enormt tempo og hadde blitt umulig å bli kvitt. Det er derfor de må holde seg til Australia. Anonymkode: d8212...c1b Formet gjengvold og slikt Anonymkode: a9946...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #4 Del Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Formet gjengvold og slikt Anonymkode: a9946...a7d På Kvinneguiden blir man stemplet som rasist og får advarsel fra moderator om man beskylder innvandrere for å drive med gjengvold. Så jeg foretrekker å kalle kenguruene for "berikelse". Anonymkode: d8212...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #5 Del Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): På Kvinneguiden blir man stemplet som rasist og får advarsel fra moderator om man beskylder innvandrere for å drive med gjengvold. Så jeg foretrekker å kalle kenguruene for "berikelse". Anonymkode: d8212...c1b Vel jeg bare liker Kenguruer bare. Mener ikke å gjøre det politisk ut av det. Bare brukte en litt vits bare Sånn typisk gjeng som samler seg mot annen gjeng. Tenk litt GTA San Andreas og slikt! Anonymkode: a9946...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #6 Del Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vel jeg bare liker Kenguruer bare. Mener ikke å gjøre det politisk ut av det. Bare brukte en litt vits bare Sånn typisk gjeng som samler seg mot annen gjeng. Tenk litt GTA San Andreas og slikt! Anonymkode: a9946...a7d Skjønner! Anonymkode: d8212...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå