Gå til innhold

Din første orgasme ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skybe skrev (På 20.6.2021 den 22.19):

Hvor gammel var du når du opplevde å få  din første orgasme, og under hvilke omstendigheter ? 

Onani 11 1/2 år. Tenkte på en jente som heter Hanne mens jeg holdt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke så godt den første... men som 13 åring fikk jeg en utrolig deilig sprut av å sniffe på tantes truse, selv om det luktet Biotex av den🤐🙈

AnonymBruker
Skrevet

Det var sommer og jeg var 11-12 år. En kompis hadde lånt noen lange tubesokker av meg da han overnattet, noe jeg selvsagt ikke husket, men da jeg ringte på og spurte om han var hjemme var han ikke det (vi måtte sykle rundt på 90-tallet, ikke snakk om noe ringing nei) og så sier hun, de sokkene her har han vel lånt av deg, nå er de vasket, vær så god. Jeg hadde bare på meg en fotballshorts med fotballtights under, sykkelen hadde null bagasjebrett, den skulle jo være kul tross alt. Først stappet jeg sokkene nedi ene sokken, men det ble veldig stramt, så jeg hadde ikke noe annetsted å gjøre av dem en nedi tightsen. Og bevegelsene de myke sokkene gjorde mot penis og innsiden av lårene mine gav meg en helt vill orgasme mens jeg syklet. Heldigvis alene. Første gang kom det ikke sæd, men når man fant ut at denne penisen kunne gi noen helt utrolige følelser ble det runking. Fant raskt ut at jeg ikke trengte sokkene. 

Anonymkode: 181fb...6e8

AnonymBruker
Skrevet

Var 13 år, var nysgjerrig på kroppen min og rørte på tissen min, endte opp med orgasme, men skjønte ikke det før jeg ble 16-17 år.

Anonymkode: 197b9...0a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...