Gå til innhold

Din første orgasme ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel var du når du opplevde å få  din første orgasme, og under hvilke omstendigheter ? 

AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke.

Anonymkode: 48f27...3ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 11 år gammel og så på en video av to asiatiske MILFs som hadde seg med kompisen til sønnen.

Anonymkode: aa0ea...436

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 19 år gammel og prøvde vibrator for første gang. Hjemme alene på hybelen.

Anonymkode: 3813b...c65

• Liker 2
Skrevet

Fekk min første orgasme når eg var 13 år, da eg  klatret i kletørkestativet til hu mor  ( bygd av tre)  hjemme på gården.  Hadde ikkje fått sæduttømming den gang, og skjønte ikkje helt hva som skjedde, men vart heilt slått ut.   

AnonymBruker
Skrevet

11 år. Tenkte eller så ikke på noe spesielt. Bare lå avslappet og så kjente jeg en ekstra sitrende følelse da jeg tok på meg selv på en spesiell måte. Fortsatte og fortsatte og plutselig nådde jeg klimaks. Skjønte nok ikke helt hva som skjedde og klarte det ikke igjen før det hadde gått noen år da jeg var kommet i puberteten. Da var det som regel ifm (rare) fantasier🌝

Anonymkode: 8c5af...e45

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Skybe skrev (3 timer siden):

Hvor gammel var du når du opplevde å få  din første orgasme, og under hvilke omstendigheter ? 

Jeg var 19 år og hadde nettopp funnet ut hvordan jeg skulle onanere. Jeg forstod virkelig ikke hva klitoris var eller hva orgasme var. 

Jeg holdt vel på 20 min og husker så godt DEN følelsen. Etter det onanerte jeg nesten hver kveld. 

Orgasme inni vagina opplevde jeg ikke før jeg var i 30-årene og jeg begynte å forstå hva som fungerte for meg. 

Anonymkode: 75d8d...492

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg var 4-5 år, lå på gulvet å jokket 😅

Anonymkode: 6ade7...ecc

AnonymBruker
Skrevet

Morsom tråd! Jeg var 6-7 år og ble fortalt og opplært av en venninne til å klatre på et tørkestativ, sånn litt tykk jernstang. Klamret meg fast i den jernstangen og fløy opp og ned på den ganske jevnlig i en stund der. Klinte med den også. Helt til jeg begynte å tenke på at den var plassert midt i mellom 4 rekkehus og at det var stor sannsynlighet for at noen kunne se meg. 

Anonymkode: fb2fa...73b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen av dere som opplevde at det var godt å tisse på dere som barn? For jeg begynte å tisse i senga om natta fordi det kom en veldig deilig følelse der nede... 

Anonymkode: 75d8d...492

Skrevet (endret)

Jeg var mellom 10 og 11 år da jeg fikk min første utløsning, kom bare 2 små dråper med sæd, lå i senga og runket, plutselig skjedde det uten forvarsel.Etter dette runket jeg hver dag flere ganger til dagen, noe som jeg gjør enda

Endret av jentegutt
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ti- elleve år gammel. lekestativ i skolegården som jeg klatret på. jente. har alltid fått lett orgasme, også vaginalt. var ganska gammel før jeg forstod at det ikke var så vanlig. Lite opplyst med andre ord. 

Anonymkode: c242f...b94

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var rundt 7 et sted, jokka mot madrassen. Skjønte selvsagt ikke hva jeg holdt på med, bare at det var godt, så jeg fortsatte helt til jeg nådde klimaks. Og jeg trodde naturligvis at jeg var den eneste som fikk til dette. :P 

Anonymkode: 346f5...3d8

Skrevet

Lille julaften 1978, 11 år gammel. Nydusjet begynte jeg å ta på meg selv. Hadde hørt om de store gutta som runka. Hadde selv forsøkt, men fikk ikke noe ut av det. Denne gangen var det bedre enn tidligere, og jeg fortsatte. Plutselig kom jeg! Kjente orgasmen i hele kroppen! Den ristet, og følelsen i underlivet var både ny og veldig spesiel. Det kom noen dråper med sæd, og jeg ble helt forvirra! Forsto ikke først at det var orgasme, og lurte på hva som var skjedd, men det gikk opp for meg ganske snart hva det var. Etter det har jeg runka hver eneste dag, opptil flere ganger om dagen!

AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Tror jeg var 4-5 år, lå på gulvet å jokket 😅

Anonymkode: 6ade7...ecc

Jeg var rundt 3 år. Jeg er jente. 

Omfanget av og variasjonen i barns seksuelle leker øker jevnt fra 2-års alderen til den topper seg ved 3–5 år (Davies, Glaser & Kossoff, 2000; Friedrich, Fisher, Broughton, Houston & Shafran, 1998). Helt fra fosterstadiet viser barn atferd og handlinger som defineres som genitalt seksuelle, og selvutforskning og lek blir gradvis mer avansert i løpet av barnehagealderen. Den seksuelle leken har ofte en «genitalt orientert kvalitet» (Davies, Glaser & Kossoff, 2000, s. 1329) og tar mange former fra ikke-kroppslig (som dukkelek eller ytringer om seksuelle temaer), til kroppslig lek som selvstimulering, berøring av andre, nakenleker, rolleleker som inkluderer kroppsutforskning, innføring av finger eller gjenstander i kroppsåpninger, simulert sex eller andre kroppslig-sanselige handlinger eller aktiviteter (Campbell, Mallappa, Wisniewski & Silovsky, 2013; de Graaf & Rademakers, 2006; Stevnhøj & Strange, 2016). Allerede i fosterstadiet kan barn ha ereksjoner og orgasmer (Campbell et al., 2013; O’Sullivan & Ronis, 2013). Onani hos spebarn er svært vanlig (de Graaf & Rademakers, 2006), selv om det ofte blir feiltolket som sykdomstegn (jf. f eks. Couper & Huynh, 2002; Yang, Fullwood, Goldstein & Mink, 2005).

Anonymkode: caab7...838

• Liker 2
Skrevet

Jeg var 10 og fikk orgasme da jeg dusjet og skulle skylle såpe fra tissen med dusj hodet og det var godt. :)

Skrevet

Var vel ca 10

Skrevet

Jeg var ca. halvveis i 20-årene. Fått mitt første barn. Sex var kos og deilig, men jeg hadde ikke fått orgasme før. Ikke hadde jeg onanert heller - hadde liksom ikke hatt interessen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 17 år :) Utrolig glad jeg startet å onanere og bruke dildo før sex med gutter. Lærte meg å få orgasme på egenhånd, mange av mine venninner hadde sex med ikke orgasme eller onanerte.

Hadde sex som 19åring, da var jeg såpass erfaren på egenhånd med dildo. Så han trodde jeg var "proff" 😅. Ridde han skikkelig slik jeg alltid gjorde med dildoene mine, knipte og strammet skikkelig....han kom ganske raskt :) Når han holdt lenger klarte jeg også å komme vaginalt, dette lært jeg med dildo. Den er litt hardere så lettere å komme der...

Elsker fortsatt å kose meg med onani og dildo, får orgasmer som er knallgode :) 

Anonymkode: 0f844...55a

Gjest stilts
Skrevet

Var vel 13 (8 klasse) tror jeg da jeg første gang jeg skjønte hva som skjedde😄 Var en av de første gangene jeg hadde på veldig trange jeans og var ute og syklet, og kjente da sømmen på buksa gni seg frem og tilbake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...