Gå til innhold

En jeg har kjent lenge har vist interesse lenge.... Men

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For sent nå... Han sier selv han alltid har likt meg. Jeg viste litt interesse tilbake, men kanskje ikke nok? Vi gikk på samme skole i ungdommen, så kjent hverandre lenge. 

Plutselig flyttet han og har nå trolig funnet ei dame. Han sender meg snap av henne, hvor han zoomer henne inn. Viser en fin tone mellom dem, flere ganger. Hvorfor sende meg dette? Gjør litt vondt, og jeg savner han litt... 😌

Anonymkode: 2a2d9...5fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For sent nå... Han sier selv han alltid har likt meg. Jeg viste litt interesse tilbake, men kanskje ikke nok? Vi gikk på samme skole i ungdommen, så kjent hverandre lenge. 

Plutselig flyttet han og har nå trolig funnet ei dame. Han sender meg snap av henne, hvor han zoomer henne inn. Viser en fin tone mellom dem, flere ganger. Hvorfor sende meg dette? Gjør litt vondt, og jeg savner han litt... 😌

Han vil trolig ha deg, litt prematur måte å vise det på kanskje?

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (Akkurat nå):

Han vil trolig ha deg, litt prematur måte å vise det på kanskje?

Ja, har også tenkt tanken. Men jeg har jo sagt til han han den siste tiden at jeg gjerne kunne tenkt meg å note han igjen. Da med litt romanse i luften. Og først da gjør han dette? Han legger virkelig vekt på intimitet med henne. Derfor gjør det ekstra vondt. 😏 alltid for sen til ting jeg.... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, har også tenkt tanken. Men jeg har jo sagt til han han den siste tiden at jeg gjerne kunne tenkt meg å note han igjen. Da med litt romanse i luften. Og først da gjør han dette? Han legger virkelig vekt på intimitet med henne. Derfor gjør det ekstra vondt. 😏 alltid for sen til ting jeg.... 

Nei jeg tror du har tid ennå...hvis det ikke er en form for hevn han bedriver? Har du såret ham?

AnonymBruker
Skrevet

Er det en snap han distribuerer til flere eller kun deg? I sistnevnte tilfelle, tenker jeg han er bitter på deg og /eller vil gjøre deg sjalu. 
Kan du ikke svare han da? Noe som 'Gratulere, er glad på dine vegne. Jeg burde visst også komme meg ut på markedet igjen ;)'

Anonymkode: c574c...c71

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Avklaring, avklaring, avklaring.  Bruk ordene dine, kvinne. Hvorfor gå rundt å tenke og tro, når naturen har gitt oss disse fantastiske redskapene? 

Anonymkode: 0b0bd...5c8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (12 timer siden):

Nei jeg tror du har tid ennå...hvis det ikke er en form for hevn han bedriver? Har du såret ham?

Godt mulig jeg har det. Jeg skulle besøke han i mai, men dukket opp noe i mitt tilfelle som gjorde at jeg ikke klarte det. Dessuten var det midt i koronakrisen. 

Men han har gjort det tidligere også, med ei annen ei. Når det ble over der, så var han ekstremt på meg. (På en fin måte da.) 

Nå er det kun hun nye. Altså han åpner ikke snappene mine ei gang. Jeg burde bare ignorere han nå, så kanskje han vil kjenne litt på det han også.  😏

kun to uker siden han uttrykte seg for at han likte meg. Og brydde seg om meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke riktig rett, sende deg videoer av nykjæresten og zoome inn på henne? Vet hun hvordan han driver? 

Bare la han gå, dette er ikke normal oppførsel. Bare tenk at du dodged that bullet da det ikke ble dere.

Anonymkode: 7ebfe...bbf

• Liker 7
Skrevet

Ok,rett fra levra: dere to er antakelig ment for hverandre...men isteden for å la det matrialisere seg i et givende forhold driver dere dette barnslige spillet ovenfor hverandre! 

Tror du han hadde giddet å sende lovesnaps av nykjæresten hvis han ikke hadde følelser for deg?....Og tror jeg du hadde åpnet tråd på KG hvis du ikke hadde følelser for ham? Nei!

Bli voksen nå

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (42 minutter siden):

Ok,rett fra levra: dere to er antakelig ment for hverandre...men isteden for å la det matrialisere seg i et givende forhold driver dere dette barnslige spillet ovenfor hverandre! 

Tror du han hadde giddet å sende lovesnaps av nykjæresten hvis han ikke hadde følelser for deg?....Og tror jeg du hadde åpnet tråd på KG hvis du ikke hadde følelser for ham? Nei!

Bli voksen nå

Tenkte det samme. Han sender meg snapper av de to fordi? Er jo ingen grunn til å vise meg flørten mellom de to.

Jeg har skrevet at jeg savner han, så får vi se. Kan godt hende at han havner med denne nye dama.

Hvis det er meningen med oss to, så vil jo kun tiden vise hva som gjør at vi møtes igjen. :)

AnonymBruker
Skrevet

Han her er jo dust. Driver psykisk terror mot deg. Nei slett fyren og kom deg videre. Vær glad du ikke er med en slik ustabil en.

Anonymkode: ed72d...275

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Tenkte det samme. Han sender meg snapper av de to fordi? Er jo ingen grunn til å vise meg flørten mellom de to.

Jeg har skrevet at jeg savner han, så får vi se. Kan godt hende at han havner med denne nye dama.

Hvis det er meningen med oss to, så vil jo kun tiden vise hva som gjør at vi møtes igjen. :)

Etter min mening burde du sette deg ned i 5 min. og finne ut hva du føler for ham...vil du virkelig ha mannen ringer du ham i dag og forteller ærlig og smertefullt åpent om hva du føler..!

Og ikke vær redd for å bli ditchet.....Kjærlighet er som å vinne VMgull det-er frykten for å tape større en lysten på å vinne...har du tapt allerede før du kom!! 

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (1 time siden):

Etter min mening burde du sette deg ned i 5 min. og finne ut hva du føler for ham...vil du virkelig ha mannen ringer du ham i dag og forteller ærlig og smertefullt åpent om hva du føler..!

Og ikke vær redd for å bli ditchet.....Kjærlighet er som å vinne VMgull det-er frykten for å tape større en lysten på å vinne...har du tapt allerede før du kom!! 

Ja men det har blitt så merkelig nå. I beg av mnd sendte han mld og snap hele tiden, kalte meg vennen og spurte om alt. Virket veldig interessert. (Og jeg tilbake) .

Igår sendte han mye av han og hun nye. Idag gar han sendt typ kaffe, mat og diverse. Uten at han enda har åpnet mine?? Hvorfor sender han meg dette da? Hadde han dritt i meg, så hadde han latt være å sende. 

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (2 timer siden):

Sendte han ei litt følsom mld på facebook igår. Ikke åpnet den heller. Skal han bare fyre litt nå eller? Han vet hvor han har meg nå. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Sendte han ei litt følsom mld på facebook igår. Ikke åpnet den heller. Skal han bare fyre litt nå eller? Han vet hvor han har meg nå. 

Jeg skal si hva slags inntrykk jeg får av det du forteller:

Det høres ut som du bare er interessert i ham når han er opptatt, men når han er singel og tilgjengelig så "passer det ikke" for deg. Det høres også ut som du liker oppmerksomheten fra ham og savner den når han er i forhold, noe han virker å utnytte for å få oppmerksomhet selv.

Kort sagt: Det er som dere begge bruker hverandre på forskjellige måter for å gi dere selv oppmerksomhet og egoboost. Hadde dere faktisk startet et forhold, er det ikke usannsynlig at dere hadde fortsatt dette spillet. Sånt blir man bare sliten av, det ødelegger et forhold.

Anonymkode: a5039...464

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Og du har spilt samme spill mot ham tidligere går jeg ut fra? Det finnes aldri vinnere i denne typen spill kjære du, lær av det og ikke gjør det mot noen annen nå da!

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (1 time siden):

Og du har spilt samme spill mot ham tidligere går jeg ut fra? Det finnes aldri vinnere i denne typen spill kjære du, lær av det og ikke gjør det mot noen annen nå da!

Du har riktig der, det er ikke greit.

Jeg har jo vist litt tilbake til han. Men kom ikke på besøk den ene dagen han ønsket det. Kanskje han merker at jeg er mer på hugget nå som hun er kommet i bildet? Så egentlig liker han meg? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du har riktig der, det er ikke greit.

Jeg har jo vist litt tilbake til han. Men kom ikke på besøk den ene dagen han ønsket det. Kanskje han merker at jeg er mer på hugget nå som hun er kommet i bildet? Så egentlig liker han meg? 

Han liker deg..ingen mann gidder anstrenge seg så mye uten at det er sterke følelser med i bildet..:) 

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (7 timer siden):

Han liker deg..ingen mann gidder anstrenge seg så mye uten at det er sterke følelser med i bildet..:) 

Er det sant? 

Men hvorfor åpner han ikke én av mine snapper da, helt fra igår? Hvis jeg nå tier litt , så sender han igjen. Når jeg fortsetter å sende så sender ikke meg. 

Vil han være kostbar? Han må jo tenke at han kan miste meg fullstendig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det sant? 

Men hvorfor åpner han ikke én av mine snapper da, helt fra igår? Hvis jeg nå tier litt , så sender han igjen. Når jeg fortsetter å sende så sender ikke meg. 

Vil han være kostbar? Han må jo tenke at han kan miste meg fullstendig. 

Du har såret ham ..tror du han ville blitt såret hvis han ikke likte deg? Tror han driver litt barnslig payback bare...Men " tror" og " vet" er ikke det samme kjære du:) Jeg kan ta feil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...