Gå til innhold

kjæresten min avviste sex fordi han ikke orket foreplay

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skulle ha sex ista. Vi har ofte pleid å bare hoppe rett i det, da jeg har sagt mange ganger at jeg føler meg ikke helt klar ofte. Jeg rekker aldri å bli tent. Så idag prøvde jeg å ville "veivise" han litt, ved å si "nei jeg erikke klar enda." og fortelle han steder det er deilig at han tar på meg. Han begynte litt kronglete ved å stryke meg hardt på låret og klitoris, så jeg sa ifra.. naturligvis. Etterhvert kom han litt inn i det kanskje etter 5 min, så sier han "kan jeg gå inn nå?" så sa jeg "nei, føler meg ikke helt klar enda" så får jeg bare "jeeez" som svar..

Følte at han synes det er et ork å ville prøve å tenne meg så jeg ble bare avtent og han sa at han synes ikke det er særlig tennende når jeg bare skal kommandere å rette på han og det virker som jeg ikke liker han om jeg ikke blir kåt på han? jeg sa at det har ikke md det å gjøre, men de fleste jenter trenger litt oppvarming for å bli skikkelig kåt.

Det endte selvsagt i at vi ikke hadde sex, siden stemningen ble så rar. Føler bare han var skikkelig urimelig og egoistisk. Har jo lyst at vi begge skal nyte sex like mye...

Anonymkode: f747a...84b

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du nylig har sakt fra? At han er vant med å kjøre rett på. Han er sikkert usikker på hvorfor han plutselig ikke tenner deg nok. Snakk med ham om det i en ikke-seksuell setting. Så ordner det seg:-)

Anonymkode: e9b73...c8d

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres ut som du nylig har sakt fra? At han er vant med å kjøre rett på. Han er sikkert usikker på hvorfor han plutselig ikke tenner deg nok. Snakk med ham om det i en ikke-seksuell setting. Så ordner det seg:-)

Anonymkode: e9b73...c8d

Ja det var det jeg tenkte også, jeg er redd jeg har gjort han litt vant til denne situasjonen der vi hopper bare rett på sex. Dessverre så gir ikke det meg så mye lenger, jeg blir jo ikke kåt på null komma niks.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBrukern skrev (17 minutter siden):

han bryr seg tydeligvis bare om egen nytelse og synes det er slitsomt å gi noe tilbake. Ville ikke tatt vare på en sånn type

Ja følte meg litt "såret" av det egentlig, men orket ikke å lage noe styr rundt det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

jeg sa at det har ikke md det å gjøre, men de fleste jenter trenger litt oppvarming for å bli skikkelig kåt

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

han synes ikke det er særlig tennende når jeg bare skal kommandere å rette på han og det virker som jeg ikke liker han om jeg ikke blir kåt på han

Jo, men det er et problem at en god del kvinner 1) ikke blir kåt av seg selv, og så 2) liker de enten ikke å dominere eller så 3) finner de seg en mann som ikke liker å bli dominert.

Er man typen som ikke blir kåt av seg selv og som må ha ting slik og sånn, så bør man finne en man kan kommandere og som liker å bli kommandert. 

Anonymkode: 37234...f91

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jo, men det er et problem at en god del kvinner 1) ikke blir kåt av seg selv, og så 2) liker de enten ikke å dominere eller så 3) finner de seg en mann som ikke liker å bli dominert.

Er man typen som ikke blir kåt av seg selv og som må ha ting slik og sånn, så bør man finne en man kan kommandere og som liker å bli kommandert. 

Problemet ligger vel egentlig i at det ikke bør være nødvendig å kommandere. 

Anonymkode: 0afa2...f92

• Liker 48
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men herregud, å ikke ha lyst til å få en pikk stappa inn i seg før man har med kropp og hode er da ikke å kommandere mannen rundt. Å bli kåt av en seksuell setting er å bli kåt av seg selv. 

Anonymkode: c5ed7...081

• Liker 40
AnonymBruker
Skrevet

Tror dette er noe dere må prate skikkelig om, utenfor en seksuell setting. 

Vet ikke hvor lenge dere har vært sammen, men hvis du nå plutselig skulle fortelle han hva han skulle gjøre og så følte han at det ikke var bra nok det han gjorde og du rettet på han så skjønner jeg at han trodde du ikke ble kåt på han. Han er vant til at du blir kåt av deg selv, men denne gangen gjorde du det ikke. 

Og så skjønner jeg deg så utrolig godt også. Det ER vanskelig å prate om riktig, sånn at han ikke blir såret og føler seg dårlig og tror at du ikke tenner på han lengre, og sånn at du får den oppvarmingen du trenger. 

Anonymkode: 57fde...d11

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Problemet ligger vel egentlig i at det ikke bør være nødvendig å kommandere. 

Hahaha, nei!

Sånt forhold hadde aldri jeg giddet.

Man skal altså forlange at den andre leser tanker for at det skal bli sex? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvor lenge dere har vært sammen, men hvis du nå plutselig skulle fortelle han hva han skulle gjøre og så følte han at det ikke var bra nok det han gjorde og du rettet på han så skjønner jeg at han trodde du ikke ble kåt på han. Han er vant til at du blir kåt av deg selv, men denne gangen gjorde du det ikke. 

Og så skjønner jeg deg så utrolig godt også. Det ER vanskelig å prate om riktig, sånn at han ikke blir såret og føler seg dårlig og tror at du ikke tenner på han lengre, og sånn at du får den oppvarmingen du trenger. 

Hvorfor leser du ikke hovedinnlegget? Hun har sagt fra mange ganger. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Å bli kåt av en seksuell setting er å bli kåt av seg selv. 

Nei, det kalles vel noe sånt som sekundær tenning. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Responsivt tenningsmønster, heter det.

Har man et slikt tenningsmønster så tenner man på at noen andre er kåt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, nei!

Sånt forhold hadde aldri jeg giddet.

Man skal altså forlange at den andre leser tanker for at det skal bli sex? 

Kommunikasjon, gjerne med kroppsspråk hvis ord er vanskelig. Å oppføre seg som en usikker tenåringsgutt som i dette tilfellet er i alle fall ikke løsningen på et bra sexliv.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så det eneste som teller og er verdt noe er folk som plutselig dør på seg av kåthet mens de sitter på kontoret og fakturerer timer eller mens de står i kø på Biltema for å kjøpe skjøtledninger? Lykke til med å finne deg en mann, for ei dame vil du aldri greie å gjøre lykkelig med den holdningen du har til kvinnelige tenningsmønstre. Kvinner flest liker nemlig nærhet og samspill, ikke bare pikk og samleie. 

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Kommunikasjon, gjerne med kroppsspråk hvis ord er vanskelig. Å oppføre seg som en usikker tenåringsgutt som i dette tilfellet er i alle fall ikke løsningen på et bra sexliv.

Jeg har aldri påstått at de har et bra sexliv eller potensiale for å få det, jeg har sagt det motsatte.

Det du beskriver høres uansett ikke noe bedre ut enn HI. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så det eneste som teller og er verdt noe er folk som plutselig dør på seg av kåthet mens de sitter på kontoret og fakturerer timer eller mens de står i kø på Biltema for å kjøpe skjøtledninger? Lykke til med å finne deg en mann, for ei dame vil du aldri greie å gjøre lykkelig med den holdningen du har til kvinnelige tenningsmønstre. Kvinner flest liker nemlig nærhet og samspill, ikke bare pikk og samleie. 

Takk takk, jeg har allerede en. 

AnonymBruker
Skrevet

Responsivt tenningsmønster, heter det.

Har man et slikt tenningsmønster så tenner man på at noen andre er kåt.

Å tenne ved å føle nærhet og ved å bli fysisk berørt er da ikke det samme som å tenne på at noen andre er kåt. Det kan overlappe, ja, men det er ikke det samme. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi har vært sammen knappen et år egentlig... Skjønner ikke helt fordi når jeg har pleid å runke han, så forteller han meg jo hva jeg gjør feil. Jeg tar ikke det at han forteller meg hva som er feil og hva som er rett som en kritikk. Skjønner jo at det er fordi han vil jeg gjøre det best mulig, men omvendt blir det plutselig å lage dårlig stemning fra min side.

Kjenner jeg personlig blir litt engstelig for å skulle rette på han og fortelle hva som er godt for meg om jeg føler det skal bli slik stemning. Samtidig som jeg ikke vil leve med at hver gang vi har sex skal jeg alltid bare hoppe i det for hans del.... 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Takk takk, jeg har allerede en. 

Bra, sikkert lettere for deg med en mann, ja. Men kanskje slutte å uttale deg om kvinnelig seksualitet hvis du ikke egentlig er så interessert i det...?

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...