Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har ganske nylig blitt medlem av en pinsemenighet og er nå fullstendig oppslukt. Vi er begge kristne men ikke vært på en slik måte som han har blitt nå. De siste mnd har han overført 10 % av all inntekt til menigheten. Jeg har vært der med han flere ganger for å vise støtte og interesse men dette er virkelig ikke noe for meg. Alle snakker i tunge og det er svært konservative, bokstavelige, tolkninger av Bibelen. Jeg sa i går at jeg ikke ønsket å gå dit igjen og at deres tro ikke er overens med min på mange måter. Han begynte å pakke tingene sine og sa at om jeg ikke går i kirken med han, så flytter han ut. Han er svært bastant og standhaftig å diskutere med og jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre 😳 Noen andre som har vært borti dette?

Anonymkode: 30caf...e09

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om han drar så er du endelig kvitt en idiot som ikke respekterer dine valg. 

Vil du ikke så vil du ikke. Han kan ikke mase på deg om du ikke vil. 

Anonymkode: fc123...fed

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Pakk sekken og dra,han er ikkevelbevart. 

Anonymkode: a3f2e...827

Er han som burde dra, ikke hun. 

Anonymkode: fc123...fed

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Beklager at jeg ler.

Her må du tenke om du ønsker å bo sammen med en slik person?
Han kan jo selvfølgelig ikke tvinge deg til det og om han mener at det er skilsmissegrunn at du ikke ønsker å delta på møter hos Pinsemenigheten... Ja, da får du bare la ham flytte, da. Og ønske ham lykke til på ferden.

Anonymkode: c48a6...f48

• Liker 17
Skrevet

Pakk sekken og dra,han er ikkevelbevart. 

Anonymkode: a3f2e...827

Ikke vel bevart bare fordi han er pinsevenn? De fleste pinsevenner er helt normale mennesker.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han begynte å pakke tingene sine og sa at om jeg ikke går i kirken med han, så flytter han ut. Han er svært bastant og standhaftig å diskutere med og jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre 😳 Noen andre som har vært borti dette?

La han pakke sakene sine og dra da. Du går ikke glipp av annet enn en fanatiker. Det kommer du best ut av :)

Anonymkode: 06c1c...0a8

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Bruker han av felles penger eller sine egne?

Anonymkode: 59469...0f6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Ikke vel bevart bare fordi han er pinsevenn? De fleste pinsevenner er helt normale mennesker.

Nei, ikke disse som driver med tungetale o.l.

• Liker 19
Skrevet

Da hadde jeg latt han pakke sakene sine, til og med åpnet døra for han på veien ut

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro med han i dag fordi jeg fikk valget mellom å enten fortelle barna at vi var ferdige og at det ble en scene, eller å i kirken. Jeg er så lamslått av hvordan han behandler meg og dypt deprimert over at jeg har barn med en mann som vil utsette barna våre for slike homofobiske, bedrevitende holdninger. For meg som kristen er det svært vanskelig. 

• Liker 10
Skrevet

Tungetale er en nådegave fra ånden på lik linje som f.eks., helbredelse og demonutdrivelse. Jeg kjenner mange pinsevenner og de er helt normale mennesker. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (3 minutter siden):

Fordi han tvinger henne.

Anonymkode: 71295...e1c

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Hadde latt han dra. Hjernevaskede mennesker får man ikke snudd. 

Anonymkode: 14300...309

• Liker 13
Skrevet

Hva slags pinsemenighet er dette? Høres meget uvanlig ut. Høres rett og slett ikke ut som en pinsemenighet. 

• Liker 13
Skrevet

Fordi han tvinger henne.

Anonymkode: 71295...e1c

Det er ikke ok. Han bør respektere om hun har et annet synspunkt og ikke vil være med. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tungetale er da ikke forbeholdt pinsemenigheten. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (2 minutter siden):

Tungetale er en nådegave fra ånden på lik linje som f.eks., helbredelse og demonutdrivelse. Jeg kjenner mange pinsevenner og de er helt normale mennesker. 

Det fremstår som en gimmick og en forventning at man gjør. 

• Liker 6
Skrevet
stan skrev (5 minutter siden):

Hva slags pinsemenighet er dette? Høres meget uvanlig ut. Høres rett og slett ikke ut som en pinsemenighet. 

Dette er en trolletråd

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...