Gjest Tom Skrevet 11. september 2005 #1 Skrevet 11. september 2005 Hva er det første jenter legger merke til hvis du er med en ny "type hjem på kaffe innventar o.l positive og negative inntrykk?
Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2005 #2 Skrevet 12. september 2005 Inventar bryr jeg meg ikke om i det hele tatt. Vel, jeg sjekker automatisk platesamling og filmsamling, for å sjekke om vi er på nett I min lille sprø verden er slikt nokså viktig. Det trenger ikke være ryddig, heller. Men det må lukte rent. Ingenting er så ille som ekkel, innestengt og sur lukt i et hus. Det aller viktigste er kanskje at fyren slapper av, ikke stresser og prøver for hardt å gjøre et godt inntrykk. Det må være en kameratslig stemning for at jeg skal føle meg vel.
Gjest StoreSky Skrevet 13. september 2005 #3 Skrevet 13. september 2005 Hahha! Jeg sjekker nok plater/cd og bok-samling...Men tror nok at i utgangspunktet så vil sånt være felles uansett.. Badet bør se sånn noenlunde rent ut!! Lufting er heller ikke dumt nei, at det er superryddig trenger det ikke være! Forøvrig er det viktigste som soleil~noir sier at man kan føle seg avslappet og "hjemme"...DA er jeg solgt. Det aller verste er å føle at man er på besøk hos "tante Olga fra gokkestad"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå