Gå til innhold

Hoka sko, er de bra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Elsker Hoka, bruker dem til jobb og fritid.

Anonymkode: c8ba9...d53

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har ett par Hoka sko, Clifton om jeg ikke husker feil. Synes de er veldig gode og vurderer å kjøpe nok et par når de jeg har må byttes ut. For mannen min funker ikke Hoka i det hele tatt, så det er viktig å teste. 

Anonymkode: 5bd72...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hola Bondi 6 er de beste skoene for mine føtter/kropp. Synd de er så stygge. Jeg kan ikke dømme kvalitet fordi jeg har brukt dem forsiktig (lys farge så ikke vært i skauen f.eks).

Jeg har svært smale føtter så jeg forstår ikke greia med at de ikke er for oss. De har både brede og smale/normale modeller.

Anonymkode: 36642...3cd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pakini skrev (14 timer siden):

Synes Hooka er oppskrytt. Mizuna er de beste joggeskoene jeg har. Men er nok smak og behag

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Oppskrytt og stygge. Bruker heller Adidas, Reebok, Asics og Mizuno, litt etter hva jeg skal bruke dem til. 

Anonymkode: 892a4...23b

Jeg hadde mizuno først, og jeg jeg synes HOKA er mye bedre. Det er jo omtrent samme prisklasse også. 

Ts, jeg har to par hoka clifton, et som jeg bruker på trening og et i det daglige og jeg elsker begge parene.

Anonymkode: 327f8...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar.

Jeg har nå bestilt Hoka clifton 7. Skal brukes når jeg går småturer, mest på asfalt.

Bestilte str 40 som jeg nå har i de fleste skoene mine. Så da satser jeg på at de passer og er gode.

Anonymkode: 8a2cb...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Takk for svar.

Jeg har nå bestilt Hoka clifton 7. Skal brukes når jeg går småturer, mest på asfalt.

Bestilte str 40 som jeg nå har i de fleste skoene mine. Så da satser jeg på at de passer og er gode.

Anonymkode: 8a2cb...51d

Lykke til med Hoka skoene dine. Håper du blir fornøyd.

Jeg kjøpte mine for et par mnd siden. Brukte lang tid i butikken og valget stod mellom Clifton og Bondi. Endte opp med Clifton. Gledet meg til å gå tur med mann i hus på ei runde hvor vi bare går på asfalt. Allerede etter noen få 100 meter, kjente jeg noe av det andre her i tråden beskriver. Tendens til gnagsår, vondt i føttene og litt vondt i ryggen. Lurte på om jeg var blitt lurt? Om jeg hadde kastet nesten 2000,- ut av vinduet.

Tenkte jeg måtte gi dem en lite sjanse til, Kjente litt av det samme på neste tur, men ikke like ille. Og det ble stadig bedre. Nå elsker jeg skoene mine. Vurderer et par til.

Jeg tror rett og slett at har hatt feil type sko over såpass lang tid at da jeg kom over på Hoka sine, måtte føtter og kropp venne seg til dem. Tidligere hadde jeg antydninger til plantar fasciittDette er ikke noe problem lenger. Jeg trives fremdeles best på grus eller i skogen, men asfalt går nå helt fint. Kan fint gå ei mil uten å kjenne noe dagen etter.

Men, det er ikke bare skryt med disse skoene. De ser fort litt klumpete ut på foten. usikker på kvaliteten, altså hvor lenge et par lever. Nå som jeg kjenner så stor forskjell på kroppen når jeg bruker dem i forhold til andre sko, så brukes de "hardt" og jeg kan allerede se en del slitasje på utvendig såle og innvendig i skoene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...