Gå til innhold

Hoka sko, er de bra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan er de i str?

Holder de eller blir det hull o.l?

Er de bra for vonde føtter?

Tenker til vanlig bruk.

Anonymkode: 8a2cb...51d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg kan aldri ikke ha de skoene nå som jeg først har dem. Har ikke like vondt i hofter, føtter og rygg nå etter jeg går med dem så og si hver dag.

Vil si størrelsen er ganske normal, jeg har samme størrelse i dem som de andre skoene mine.

Mine har holdt veldig bra!

Anonymkode: 8854f...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja de er bra. Jeg har brei fot, og det er flere typer som passer min fot (men ikke alle). Varer som vanlige sko i samme prisklasse, jeg har gått i stykker mine tre par, men de er hardt brukt i skogen både vår og høst når det er vått og sørpete. 

Anonymkode: 89861...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko er sko, men det er en grunn til at de er så populære. Jeg kan ikke bruke Hoka. Jeg får gnagsår på to sekunder og svinvondt i ryggen, men jeg vet ikke om noen andre som har det samme problemet. Jeg er nok den eneste jeg har hørt om som ikke liker skoene

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Hooka er oppskrytt. Mizuna er de beste joggeskoene jeg har. Men er nok smak og behag

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oppskrytt og stygge. Bruker heller Adidas, Reebok, Asics og Mizuno, litt etter hva jeg skal bruke dem til. 

Anonymkode: 892a4...23b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg elsker mine, bruker nesten ikke noe annet. Er plaget med plantarfascitt, men kjenner ingenting når jeg har på disse skoene. Ingen andre merker har like god demping for mine føtter.

Anonymkode: f63b5...393

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan ikke bruke Hoka, de er direkte vonde på mine føtter (er ganske plattfot).

Anonymkode: 93f0c...a72

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan ikke bruke Hoka, de er direkte vonde på mine føtter (er ganske plattfot).

Anonymkode: 93f0c...a72

Jeg er ganske plattfot selv, men jeg har spesial såler, så kanskje derfor skoene er gode for meg.

Anonymkode: 8854f...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er geniale, går ganske mye på betonggulv og asfalt og de er perfekte. 

Størrelsene er og fantastiske, de har wide fit så da kan jeg faktisk bruke min størrelse som er 27.5 😄 

Har ingen klager på de skoene der jeg iallfall. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg elsker Hoka. Og beina mine elsker Hoka. Har Bondi og Speedgoat. 

Anonymkode: fdd48...047

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med Sketchers sine ultra go? Litt rimeligere alternativ til Hoka.. Passformen virker svært lik i alle fall..noen med erfaring?

Anonymkode: 67a62...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, de er bra.

Har de ikke selv men puttet føttene i mannen sine for en stund siden og ble misunnelig, fordi de er så gode. Men syntes ikke de ser særlig pene ut :P 

Anonymkode: 9a691...e73

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva med Sketchers sine ultra go? Litt rimeligere alternativ til Hoka.. Passformen virker svært lik i alle fall..noen med erfaring?

Anonymkode: 67a62...f81

Skechers sine er og bra, har et par par av de og, men de slår ikke Hoka for min del, nå er jeg Hoka freslt. Men greit med variasjon og. :P Dessuten så har man litt mer farger og form å velge i når det kommer til Skecher sine. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de er kjempegode, det er som å gå på ei treningsmatte. Fikk mitt første par for noen mnd siden og skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt slike sko før!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De er veldig gode på foten, men dessverre veldig dårlig kvalitet.

Anonymkode: 8637e...45f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

For meg er Clifton gode å løpe i, men helt fryktelige å gå med. Jeg skjønner ikke at noen kan bruke dem som gåsko. 

Anonymkode: 0cc11...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel med Hoka som alt annet, det er smak og behag. Jeg syns ikke Hoka-skoene er noe fine på min fot og de er heller ikke spesielt behagelige for meg.
Men det er meg, du har sikkert helt andre preferanser, så å spørre random folk på et forum om sko er behagelige eller ikke blir litt rart, syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Passer ikke meg i det hele tatt. De blir for brede for mine smale føtter, og jeg synes de er både oppskrytte og overprisede. Kommer alltid tilbake til Puma.

Anonymkode: 52c36...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun brukt Hoka som joggesko, og til den prisen hadde jeg ventet meg noe bedre. Er som hvilke som helst andre sko syns jeg, bortsett fra at prisen var en del stivere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...