AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 Hei Jeg skal flytte ut snart og ønsker bolig til leie. Jeg er helt nye i det private leiemarkedet og lurer på hvor jeg kan finne leilighet til leie? Og hva må jeg passe på bortsett ifra husleien, området, depositum og aller viktigst selveste leiligheten? Anonymkode: 79212...a8c
GammelKaktus Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 https://www.finn.no/realestate/lettings/search.html?abTestKey=basic&sort=PUBLISHED_DESC
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #4 Skrevet 20. juni 2021 Anbefaler deg å legge ut ønskes leid annonse på finn, der kan du være heldig. Andre ting å ver obs på er lyder (viktig for deg at det er godt isolert, ikke nært bilvei osv?), uteområde ønskelig? Er det vindstille, kveldssol? Synes personlig at sokkelleilighet kan være stress med tanke på å ha huseier 'oppå seg' dagen lang. Anonymkode: 5f051...d60
Guddla Skrevet 20. juni 2021 #5 Skrevet 20. juni 2021 Leilighet på finn.no for eksempel og ta kontakt med utleier og be om visning. Om utleier virker hyggelig og leiligheten ser ok ut så er det kontrakt, depositum og husleie du må tenke på. Se også på hva som er inkl i husleien. Internett, tv osv. Noen har dette inkl noen har det utenom leie.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #6 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hei Jeg skal flytte ut snart og ønsker bolig til leie. Jeg er helt nye i det private leiemarkedet og lurer på hvor jeg kan finne leilighet til leie? Og hva må jeg passe på bortsett ifra husleien, området, depositum og aller viktigst selveste leiligheten? Anonymkode: 79212...a8c TS Jeg har også en 3 måneders oppsigelses frist fra her jeg bor nå. Anonymkode: 79212...a8c
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #7 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Anbefaler deg å legge ut ønskes leid annonse på finn, der kan du være heldig. Andre ting å ver obs på er lyder (viktig for deg at det er godt isolert, ikke nært bilvei osv?), uteområde ønskelig? Er det vindstille, kveldssol? Synes personlig at sokkelleilighet kan være stress med tanke på å ha huseier 'oppå seg' dagen lang. Anonymkode: 5f051...d60 Veldig enig i dette. Vi gjorde det, beskrev akkurat hva vi var ute etter, og hva slags mennesker vi er. Når huseier da tar kontakt med deg, vet du at de er interessert i å ha DEG som leieboer. Man stiller på litt mer likeverdig grunnlag da. Vi fant drømmeleiligheten vår slik, en vi ikke hadde vurdert ellers fordi den lå utenfor området vi egentlig tenkte oss. Anonymkode: 869f7...676
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå