AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 Jeg syns min baby er veldig søt. Men har sett en del babyer som ikke er såå søt. Alle er jo fine selvfølgelig, men bare lurer på om du selv syns din baby er søt? Anonymkode: 0d427...bed
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 Har ikke barn/baby selv, men det er uhyre sjelden jeg synes babyer er søte eller pene. Men det hender engang i blant. Anonymkode: ebe6d...102 8
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 Håper min baby blir søt 🥰 Har sett flere babyer under kategorien mindre pen/stygge, og flere som er så herlige at man bare ønsker å stjele barnet med seg og kose/stirre det ihjel 😅 Anonymkode: 5a086...266
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #4 Skrevet 20. juni 2021 Jeg syns egentlig alle babyer er søte, selv om de gjerne kan ha litt "rare" proporsjoner og trekk. Jeg syns mine har vært fryktelig søte de også. Objektivt sett var nok de også litt rare, særlig yngstemann som hadde veldig store kinn. Et barn i barselgruppen til førstemann var veldig vakker, med plettfri hud, symmetriske trekk, litt hår og store, brune øyne. Men søte var de alle sammen. Og jeg syntes min var søtest, men vet at hun ikke skilte seg ut for andre enn mannen og meg Anonymkode: f5944...74e 1
Kenelz Skrevet 20. juni 2021 #5 Skrevet 20. juni 2021 Elsker babyen min! Han er så søt at jeg vil legge ut et bilde av han.. Men siden det er KG så tegner jeg heller.. ❤️❤️ 21
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #6 Skrevet 20. juni 2021 Generelt så syns jeg ikke babyer er søte før de nærmer seg 1 år. Med ett par tenner, litt mere hår og litt personlig sjarm eller hva man skal kalle det.. Elsker barna mine og syns de var verdens vakreste som babyer men ikke akkurat søte, hehe.. Anonymkode: ee922...02e 1
Rotemor Skrevet 20. juni 2021 #7 Skrevet 20. juni 2021 Naturen ville ha det til at alle mine fire babyer var fantastisk søte! Langt over gjennomsnittet, faktisk. Det skulle ikke forundre meg om de var søtest i verden🙅🏾♀️ 9
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #8 Skrevet 20. juni 2021 Jeg føler meg jo som dem heksa, for jeg klarer ikke å syntes at babyer er søte, selv ikke nære venner og families babyer 🙈 Klarer ikke å få meg til å lage "aww" lyder for å være høflig en gang. Så jeg var ganske stressa før jeg skulle føde, "tenk å ikke syntes sin egen baby er søt", liksom. Men heldigvis, noe morsinstinkt kicker vel inn, for det var ikke noe problem. Syntes vår datter er helt fantastisk søt og jeg følte med en gang at hun ikke lignet på noen annen baby. Hun så liksom så ferdig og fin ut, ikke så skrukkete og rar. 🤷 Nå kommet snart nummer to og nå er jeg redd for at jeg ikke vil syntes denne er søt, haha. Krysser fingre for morsinstinkt denne gangen også. Anonymkode: 5456a...eb2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #9 Skrevet 20. juni 2021 Alle synes sin egen baby er søt, de ligner jo på pappaen eller seg selv og alle mennesker elsker seg selv. Anonymkode: 788db...4d1 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #10 Skrevet 20. juni 2021 Jaa søteste i verden❤️ elsker alt ved barna mine, har nå en på tre mnd. Første også var også søteste i verden. Duften, øynene, dobbelthaka når de ligger, de småklamme hendene, alle babylydene, babykinna❤️❤️❤️ Anonymkode: a58b9...7d5 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #11 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Alle synes sin egen baby er søt, de ligner jo på pappaen eller seg selv og alle mennesker elsker seg selv. Anonymkode: 788db...4d1 Jeg elsker ikke meg selv (men jeg elsker barnet mitt). Da hun var baby var hun en snakkis på fødeavdelingen fordi hun var så fin. Og nå som litt større barn er hun fremdeles utrolig vakker. Hun og vi får veldig ofte kommentarer om utseendet hennes og hvor vakker hun er, noe jeg er litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til. Anonymkode: 30015...f46 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #12 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg elsker ikke meg selv (men jeg elsker barnet mitt). Da hun var baby var hun en snakkis på fødeavdelingen fordi hun var så fin. Og nå som litt større barn er hun fremdeles utrolig vakker. Hun og vi får veldig ofte kommentarer om utseendet hennes og hvor vakker hun er, noe jeg er litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til. Anonymkode: 30015...f46 Det har jeg også vært litt usikker på. Mange ukjente kommenterer hvor vakker datteren min er. Jeg er jo enig, og hvorfor skal ikke folk få si at hun er vakker. Alle er jo vakre på hver sin måte. Jeg bare smiler og sier takk😅 Anonymkode: a58b9...7d5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #13 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg elsker ikke meg selv (men jeg elsker barnet mitt). Da hun var baby var hun en snakkis på fødeavdelingen fordi hun var så fin. Og nå som litt større barn er hun fremdeles utrolig vakker. Hun og vi får veldig ofte kommentarer om utseendet hennes og hvor vakker hun er, noe jeg er litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til. Anonymkode: 30015...f46 Alle elsker ikke seg selv bevisst, men ubevisst. Det er helt psykologisk og biologisk betinget... Anonymkode: 788db...4d1 1
kaleidoskop Skrevet 20. juni 2021 #14 Skrevet 20. juni 2021 Min baby er helt fantastisk, den aller fineste som er faktisk 🥰😍 De andre i barselgruppa synes jeg nesten synd I mødrene 😂 Men hvis jeg ikke skal være objektiv, så er min baby veldig normal. Ikke noe spesielt utpreget søt, hjalp når det begynte å komme litt hår. Så ja, jeg klarer å se at ungen min ikke hadde vunnet en skjønnhetskonkurranse, til tross for at den er så vakker 😉 2
Wilma89 Skrevet 20. juni 2021 #15 Skrevet 20. juni 2021 Jeg syns sønnen min var supersøt, men klarte også å se at nok ikke alle syns det. Skinnet var liksom for stort helt i begynnelsen, så han så ut som den syvende far i huset😆 Men vi syns bare det var supersøtt! Kalte han for «lille far». 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #16 Skrevet 20. juni 2021 Ja, jeg syns absolutt min baby var veldig søt! Jeg tror han objektivt sett var veldig fin også, for han hadde veldig rene trekk og var ikke så skrukkete som mange babyer er, selv om han ikke hadde så mye fett heller. Fikk også en del kommentarer på at han var veldig fin, som ikke bare var sånn standard "å, så søt"-kommentarer. Hadde nok syns han var søt uansett, men tror han har vært ekstra heldig med utseendet og fått det beste fra begge sider. Anonymkode: 715db...388
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #17 Skrevet 20. juni 2021 Jeg syntes og synes fortsatt at datteren vår er den vakreste i verden. Jeg syntes også at andre babyer var "stygge" og følte meg heldig for å ha fått en så søt baby 🤣 Skjønte jo at det var morsinstinktet i meg som gjorde jobben sin, men likevel. Anonymkode: 1b68d...2a7 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #18 Skrevet 20. juni 2021 Syntes ungen min var sååå søt da han var nyfødt, ser på bilder nå og bare «hva i hele helvete er det der» Anonymkode: 788db...4d1 8
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #19 Skrevet 20. juni 2021 Får mye kommentarer på min baby. At han har så pene trekk, både på sykehuset, helsestasjon og av familie/ venner. Han er halvt norsk / halvt iransk. Fått spesielt utseende iallefall. Men de sier kanskje det til alle? Anonymkode: cc0f1...66c
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #20 Skrevet 20. juni 2021 Absolutt, både subjektivt og objektivt. Får se hvor lenge det varer. Anonymkode: 41fe1...dbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå