AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 Hva ved opplevelsen tenner dere, og hva foretrekker du at dama gjør i denne settingen? Er det ok å bare ligge å nyte, eller bør hun ta litt på seg selv og/eller deg? Anonymkode: a2da0...8a6 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hva ved opplevelsen tenner dere, og hva foretrekker du at dama gjør i denne settingen? Er det ok å bare ligge å nyte, eller bør hun ta litt på seg selv og/eller deg? Anonymkode: a2da0...8a6 For min del trenger hun ikke gjøre annet enn å vri seg litt i nytelse.....null respons blir kjedelig,men å få en anerkjennelse på at hun liker det er opphissende nok i seg selv. Anonymkode: 54837...7dd 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 Å kjenne at hun blir våt er veldig opphissende. En trenger ikke noe høye skrik og overdrevent stønning. Får da jeg hadde hår på hode var det en bekreftelse at hun dro meg vi håret. Nå er det mest spor etter nagler. Anonymkode: b1a9c...942 1
Geojak Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 Det som tenner og gjør at jeg nyter, er å merke at hun nyter. Hun blir våt, vrir seg i vellyst, og kommer etterhvert. 3
Østkantgutt1913 Skrevet 21. juni 2021 #5 Skrevet 21. juni 2021 Litt respons er litt ålereit, behøver ikke skrike og hoie, men at jeg hører hun nyter er litt opphissende.. Gjerne at de kjæler brystvortene samtidig, evnt kjæler kliten litt, litt ålereit at de holder på hodet og presser ansiktet i mot fitta litt også.. Exen merka jeg at hun likte å se på littegranne når jeg sleika, var nok opphissende for henne det.. Jeg elsker å sleike, og elsker smaken av fittesaft..
Hr. Aktiv Skrevet 21. juni 2021 #6 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hva ved opplevelsen tenner dere, og hva foretrekker du at dama gjør i denne settingen? Er det ok å bare ligge å nyte, eller bør hun ta litt på seg selv og/eller deg? Anonymkode: a2da0...8a6 Det er det mest intime jeg kan gjøre med ei dame og noe jeg gjør for å vise hvor mye jeg setter pris på henne. Slik lærer jeg meg henne å kjenne hvor og når jeg treffer ting som hun synes er behagelig og godt. Lytte til pusten og lydene hennes. Slik finner jeg ut hva som hun liker best. Når jeg utfører oral så er det jeg som bestemmer. Hun må bare nyte. Selv om hun sitter på ansiktet mitt så er det egentlig jeg som bestemmer. Jeg kan fremdeles terge ved å stoppe opp e.l. Skulle ønske damer var skrudd sammen slik at jeg kunne fått den samme opplevelsen tilbake, men det er vel for mye og forlange. Skulle ønske at damer ikke hadde sett på slikt som en handelsvare heller og at de hadde vært mere åpen og ikke minst ærlige på hva de liker og ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #7 Skrevet 21. juni 2021 lsklars skrev (9 minutter siden): Jeg elsker å sleike, og elsker smaken av fittesaft.. Hva syns du det smaker? Anonymkode: ae26a...687
Østkantgutt1913 Skrevet 21. juni 2021 #8 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hva syns du det smaker? Anonymkode: ae26a...687 Hmmm, digg.., men udefinerbar egentlig.., kanskje litt søtt.. Rekelukta er gammel myte, he he 1
AnonymBrukern Skrevet 21. juni 2021 #9 Skrevet 21. juni 2021 Hr. Aktiv skrev (1 time siden): Skulle ønske damer var skrudd sammen slik at jeg kunne fått den samme opplevelsen tilbake, men det er vel for mye og forlange. Skulle ønske at damer ikke hadde sett på slikt som en handelsvare heller og at de hadde vært mere åpen og ikke minst ærlige på hva de liker og ikke. ?? «Damer»? du er klar over at damer er vidt forskjellige i senga. Vi er ikke skrudd sammen på noen som helst måte og er helt tåpelig at du mener kvinner skal være skrudd sammen slik det passer deg😂😂😂 3
Gjest ABM Skrevet 21. juni 2021 #10 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hva ved opplevelsen tenner dere, og hva foretrekker du at dama gjør i denne settingen? Er det ok å bare ligge å nyte, eller bør hun ta litt på seg selv og/eller deg? Anonymkode: a2da0...8a6 Hun trenger ikke gjøre noe annet enn å prøve å ligge rolig...Jeg elsker å ha kontroll på henne og at hun kommer i munnen min..
Hr. Aktiv Skrevet 21. juni 2021 #11 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBrukern skrev (31 minutter siden): ?? «Damer»? du er klar over at damer er vidt forskjellige i senga. Vi er ikke skrudd sammen på noen som helst måte og er helt tåpelig at du mener kvinner skal være skrudd sammen slik det passer deg😂😂😂 Tja når det søkes etter ei bestemt og de som svarer jobber aktivt inn for å treffe de punkt selv om de på ingen måte er i nærheten så mener jeg bestemt at hun er feilen ja.
Østkantgutt1913 Skrevet 21. juni 2021 #12 Skrevet 21. juni 2021 Smaken på kvinnfolk er nok som hos oss.. Vaske og stelle redskaper, så smaker vi ålereit.. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #13 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 20.6.2021 den 20.45): Hva ved opplevelsen tenner dere, og hva foretrekker du at dama gjør i denne settingen? Er det ok å bare ligge å nyte, eller bør hun ta litt på seg selv og/eller deg? Anonymkode: a2da0...8a6 Det deiligste er når dama er seg selv! I hvertfall ikke forsøk å gjøre noe som ikke faller naturlig, det blir gjennomskuet og da gidder ikke jeg mer 🤭 Anonymkode: 9dcd8...5b6
Hapa Skrevet 21. juni 2021 #14 Skrevet 21. juni 2021 Du skal bare være deg selv, slappe av og nyte. Jeg elsker å bruke tunge og fingre og samtidig høre pusten hennes øke og stønnene som øker i intensitet. Kroppen hennes som vrir seg til hun mister helt kontrollen og kommer. Det er lite som slår å se kvinnen jeg er glad i nyte behandlingen jeg gir henne, det er så digg det!!! 1
Bamseklemmer Skrevet 22. juni 2021 #15 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 20.6.2021 den 20.45): Hva ved opplevelsen tenner dere, og hva foretrekker du at dama gjør i denne settingen? Er det ok å bare ligge å nyte, eller bør hun ta litt på seg selv og/eller deg? Anonymkode: a2da0...8a6 Jeg liker best at hun vræler og prøver på å rive av meg hodet... da har hun det på det beste og da vet jeg at jeg gjør ting riktig🙈
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #16 Skrevet 22. juni 2021 lsklars skrev (17 timer siden): Rekelukta er gammel myte, he he Gammel myte? Selvfølgelig lukter fitter reke i visse sammenhenger, bl.a. etter en sexakt, ikke bare i gamle dager. Anonymkode: 946d0...50a 1
Gjest Paramount Skrevet 22. juni 2021 #17 Skrevet 22. juni 2021 Hva jeg foretrekker? Tja, hun bør legge seg til rette i sengen, med ryggen mot sengegavlen/veggen, trekke knærne opp, og la de gli godt til siden på en selvfølgelig måte, som viser hvor stolt hun er av seg selv, og hvor enkelt det er for henne å gi en mann det han trenger. Og så bør hun onanere rolig og selvsikkert. Friste meg, lokke meg til seg, med et naturlig og trygt blikk. Hun bør onanere på en slik måte at jeg ser for meg at hun gjør det for meg. At hun gjør seg klar, forbereder seg, produserer, gjør seg skikkelig våt, helt bevisst, for meg. For hun skal mate meg, gi meg så mye som mulig, forhekse meg, knytte meg til seg, for å utkonkurrere alle andre kvinner, med sin egen unike intime duft og smak. En duft og smak hun er stolt av, og trygg på effekten av. Hun skal spekulere i min hormonforstyrrede maktesløshet, og gjøre meg viljeløs, hun skal presse hodet mitt fast mellom lårene sine, for å tvinge tunga mi til å jobbe for henne, gjøre det godt for henne. Det er flere andre måter å gjøre det på, men denne modellen av henne som en slags dominant Magica fra Tryll, gir en god start😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå