AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 Hvordan opplevde du tegnene i uke 8-9? Kom og gikk dem? Var de sterke? Smerter i magen osv..? jeg har en del tegn som kommer og går, men som mesteparten av tiden er tilstede. Kvalm og trøtt. Mye kviser i det siste. Murringer nederst i magen, humørsyk. Anonymkode: d4648...cb8
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 Jeg var kvalm og utmattet døgnet rundt. Ingenting som kom og gikk, det var konstant. Anonymkode: c1aa9...23e 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 Jeg hadde det helt jævlig i uke 9 med andre, lå bare på sofaen med lyset av og prøvde å ikke spy, klarte ikke å spise noe, var sykemeldt. Med første var jeg bare sliten og hadde stor matlyst, måtte spise hver time. Anonymkode: dcffb...bb4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #4 Skrevet 20. juni 2021 Trøtt! Mat smaker rart, alt lukter ekkelt. Noe murringer, ikke hver dag. Kvalme som kommer og går. Anonymkode: 6869c...d28
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #5 Skrevet 20. juni 2021 Jeg var veldig kvalm og trøtt. Måtte ha kjeks og juice klart ved siden av sengen som jeg kunne spise før jeg sto opp sånn at jeg slapp å spy. Det fungerte faktisk greit, men det var ganske slitsomt. Jeg hadde også blødninger og var frem og tilbake til lege for blodprøver. Det var vel også den tiden jeg var oversensitiv på lukt og plutselig synes alt luktet jævlig. Jeg hatet også kaffe som jeg egentlig elsker. Men jeg har det mye bedre nå da! Det er mest trøttheten som sitter igjen, og alt er bra med den lille Anonymkode: af113...4ba
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #6 Skrevet 20. juni 2021 Jeg var så kvalm hele tiden at det var vanskelig å konsentrere seg om noe annet. Jeg tror uke 9 var den værste, i hvert fall i siste svangerskap. Da var jeg innlagt på sykehus fordi jeg kastet opp både mat og drikke og ble dehydrert. Jeg følte meg syk, ikke gravid. Anonymkode: fa650...19f
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #7 Skrevet 20. juni 2021 Symptomene mine avtok litt etter 9 uker, ryggsmertene tok dog over da..:) Anonymkode: 314be...19b
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #8 Skrevet 20. juni 2021 Jeg er i slutten av uke 8, og føler meg helt jævlig. Er kvalm hver dag, spesielt ille på ettermiddag og kveld. Har ikke så mye matlyst, spiser bare litt for at jeg ikke skal ha sultsmerter i magen. Er veldig trøtt og må sove litt i løpet av dagen. Har hodepine. Føler at alt mulig av smaker, lukter byr meg imot. Har også kjent meg litt oppblåst og at noen plagg føles litt trangere - håper det siste er mest innbilning fordi jeg har vondt i magen og føler meg oppblåst. Anonymkode: 7613f...64f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå