AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 Hei.. Trenger råd.. Eller erfaringer... Min samboer har, som mange andre, ett par ONS' og noen flørter fra før vi ble sammen.. Han har en ex også, men hun er ingen bekymring for meg, de hadde ett veldig rent brudd hvor begge var enige å de er ferdige med hverandre.. Én av jentene han hadde sex med ett par ganger, derimot, en liten stund før vi ble sammen, hun hang med ganske lenge.. Hun var ganske mye mer gira enn han å hadde ingen problemer med å melde sine behov å etterhvert så ble det såpass heftig at han valgte å blokkere henne på Snapchat.. De var fortsatt venner på Facebook å sånn, for det var ikke noen tilnærmelser på andre sosiale platformer... Nå har hun imidlertid (tydeligvis) ny snap-bruker å hun har, igjennom felles venner, havnet i en Snapchatgruppe hvor min samboer også er.. Han har ikke fortalt meg noe om dette å jeg kjenner at jeg syntes dét er litt leit 😕 Jeg tror jo ikke at det foregår noe veldig spenstig mellom dem, i en gruppechat med 15 andre, men jeg syntes han burde sagt det til meg sålenge hun har vært ett tema før.. Hun respekterte jo ikke forholdet vårt før, tviler på at noe har forandret seg... Det var en felles venn, som har vært med på å lage gruppa, som tilfeldigvis fikk fortalt meg om medlemmene der...jeg er ikke medlem.. Så jeg fikk sjekket på sambo sin telefon at hun fortsatt er blokkert, (han har ikke noe å forklare seg for der) siden vi begge har helt åpne telefoner for hverandre uansett... Måtte bare sjekke 🙄 Men , jo mer jeg tenker på dette, jo mer plager det meg, selvfølgelig.. Å egentlig drømmer jeg vel om at han forlater hele gruppa 😶 Selvom jeg vet at dét er litt crazy.. Men, er jeg helt på bærtur som mener han burde sagt ifra?? Anonymkode: f1893...b53
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 Hva er du redd for at skal skje? Anonymkode: 5b156...2e1 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 Du er på bærtur 🤓 Anonymkode: f09f2...3f4 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #4 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er du redd for at skal skje? Anonymkode: 5b156...2e1 Kanskje at det er flere ting som ikke kommer frem 🙄 Samme hva slags kategori liksom, men kanskje at det er for lett for han å skjule ting eller lyve om ting.. Jeg vet egentlig ikke 😬 ts Anonymkode: f1893...b53
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #5 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er på bærtur 🤓 Anonymkode: f09f2...3f4 Ja....jeg heller like mye mot den konklusjonen som noe annet... ts Anonymkode: f1893...b53
Supersmurf Skrevet 20. juni 2021 #6 Skrevet 20. juni 2021 Jeg tror du overtenker. Det er vel en grunn til at han har valgt deg og ikke henne, dessuten har han blokkert henne. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #7 Skrevet 20. juni 2021 Supersmurf skrev (1 minutt siden): Jeg tror du overtenker. Det er vel en grunn til at han har valgt deg og ikke henne, dessuten har han blokkert henne. Takk for gode, kloke ord ♥️ ts Anonymkode: f1893...b53 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #8 Skrevet 20. juni 2021 Jeg skjønner at du reagerer! Samtidig er dette en gruppechat. Twnker det er ok, så lenge han ikke har lagt henne til på snap. (Man kan endre snapnavn på venner selv. Bare så du vet det) Anonymkode: a6f40...930 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #9 Skrevet 20. juni 2021 Ikke lag storm i et vannglass Anonymkode: 2c2ad...5e5 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #10 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg skjønner at du reagerer! Samtidig er dette en gruppechat. Twnker det er ok, så lenge han ikke har lagt henne til på snap. (Man kan endre snapnavn på venner selv. Bare så du vet det) Anonymkode: a6f40...930 Takk! ♥️ Det er jo i dette "landet" tankene mine også svever... Jeg vet, jeg sjekket bare blokkert-lista, om den forrige snappen hennes var der som før å det var den.. Det var vår felles venn som viste meg noen bilder fra chaten, hvor jeg forsto at hun hadde ny konto.. Forøvrig samme navn, men med 2 bak navnet 😅 Anonymkode: f1893...b53
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #11 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke lag storm i et vannglass Anonymkode: 2c2ad...5e5 Takk for innspill ♥️ ts Anonymkode: f1893...b53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå