AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 Hva er grunnen til dette? Da jeg skulle studere så var det så klart noen som måtte fortelle meg at jeg ikke kom til å klare det. En gang snakket jeg og noen veninner om reiseplaner, jeg sa jeg hadde en spareplan, da sa en av dem at jeg nok ikke klarte det og ga meg det blikket. Da jeg likevel klarte studier og sparing så ble de ikke glade på mine vegne men bare sure. Flere med lignende erfaringer! Anonymkode: 18554...381 1
Silva Pluvialis Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 Sånne folk er smålige. De er sikkert bitre fordi de ikke har klart det samme, og så trykker de andre ned for å hevde seg selv og dekke over egen utilstrekkelighetsfølelse. 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 . Det er en form for manipulering, de liker å tråkke andre ned for å føle seg bedre. De er sjalu for at andre har klart noe de ikke har klart.
Gjest Elder Millennial Skrevet 20. juni 2021 #4 Skrevet 20. juni 2021 (endret) Noen folk er bare helt forferdelige. Da jeg fikk meg fast jobb etter mange års sykdom ringte min egen mor meg flere ganger i uken for å fortelle at hun var så bekymret og at jeg ikke kom til å klare jobben🙈 Hun var uføretrygdet og full av angst. Jeg tror ikke hun klarte å se at jeg ikke var henne. Endret 20. juni 2021 av Elder Millennial
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #6 Skrevet 20. juni 2021 Jeg opplevde også at en kollega mente at jeg ikke kom til å klare studiet før jeg begynte. Jeg ble veldig irritert og såra. Klarte å fullføre studiet uten problemer. Anonymkode: f3c60...4a0
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #7 Skrevet 21. juni 2021 De projiserer egen svakhet og angst. Jeg sluttet å fortelle folk om planene mine for mange år siden pga dette, bare utførte dem. Anonymkode: 7e070...2e3 1
CorvusCorax Skrevet 21. juni 2021 #8 Skrevet 21. juni 2021 Høres ut som mennesker du bør holde deg unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå