AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 Jeg er sammen med en gutt på 26 år og jeg er 20. Han har en sønn på 2 år som vi har hver helg hos oss. Dette er veldig koselig men det har vært mye opp og ned pga barnemor..de to var aldri sammen og han sier han aldri var forelsket i henne, så dette var bare et ligg eller to og plutselig 6 måneder etter får han beskjed av ho at barnet kan være hans. Jeg møter han når barnet har blitt 2 år. Det jeg synes er vanskelig her er barnemor. I førsten synes jeg ikke dette forholdet de hadde var noe problem fordi jeg tenkte de bare samarbeidet vanlig om barnet, men så får jeg vite at ho har snakket med kjæresten min om at ho har hørt et rykte om meg at jeg er slem og sånne ting, noe som er helt feil og ho kjenner meg ikke og har aldri møtt meg. Itillegg får jeg se at de sender hjerter til hverandre og tegn som dette «🥰» «❤️« på meldinger.. dette gjorde meg veldig frustrert. Ho har en kjæreste i Danmark og har barn med han også, men han er jo skjeldent her. Så jeg sier ifra om at disse hjertene er veldig ubehagelig og spør om hvorfor, og han sier det er fordi han er litt redd for å miste sønnen sin og derfor er han «koselig» med henne.. itillegg spør hun han om de tre, altså barnet og de to skal dra på skøyter sammen og finne på ting. Og en annen dag sier ho at han bør komme på kvelden før sønnen skal til oss for at sønnen skal kjenne igjen faren sin fordi han ikke har sett han på 3 uker pga karantene, og kjæresten min sier det til meg og er på vei dit.. jeg synes det er merkelig så han snur og kommer hjem isteden og drar heller bort på morgenen. og alle andre jeg har snakket med som har barn mener at barnet ikke glemmer foreldrene etter 3 uker. Så når jeg har sagt at dette er litt vondt for mine følelser med dette «rosenrøde» forholdet så blir han stresset og redd for at jeg skal gå i fra han, så han sier ifra til barnemor at de kanskje burde ha ett litt mindre rosenrødt forhold, og hun mener at jeg er sjalu og rakker litt ned på meg. Så spør han barnemor om ho kan ringe meg og forklare at det ikke er noe mellom de og vi har en fin samtale synes jeg og ting ble tryggere. Men en måned etter så sender ho disse hjertene igjen..men ikke han, men det er jo selvfølgelig smilefjes etter hver eneste melding nesten🙂 og når jeg ser at ho fortsetter å sende hjerter blir jeg frustrert over at han ikke sier at det skulle de jo ikke gjøre. Så han spør henne om hvorfor ho fortsetter å sende de etter at jeg igjen blir frustrert, så sier ho at «Det var ikke til deg, men til *sønnens navn*». Så spør ho «blir *mitt navn* sjalu?😄».. Han svarer da at det ikke har noe med det å gjøre men at de bør respektere at det gjør vondt for meg og at jeg gjør alt for sønnen deres og er en kjempe bra bonus mamma, men da svarer ho «Ho er ikke hans bonusmamma men din kjæreste. Skal jeg ha respekt for ho? Bør ikke ho ha respekt for meg som er mor til sønnen?» For det første så har jeg kun vært hyggelig og imøtekommende og prøvd å vinke og smile når jeg ser henne. Så da ho kommer å henter sønnen noen dager etter begynner ho å spørre kjæresten min om jeg liker forslaget deres, altså om å møtes osv. Så sier han i sinne at vi ikke vil det og at når vi har sønnen så er det oss, altså meg, kjæresten min og sønnen og omvendt hos henne. Så dagen etterpå får kjæresten min en melding fra barnemor om at ho ikke likte hvor sint han var og at fremover så skal ho være med på alle samvær og ingen overnatting. Synes det virker som at ho vil ødelegge litt og det gjør det enda vanskeligere for meg å være i dette. Samtidig liker jeg ikke det forholdet de hadde med disse hjertene og at ho spurte om å finne på noe sammen alene osv. Hva tenker dere? Er helt lost og frustrert.. Anonymkode: 7328f...168
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå