AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 Har utrolig nok møtt en mann jeg liker skikkelig . Kom ut av et langvarig forhold for 1 år siden så dette er nytt for meg. Må liksom lære "alt" på nytt. Det føles i alle fall slik . Han jeg har møtt er en jeg har likt i alle år, og det kom frem at han også likte meg. Vi har kontakt daglig og har deilig sex. Men siden vi ikke bor i samme by kan det gå lengre tid før vi møtes fysisk. Vi er enig i og å ta alt helt med ro og bare se hva tiden vill bringe i forhold til forhold videre osv. Det jeg lurer på er at jeg merker han forandrer seg veldig etter vi har hatt sex. Han koser ikke så mye og er litt mer roligere på meldinger osv .(i noen dager ) Han er veldig på ellers og skriver mye fint og sier mye fint. Jeg har nå begynt å tro han bare er ute etter en ting, noe som stikker veldig da jeg har blitt skikkelig glad i han! Tror helt ærlig dette bare går en vei for meg noe jeg aldrig trodde jeg ville oppleve i livet igjen. Jeg tror faktisk jeg kan ende opp med å elske han!🤯 Dagene før vi møtes er han veldig på. Mange fine meldinger flere ganger om dagen. Når vi først da møtes og har vi deilig sex i lang tid, men når vi er "ferdig" begge to blir han veldig rolig. Koser ikke noe med meg og blir heller litt kald/avvisende ? Føles i alle fall slik. Har nevnt dette for han en gang før og han beklager veldig at jeg føler det slik. Men samtidig prøver han heller ikke å gjøre noe med det ? Han blir virkelig en annen i noen dager etterpå. Noe som igjen resulterer i at jeg føler meg litt brukt,avist på en måte ? Hva tenker dere kloke damer/menn? Er han kun ute etter sex? Hilsen en som aldrig har vært singel før 45 pluss.🙈🤷 Anonymkode: d10b8...9f9
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har utrolig nok møtt en mann jeg liker skikkelig . Kom ut av et langvarig forhold for 1 år siden så dette er nytt for meg. Må liksom lære "alt" på nytt. Det føles i alle fall slik . Han jeg har møtt er en jeg har likt i alle år, og det kom frem at han også likte meg. Vi har kontakt daglig og har deilig sex. Men siden vi ikke bor i samme by kan det gå lengre tid før vi møtes fysisk. Vi er enig i og å ta alt helt med ro og bare se hva tiden vill bringe i forhold til forhold videre osv. Det jeg lurer på er at jeg merker han forandrer seg veldig etter vi har hatt sex. Han koser ikke så mye og er litt mer roligere på meldinger osv .(i noen dager ) Han er veldig på ellers og skriver mye fint og sier mye fint. Jeg har nå begynt å tro han bare er ute etter en ting, noe som stikker veldig da jeg har blitt skikkelig glad i han! Tror helt ærlig dette bare går en vei for meg noe jeg aldrig trodde jeg ville oppleve i livet igjen. Jeg tror faktisk jeg kan ende opp med å elske han!🤯 Dagene før vi møtes er han veldig på. Mange fine meldinger flere ganger om dagen. Når vi først da møtes og har vi deilig sex i lang tid, men når vi er "ferdig" begge to blir han veldig rolig. Koser ikke noe med meg og blir heller litt kald/avvisende ? Føles i alle fall slik. Har nevnt dette for han en gang før og han beklager veldig at jeg føler det slik. Men samtidig prøver han heller ikke å gjøre noe med det ? Han blir virkelig en annen i noen dager etterpå. Noe som igjen resulterer i at jeg føler meg litt brukt,avist på en måte ? Hva tenker dere kloke damer/menn? Er han kun ute etter sex? Hilsen en som aldrig har vært singel før 45 pluss.🙈🤷 Anonymkode: d10b8...9f9 Hvor ofte treffes dere? Anonymkode: 810d9...df2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #3 Skrevet 21. juni 2021 Kanskje han vare vil ha vill sex? Anonymkode: be6b8...e9e 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 Men... Gjør dere ikke andre ting sammen? Hvordan oppfører han seg da eventuelt? Møtes dere bare for sex så gir vel svaret seg selv. Tror i alle fall ikke at han er hodestups forelsket i deg. Anonymkode: 15d04...3ee 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #5 Skrevet 21. juni 2021 En mann som er interessert i en dame vil være "på" hele tiden, uavhengig av om man nettopp hadde sex eller ei. Det høres ikke ut som om han her er romantisk interessert i noe mer, nei.. Husk også at for menn er det ikke like ofte som hos kvinner at de føler seg emosjonelt knyttet til noen de har sex med gjentatte ganger. Vi kvinner har det litt mer innebygget enn dem.. Jeg mistenker at du kan bli svært såret hvis du fortsetter denne relasjonen, men hvor lenge har du kjent han? Hvor ofte treffes dere? Anonymkode: 1fe5e...cd2 1
Hr. Aktiv Skrevet 21. juni 2021 #6 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En mann som er interessert i en dame vil være "på" hele tiden, uavhengig av om man nettopp hadde sex eller ei. Det høres ikke ut som om han her er romantisk interessert i noe mer, nei.. Husk også at for menn er det ikke like ofte som hos kvinner at de føler seg emosjonelt knyttet til noen de har sex med gjentatte ganger. Vi kvinner har det litt mer innebygget enn dem.. Jeg mistenker at du kan bli svært såret hvis du fortsetter denne relasjonen, men hvor lenge har du kjent han? Hvor ofte treffes dere? Anonymkode: 1fe5e...cd2 Nei. Dette avhenger mye på hva som skjer rundt, hvor ofte dere treffes osv. Det ligger like mye til henne å vise at hun bryr seg som det gjør til mannen. Ofte oppleves damer som ganske kalde og lite imøtekommende når man er i en avstandarelasjon. Det er ofte bare mannen som alltid må ta insj. Det er også feil at menn ikke blir emosjonelt knyttet. Vi blir det, men det er ikke akseptert at vi blir det og det skapes mye styr og drama rundt det at vi faktisk blir det. Derfor "later" vi noen ganger som det ikke skjer nettopp for å slippe det drama det blir utav det hvis så kommer ut. En mann må ha jevnlig påfyll av kjærlighet og nærhet for at interessen skal vedvare. Går det lang tid imellom hver gang og det på møtene bare møter hennes krav vil også interessen dale. Så her er dialogen veldig viktig. Dvs. begge parter må snakke. 2
CorvusCorax Skrevet 21. juni 2021 #7 Skrevet 21. juni 2021 Det er helt umulig for oss å svare på. Stol på din intensjon. Men husk at datingverden helt sikkert er helt annerledes enn sist du datet. Har du fått bekreftet at dere er eksklusive? Hvor mange mnd./treff har dere hatt? Snakker dere om fremtiden? Om det ikke er avklart at dere er "kjærester" kan det godt hende han dater andre. Kanskje han til og med ser på deg som en knullekompis, om ikke forholdet er avklart. Man kan ikke ta sånt for gitt lenger. Det er en annen tid, og man er ikke nødvendigvis automatisk kjærester etter man har hatt sex. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #8 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvor ofte treffes dere? Anonymkode: 810d9...df2 Ca 1 gang pr mnd. Har hatt kontakt daglig ca 10 mnd. Anonymkode: d10b8...9f9
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #9 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En mann som er interessert i en dame vil være "på" hele tiden, uavhengig av om man nettopp hadde sex eller ei. Det høres ikke ut som om han her er romantisk interessert i noe mer, nei.. Husk også at for menn er det ikke like ofte som hos kvinner at de føler seg emosjonelt knyttet til noen de har sex med gjentatte ganger. Vi kvinner har det litt mer innebygget enn dem.. Jeg mistenker at du kan bli svært såret hvis du fortsetter denne relasjonen, men hvor lenge har du kjent han? Hvor ofte treffes dere? Anonymkode: 1fe5e...cd2 Takk for svar. Det er akkurat dette jeg selv har trodd også , derfor er dette helt merkelig for meg. Det skal sies at han er enda litt eldre og har heller ikke vært singel noe særlig. Men de forholdene jeg har hatt før min eksmann (dvs over 25 år siden ) var alt så klart. Men nå er det ikke det. Jeg må nok bare avslutte denne relasjonen da han helt klart ikke kan møte meg på det følelsesmessige planet. Så må ha denne praten med han i kveld. Det å føle seg avist ,brukt etter at vi har hatt sex gang på gang er ingen god følelse. Så dette her passer ikke for meg. Anonymkode: d10b8...9f9 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #10 Skrevet 21. juni 2021 CorvusCorax skrev (2 timer siden): Det er helt umulig for oss å svare på. Stol på din intensjon. Men husk at datingverden helt sikkert er helt annerledes enn sist du datet. Har du fått bekreftet at dere er eksklusive? Hvor mange mnd./treff har dere hatt? Snakker dere om fremtiden? Om det ikke er avklart at dere er "kjærester" kan det godt hende han dater andre. Kanskje han til og med ser på deg som en knullekompis, om ikke forholdet er avklart. Man kan ikke ta sånt for gitt lenger. Det er en annen tid, og man er ikke nødvendigvis automatisk kjærester etter man har hatt sex. Takk . Anonymkode: d10b8...9f9
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #11 Skrevet 21. juni 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar. Det er akkurat dette jeg selv har trodd også , derfor er dette helt merkelig for meg. Det skal sies at han er enda litt eldre og har heller ikke vært singel noe særlig. Men de forholdene jeg har hatt før min eksmann (dvs over 25 år siden ) var alt så klart. Men nå er det ikke det. Jeg må nok bare avslutte denne relasjonen da han helt klart ikke kan møte meg på det følelsesmessige planet. Så må ha denne praten med han i kveld. Det å føle seg avist ,brukt etter at vi har hatt sex gang på gang er ingen god følelse. Så dette her passer ikke for meg. Anonymkode: d10b8...9f9 Har dere snakket noe om avklaring mtp dating eller om det kun er sextreff etc? Har dere snakket noe om hvorvidt dere er eksklusive eller om dere har sex med andre også? Anonymkode: 1fe5e...cd2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #12 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har dere snakket noe om avklaring mtp dating eller om det kun er sextreff etc? Har dere snakket noe om hvorvidt dere er eksklusive eller om dere har sex med andre også? Anonymkode: 1fe5e...cd2 Ikke avklart så mye. Vi har hatt en veldig tiltrekning til hverandre og vi begge har både sakt og vært enige i at det sexuellet mellom oss er veldig bra. Så kan godt være han har sex med andre også. Akkurat nå er vi gode venner som er glad i hverandre. Skrives/snakkes daglig og vi ha bestemt oss for å ta en dag av gangen. Tross det så er det viktig for meg med en som viser like mye omsorg,nærhet og ikke minst bekreftelser etter vi har hatt sex også. Ikke en som virkelig blir helt kald og avvisende. Så da er bare ikke dette noe for meg. Anonymkode: d10b8...9f9
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #13 Skrevet 21. juni 2021 Nei ikke la deg bli brukt Anonymkode: 4a457...334
Pingvinen Skrevet 21. juni 2021 #14 Skrevet 21. juni 2021 Hr. Aktiv skrev (4 timer siden): Nei. Dette avhenger mye på hva som skjer rundt, hvor ofte dere treffes osv. Det ligger like mye til henne å vise at hun bryr seg som det gjør til mannen. Ofte oppleves damer som ganske kalde og lite imøtekommende når man er i en avstandarelasjon. Det er ofte bare mannen som alltid må ta insj. Det er også feil at menn ikke blir emosjonelt knyttet. Vi blir det, men det er ikke akseptert at vi blir det og det skapes mye styr og drama rundt det at vi faktisk blir det. Derfor "later" vi noen ganger som det ikke skjer nettopp for å slippe det drama det blir utav det hvis så kommer ut. En mann må ha jevnlig påfyll av kjærlighet og nærhet for at interessen skal vedvare. Går det lang tid imellom hver gang og det på møtene bare møter hennes krav vil også interessen dale. Så her er dialogen veldig viktig. Dvs. begge parter må snakke. Det er mange menn som oppleves kalde og lite imøtekommende. Det er min erfaring
Hr. Aktiv Skrevet 21. juni 2021 #15 Skrevet 21. juni 2021 Pingvinen skrev (10 minutter siden): Det er mange menn som oppleves kalde og lite imøtekommende. Det er min erfaring Yess det er det, men gå videre da. Ikke bruk tid på dem. Burde vært det minste problem. Neste dag kan det stå en skikkelig mann der. 2
Pingvinen Skrevet 21. juni 2021 #16 Skrevet 21. juni 2021 Hr. Aktiv skrev (17 minutter siden): Yess det er det, men gå videre da. Ikke bruk tid på dem. Burde vært det minste problem. Neste dag kan det stå en skikkelig mann der. Helt sikkert. Men jeg har gitt opp menn og stortrives som singel
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #17 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ca 1 gang pr mnd. Har hatt kontakt daglig ca 10 mnd. Anonymkode: d10b8...9f9 10 mnd er lenge å være på dater’n, uten noen avklaring. Er dere hemmelige, eller viser dere dere offisielt? Anonymkode: 79683...b68 2
Antiviruset Skrevet 21. juni 2021 #18 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ikke avklart så mye. Vi har hatt en veldig tiltrekning til hverandre og vi begge har både sakt og vært enige i at det sexuellet mellom oss er veldig bra. Så kan godt være han har sex med andre også. Akkurat nå er vi gode venner som er glad i hverandre. Skrives/snakkes daglig og vi ha bestemt oss for å ta en dag av gangen. Tross det så er det viktig for meg med en som viser like mye omsorg,nærhet og ikke minst bekreftelser etter vi har hatt sex også. Ikke en som virkelig blir helt kald og avvisende. Så da er bare ikke dette noe for meg. Anonymkode: d10b8...9f9 Om dette bare er sex som de ser ut fra han side gir han deg ikke den omsorgen og nærheten du er ute etter. Forstår du ikke dette? Det er bare noen som er forelsket i deg og så elsker deg som gjør dette på ekte vis. Fatter ikke at mennesker aldri lærer! Det skjer jo med så mange så mange ganger. En som virkelig er glad i deg vil ikke være kald mot deg. Det å kose og vise nærhet etter sex vil en mann og kvinner også gi automatisk om de er nok inne i det. Ikke hør på ord og retorikk, det er bare et middel for slike til å få det de vil a, nemlig sex. Se alltid på handlingene. Det gir alltid 100% sikre svar. Folk eier ikke anstendighet lenger og det å utnytte andre på alle mulige måter er noen mange gjør lett.
Antiviruset Skrevet 21. juni 2021 #19 Skrevet 21. juni 2021 Pingvinen skrev (4 timer siden): Det er mange menn som oppleves kalde og lite imøtekommende. Det er min erfaring Det er like mange kvinner som er akkurat lik, skadet av mange dårlige forhold. Da blir det slik. Når de så møter en som er god evner de ikke å se det, og kaster det lett på havet og søker etter noe "mer". Hele sjekkemarkedet virker å være infisert av dette.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #20 Skrevet 21. juni 2021 Antiviruset skrev (30 minutter siden): Om dette bare er sex som de ser ut fra han side gir han deg ikke den omsorgen og nærheten du er ute etter. Forstår du ikke dette? Det er bare noen som er forelsket i deg og så elsker deg som gjør dette på ekte vis. Fatter ikke at mennesker aldri lærer! Det skjer jo med så mange så mange ganger. En som virkelig er glad i deg vil ikke være kald mot deg. Det å kose og vise nærhet etter sex vil en mann og kvinner også gi automatisk om de er nok inne i det. Ikke hør på ord og retorikk, det er bare et middel for slike til å få det de vil a, nemlig sex. Se alltid på handlingene. Det gir alltid 100% sikre svar. Folk eier ikke anstendighet lenger og det å utnytte andre på alle mulige måter er noen mange gjør lett. Takk for svar. Nå har jeg ikke hatt behov for å "lære" dette da jeg giftet meg veldig ung. Men nå forstår jeg at dette blir veldig slitsomt. Hvis det er sik dette dating markedet er så vet jeg rett og slett ikke om jeg orker . Anonymkode: d10b8...9f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå