AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 Det er mange tråder her inne om tilfeldig sex og antall partnere. Er det forskjell på å ha sex med ONS og date/kjæreste eller er det samme for deg? Sex er sex liksom… Daten har nok hatt mange flere tilfeldige sexpartnere enn meg, er nervøs for å bli målt opp mot de og ikke nå opp… Anonymkode: e70e3...1bd
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 Har aldri hatt ons (faktisk ;)), men har hatt sex med folk som ikke var/er kjæresten min. Det er vel ikke noen forskjell på råskapen og innlevelsen i sexen, men sex med en man elsker topper alt – uansett hvordan man vrir og vender på det. 🥰 Anonymkode: c07e9...964 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Har aldri hatt ons (faktisk ;)), men har hatt sex med folk som ikke var/er kjæresten min. Det er vel ikke noen forskjell på råskapen og innlevelsen i sexen, men sex med en man elsker topper alt – uansett hvordan man vrir og vender på det. 🥰 Anonymkode: c07e9...964 Bra det da, får håpe daten tenker likt som deg…🙂 Anonymkode: e70e3...1bd 1
Katten.2.0 Skrevet 20. juni 2021 #4 Skrevet 20. juni 2021 Sex blir alltid bedre når man blir bedre kjent. Så lenge man matcher i seksuelle preferanser, vil da en fast partner alltid trumfe en ONS. 1
AnonymBrukern Skrevet 20. juni 2021 #5 Skrevet 20. juni 2021 Sex er ikke bare sex når man har det med en fast partner.. blir noe helt annet, mye mer intenst og inimt. Når man kjenner hverandre godt og vet hva den andre liker blir alt mye bedre. Slipper meg også mye mer løs når jeg er trygg på personen så ville alltid valgt sex med en kjæreste enn en random 1
Gjest Smeltemann Skrevet 20. juni 2021 #6 Skrevet 20. juni 2021 Sex med en ONS er mere gi balla,bruk bruk bruk, finn en ny.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #7 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBrukern skrev (10 timer siden): Sex er ikke bare sex når man har det med en fast partner.. blir noe helt annet, mye mer intenst og inimt. Når man kjenner hverandre godt og vet hva den andre liker blir alt mye bedre. Slipper meg også mye mer løs når jeg er trygg på personen så ville alltid valgt sex med en kjæreste enn en random Ok, det er betryggende å høre. TS Anonymkode: e70e3...1bd
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #8 Skrevet 21. juni 2021 Sex er ikke bare sex, nei. Jeg har bedre sex, og legger mye mer i det, om jeg er forelsket og i et forhold. Hatt noen ons (5 stk). Noen har bemerket seg, andre husker jeg knapt navnet på. Ingen av de slår følelsen jeg har når jeg har sex med kjæresten. Anonymkode: 446b3...958
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #9 Skrevet 21. juni 2021 ONS er for meg vanligvis litt røffere, en type sex som gjerne føles ukomfortabel med en partner man elsker og respekterer. Fast partner er definitivt best. Anonymkode: 10780...d91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå