AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 Det er mange tråder her inne om tilfeldig sex og antall partnere. Er det forskjell på å ha sex med ONS og date/kjæreste eller er det samme for deg? Sex er sex liksom… Daten har nok hatt mange flere tilfeldige sexpartnere enn meg, er nervøs for å bli målt opp mot de og ikke nå opp… Anonymkode: 28a95...d15
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #2 Skrevet 21. juni 2021 Jeg er ikke i stand til å ha Ons selv, så jeg mener det er stor forskjell, selv om det kanskje ikke virker sånn om man har sex tidlig med daten. Det er forskjell på å ha sex med en du ikke kjenner og en man holder på å bli kjent med og sannsynligvis er i ferd med å få følelser for. Jeg syns nå det er negativt hvis de har hatt veldig mye tilfeldig sex, men jeg er nok litt gammeldags der. En annen ting er at min erfaring med de som har hatt mye ONS er at de er dårligere i senga. Det blir mer mekanisk og egoistisk sex, med mindre fokus på partnerens nytelse. Men finnes selvfølgelig unntak. Anonymkode: 24bac...604
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #3 Skrevet 21. juni 2021 Hvorfor to tråder om samme tema? https://forum.kvinneguiden.no/topic/1489318-sex-med-ons-vs-sex-med-datekjæreste-legger-du-det-samme-i-det/ Anonymkode: 78980...a67
Hr. Aktiv Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er mange tråder her inne om tilfeldig sex og antall partnere. Er det forskjell på å ha sex med ONS og date/kjæreste eller er det samme for deg? Sex er sex liksom… Daten har nok hatt mange flere tilfeldige sexpartnere enn meg, er nervøs for å bli målt opp mot de og ikke nå opp… Anonymkode: 28a95...d15 Hvis noen mener ons er god sex får de stå for det. At du da skal underprestere her sier meg da at du på ingen måte er interessert i fyren du har sex med.
Ariadne# Skrevet 21. juni 2021 #5 Skrevet 21. juni 2021 Personlig syntes jeg sex i et forhold er hundre ganger bedre en et ons. En jeg elsker, som kjenner kroppen min og hva jeg liker. En partner jeg vet hva liker og hvordan jeg skal tilfredstille. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå