AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 Hei Jeg har en eks som gjentatte ganger har lagt med meg mens jeg har sovet. Jeg kunne ofte våkne av at han hadde sex med meg og pleide å fryse helt til for jeg var redd for å «ødelegge forholdet». Jeg har også ved flere anledninger sett videoer på telefonen hans i ettertid der han har hatt sex med meg og jeg sov. Det ble slutt i 2019, jeg har ny samboer og venter barn med han. Har det generelt fint, men jeg tenker masse på dette her med med noe tids mellomrom. Kan det kalles voldtekt? Selvom jeg våknet av det og ikke turte å avslutte samleiet? Anonymkode: aca49...706
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 Anmelder du ham og politiet gidder å etterforske og finner videoene har du en god sak. Nå tror jeg dessverre sannsynligheten for det er omtrent 1%. Blir han dømt blir det flere år i fengsel. Anonymkode: 69fde...dbb
Lolipopplover Skrevet 20. juni 2021 #4 Skrevet 20. juni 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: redd for å «ødelegge forholdet». Hvorfor det?
Silva Pluvialis Skrevet 20. juni 2021 #5 Skrevet 20. juni 2021 Uten tvil voldtekt. Den som sover kan ikke samtykke. Har du lagret videoene? Ville tatt med alt av beviser og anmeldt. God klem❤️❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #6 Skrevet 20. juni 2021 Jeg har ikke lagret noe videoer eller noe, så da har jeg nok uansett ikke noe sak. Bare tenker en del på det, for jeg føler jo at jeg overreagerer og at det er normalt (han fikk det til å virke sånn de gangene jeg prøvde å ta det opp). Når jeg skriver «ødegge forholdet» så tenker jeg jo at han hadde gått i forsvar og jeg hadde følt det hadde vært min feil. Var en gjenganger med flere ting i forholdet 😣 Anonymkode: aca49...706
Silva Pluvialis Skrevet 20. juni 2021 #7 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke lagret noe videoer eller noe, så da har jeg nok uansett ikke noe sak. Bare tenker en del på det, for jeg føler jo at jeg overreagerer og at det er normalt (han fikk det til å virke sånn de gangene jeg prøvde å ta det opp). Når jeg skriver «ødegge forholdet» så tenker jeg jo at han hadde gått i forsvar og jeg hadde følt det hadde vært min feil. Var en gjenganger med flere ting i forholdet 😣 Anonymkode: aca49...706 Du kan anmelde uavhengig av hvilke bevis du måtte ha i saken. Du har vært utsatt for omfattende seksuelt misbruk, av en du stolte på og skulle ha vært en trygghet. Det er grovt. Du overreagerer ikke. Det er ikke din skyld og det er ikke deg det er noe galt med. Du har vært utsatt for kriminelle handlinger. Det kan høres ut som det har vært psykisk vold også involvert hvis det var gjentakende at han la skylden over på deg og fikk deg til å tvile på deg selv. Jeg synes absolutt du skal gå til politiet med det. Du kan også kontakte støttesenter for kriminalitetsutsatte for en vurdering av saken. ❤️❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå