Gå til innhold

Hvilken kaloriteller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken kaloriteller anbefaler dere? Har brukt Roedeappen, men den er ikke gratis lenger.

Vil helst ha en norsk.

Anonymkode: f9b4e...c6e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fornøyd med Lifesum.

Anonymkode: 97e6e...b5d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker MyFitnessPal og den er på norsk. Fornøyd. Tror den er ganske lik som Lifesum. 

Anonymkode: 52e18...5ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lifesum er veldig fin, jeg liker funksjonen hvor man kan hente opp produkter med strekkoden 😊

Mulig det går an med andre apper og da.

Anonymkode: c190f...116

AnonymBruker
Skrevet

Er veldig fornøyd med fatsecret. Teit navn, god app. 

Anonymkode: 11785...a40

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lifesum er veldig fin, jeg liker funksjonen hvor man kan hente opp produkter med strekkoden 😊

Mulig det går an med andre apper og da.

MyFitnessPal har også det, bare scanner strekkodene. Har lifesum mulighet for å se på ernæring for dagen i gratis versjonen (MyFitnessPal har det), at du kan se hvor mange proteiner/fett/vitaminer ol du har spist i løpet av dagen sett opp mot mål for hva du burde spise? Ernæringsregnskap. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et a4 ark. Har veid opp 50 forskjellige retter og komboer. Dette arket henger på kjøkkenet, og jeg vet til enhver tid hva det er i det jeg spiser.

Anonymkode: 33820...c08

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

MyFitnessPal har også det, bare scanner strekkodene. Har lifesum mulighet for å se på ernæring for dagen i gratis versjonen (MyFitnessPal har det), at du kan se hvor mange proteiner/fett/vitaminer ol du har spist i løpet av dagen sett opp mot mål for hva du burde spise? Ernæringsregnskap. 

Ja, jeg ser at i går spiste jeg f.eks. 85g karbohydrater for lite, 61g proteiner for lite og 27g fett for lite. Ikke vitaminer ser jeg da, så mulig MyFitnessPal slår Lifesum der 😄 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...