AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Del Skrevet 20. juni 2021 Hvilken kaloriteller anbefaler dere? Har brukt Roedeappen, men den er ikke gratis lenger. Vil helst ha en norsk. Anonymkode: f9b4e...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #2 Del Skrevet 20. juni 2021 Fornøyd med Lifesum. Anonymkode: 97e6e...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Del Skrevet 20. juni 2021 Jeg bruker MyFitnessPal og den er på norsk. Fornøyd. Tror den er ganske lik som Lifesum. Anonymkode: 52e18...5ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #4 Del Skrevet 20. juni 2021 Lifesum er veldig fin, jeg liker funksjonen hvor man kan hente opp produkter med strekkoden 😊 Mulig det går an med andre apper og da. Anonymkode: c190f...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #5 Del Skrevet 20. juni 2021 Er veldig fornøyd med fatsecret. Teit navn, god app. Anonymkode: 11785...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #6 Del Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lifesum er veldig fin, jeg liker funksjonen hvor man kan hente opp produkter med strekkoden 😊 Mulig det går an med andre apper og da. Anonymkode: c190f...116 MyFitnessPal har også det, bare scanner strekkodene. Har lifesum mulighet for å se på ernæring for dagen i gratis versjonen (MyFitnessPal har det), at du kan se hvor mange proteiner/fett/vitaminer ol du har spist i løpet av dagen sett opp mot mål for hva du burde spise? Ernæringsregnskap. Anonymkode: 52e18...5ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #7 Del Skrevet 21. juni 2021 Et a4 ark. Har veid opp 50 forskjellige retter og komboer. Dette arket henger på kjøkkenet, og jeg vet til enhver tid hva det er i det jeg spiser. Anonymkode: 33820...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #8 Del Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): MyFitnessPal har også det, bare scanner strekkodene. Har lifesum mulighet for å se på ernæring for dagen i gratis versjonen (MyFitnessPal har det), at du kan se hvor mange proteiner/fett/vitaminer ol du har spist i løpet av dagen sett opp mot mål for hva du burde spise? Ernæringsregnskap. Anonymkode: 52e18...5ef Ja, jeg ser at i går spiste jeg f.eks. 85g karbohydrater for lite, 61g proteiner for lite og 27g fett for lite. Ikke vitaminer ser jeg da, så mulig MyFitnessPal slår Lifesum der 😄 Anonymkode: c190f...116 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå