AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 Vi er et par på 25 og 26 som har vært sammen i snart 7 år og samboere i 4. Begge er i full jobb og godt etablert uten barn. i starten var det som forventet mye aktivitet på soverommet, men etter bytte av hormon prevensjon gikk vi fra 3-4 ganger i uka til 1 gang i måneden, på en bra måned.. for et års tid siden kuttet hun ut all hormonell prevensjon for å se om dette kunne være "problemet" dessverre har ikke dette reddet sexlivet. Etter et år med venting merker jeg selv lysten forsvinner da jeg ikke lenger gidder å ta initiativ for å bli avvist hele tiden. kan ikke huske sist hun tok initiativ eller hintet eller viste noe form for lyst. Har pratet med hun om dette mange ganger, men blir møtt med samme svar og irritasjon for at jeg ikke "godtar" at hun ikke vil. Jeg forstår at alle har forskjellige behov, men med tanke på at lysten og sexlivet var noe helt annet før har hun hatt god libido tidligere. Kan dette komme tilbake eller er det toget gått? regner med at det er flere i samme båt, så tar i mot både råd og erfaringer. Anonymkode: b7e94...586 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 Jeg hadde gjort hva som helst for et dødt sexliv Anonymkode: 3f7a9...41d 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 Hormonpreparater kan ødelegge kroppen for alltid. Jeg tror ikke det er mulig å reversere det. Jeg har selv ikke klart det, er en del år eldre en dere. Man må nok bare godta at det har blitt som det har blitt. Veldig synd i så tidlig alder. Anonymkode: 8dff9...b53
Fioljenta Skrevet 20. juni 2021 #4 Skrevet 20. juni 2021 Høres trist ut for begge. Et tips er å prøve å fokusere på det positive i forholdet. Å snakke om problemer gir liksom ikke mer lyst. Gjør det dere liker å gjøre sammen. Hva gjør at hun føler seg elsket? Jeg ville prøvd å lære meg hennes kjærlihgetsspråk flytende. Hva tenner hun på? Noen ganger kan lystmønsteret endre seg med tiden. Husk også at det kan være lurt å søke hjelp! 1
Maggi2 Skrevet 20. juni 2021 #5 Skrevet 20. juni 2021 Du kan jo ikke leve sånn resten av livet. Du er jo kjempeung. Ville nok ha forlatt dette forholdet hvis jeg var deg. Særlig siden hun ikke tar deg seriøst, men bare blir irritert hvis du tar det opp. 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #6 Skrevet 20. juni 2021 Dere er så unge, vært sammen lenge i ung alder....bør komme dere videre hver for seg. Slike forhold er nesten alltid dødsdømte, man endrer seg mye fra 20 til 30-35++... Ikke få barn sammen! Anonymkode: 1d645...bf6 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #7 Skrevet 20. juni 2021 Blir mye runking på deg da 😁 Anonymkode: 778d4...0a4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #8 Skrevet 20. juni 2021 Det er få forhold som varer, når man blir sammen før man er voksen. Tenker at det er lite poeng i å fortsette dette forholdet, det har utviklet seg til et vennskap. Gå videre hver for dere. Anonymkode: a695f...464 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #9 Skrevet 20. juni 2021 Vel, for folk som har vært sammen så lenge som dere, er jo dette er nokså vanlig problem. Hvis sex er viktigere for deg enn de tingene som fungerer godt i forholdet, får du begynne å forberede deg på en avslutning. Å håpe på at sexlivet kan gjenopplives etter såpass lang tid, tror jeg er urealistisk. Anonymkode: c7c1d...727 1
Almando Skrevet 20. juni 2021 #10 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er få forhold som varer, når man blir sammen før man er voksen. Tenker at det er lite poeng i å fortsette dette forholdet, det har utviklet seg til et vennskap. Gå videre hver for dere. Anonymkode: a695f...464 Tenker det samme. Hvorfor fortsette å holde sammen når forholdet åpenbart ikke fungerer. Sex er limet i et forhold og det som skiller mellom vennskap og kjærester (for noen). Dette kommer bare til å ende i utroskap eller at noen blir såret, så da er det best å gå hver til sitt. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #11 Skrevet 20. juni 2021 Er hun villig til å bli med til sexolog? Hvis det skal være noe håp så må hun være enig i at det er et problem og villig til å prøve å jobbe med det. Kanskje er det noen tiltak som kan hjelpe Hvis ikke... det er jo litt trist å ha det sånn så unge som dere er. Anonymkode: e6235...fe0 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #12 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er hun villig til å bli med til sexolog? Hvis det skal være noe håp så må hun være enig i at det er et problem og villig til å prøve å jobbe med det. Kanskje er det noen tiltak som kan hjelpe Hvis ikke... det er jo litt trist å ha det sånn så unge som dere er. Anonymkode: e6235...fe0 Kan like godt spørre om hun vil bli med til en healer eller klarsynt. Anonymkode: f70b6...9a8
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #13 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan like godt spørre om hun vil bli med til en healer eller klarsynt. Anonymkode: f70b6...9a8 Hvorfor mener du det? Anonymkode: e6235...fe0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå