AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 Jeg har møtt og snakket med en gutt i noen uker. Han har vært veldig på når han har snakket og vist mye interesse. I helgen lå han med en annen jente, noe som får meg til å bli litt lei meg. Vi er ikke kjærester ellernoe, men bare syns det blir litt dobbeltmoralsk når han har snakket som han har gjort med meg. Litt usikker på om jeg overreagerer eller ikke. På en side føler jeg han ikke har gjort noe feil da vi har kjent hverandre veldig kort, men på en annen side klarer jeg ikke helt å forstå hvorfor han har vist så mye interesse når vi har snakket også ligger med en annen? Etter jeg fikk vite det ville jeg bare kutte kontakten med han, men om jeg typ har misforstått hans signaler mot meg så har han vel heller ikke gjort en feil? Er det noen som har opplevd lignende og hvordan burde jeg håndtere dette? Burde jeg vente til han tar kontakt nå eller late som at ingen ting har skjedd? Det er bare snakk om at vi har snakket i 3 uker, så ikke lenge og derfor jeg også føler jeg overreagerer. Vi snakker om alt mulig, og han spør ofte hvordan det har vært ute, hvor jeg var, om det var hyggelig osv. Jeg og mine venner har jo tolket det som at han er interessert. Etter første gang vi møttes sa han bare at vi kunne snakkes og se hva det ble til. Har møtt mange gutter før han og merker jo ofte om de bare er ute etter sex eller ikke, men han her fikk jeg inntrykk at han ihvertfall var interessert i å bli bedre kjent. Føler ikke vi har snakket og møttes nok til å begynne å avklare ting, jeg selv er en person som tar det litt som det kommer. Han har jo virket som en veldig snill og ydmyk person, så kanskje jeg bare ikke helt så den komme. Ble litt usikker på han når han sa for noen dager siden at han ble litt lei seg av å se eksen med en ny. Men igjen så er det en veldig normal følelse. Tenkte kanskje han ikke var helt over henne og derfor lå med noen i helgen for å typ glemme det litt. Men forstår bare ikke helt hvorfor han skulle åpne seg om eksen til meg om jeg var en helt random person. Er jo ikke noe som hadde falt meg inn å gjøre. Jeg overtenker også en del rundt dette så kan jo bare være at dette er helt normalt og også noe jeg kunne gjort da det ikke er snakk om at vi har snakket så lenge🤷🏼♀️ Anonymkode: 722c3...139
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 Hvorfor oppretter du enda en tråd om samme greia? Anonymkode: e9054...db4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 Teknisk sett har han jo ikke gjort noe galt siden dere ikke har forpliktet dere til hverandre på noe vis, men jeg syntes jo det er en kjip ting å gjøre hvis man har uttrykt interesse for noen. Så jeg ville nok tatt noen skritt tilbake og evt. sett hvor keen han er på deg, siden du slik det fremstår ikke kan ha tillit til han akkurat nå. For det andre ville jeg nok også vært litt forsiktig med å date noen som nettopp har slått opp hvis det ikke var lenge siden. Man bør ikke bli nok en rebound etter eksen hans. Anonymkode: 31639...5d7 2
Gjest FragileArt Skrevet 20. juni 2021 #4 Skrevet 20. juni 2021 Du skrev dere møttes.. hva gjorde dere? Og du skrev han bare sa dere skulle snakkes og se hvor det gikk? Altså " Vi snakkes, så ser vi"...? Hvordan følte du den avslutningen var? Og hvor lenge siden er møtet..? Har han villet møte deg igjen, eller er det bare prating? For det kan jo hende han da friendzona deg om han egentlig ikke er så interessert. Det spørs litt på hvordan dere prater egentlig. Har han alltid tid til deg, tar han kontakt ofte eller er det du.. sånne ting..
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #5 Skrevet 21. juni 2021 Jeg tenker at han ikke er interessert i deg. Om han var det ville han i hvertfall ikke fortalt deg om at han hadde ligget med en annen. Det er i hvert fall ikke veldig strategisk lurt av han. Tror du ikke bør legge så mye i denne relasjonen, og heller prøve og møte en annen som er mer seriøs. Anonymkode: 7fc3c...b09 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #6 Skrevet 21. juni 2021 Om han er interessert eller ikke er vel uvesentlig, en slik mann er ikke verdt å samle på. Sex betyr tydeligvis ingenting for han. Evt betyr du ingenting. Du fortjener bedre enn det der. Anonymkode: 12d66...409
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå