Gjest Helt merkelig Skrevet 11. september 2005 #1 Skrevet 11. september 2005 Aner ikke hva jeg skal skrive her egentlig. Har ikke vært utro mot min kjære, har ikke planer om det eller. Men har dere opplevd det å være sååå sinnsykt kåt på en annen mann? Jeg jobber sammen med en, han har jeg snakket med lenge, vi har hatt en grei og spøkeful tone, slik jeg har med de fleste menn jeg jobber sammen med. Her for en måned siden kom han og hadde klippet håret kort, plutselig fikk jeg øynene litt opp for ham, råskap lyste i øynene hans når han snakka med meg, han flørta hemningsløst(han er gift mann). Jeg ble så kåt på ham som jeg aldri har vært, er det mulig det? følte meg som en mann(nivå av kåtskap). Nå prøver jeg som besatt og avglorifisere ham, slik at han ikke blir den spennende, høye mørke mannen som er 20 år eldre enn meg og sexdyr. A la harrison ford eller sean connery. Herregud, kommer aldri til å gjøre noe med det, men mitt spørsmål er, er dette normalt? Er det eggstokkene mine som sier til meg at dette er en mann som kan befrukte dem? Er det instinkt? merker generelt et mye høyere nivå av kåtskap rett rundt eggløsning, men dette var ganger 10. Tror jeg må be ham om å la håret vokse igjen, slik at han blir mer femiklatt og mindre høy mørk, sexy, mann..
Gjest SumoBryter Skrevet 11. september 2005 #2 Skrevet 11. september 2005 Innstinkt, Ja jeg tror det. Det er jo noen menn som bare er sånn har jeg lært.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #3 Skrevet 11. september 2005 Jeg har det av og til sånn. En person en plutselig ser en ny side ved. Jeg tror ikke det er noe galt i dette. (så lenge man ikke gjør noe utav det såklart) Jeg har opplevd at det alltid går over. Man finner sider ved denne mannen som ikke var på noen måte tiltrekkende og da går hele greia over. Let etter ting, uvaner som gjør han mindre attraktiv.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #4 Skrevet 11. september 2005 Jeg har hatt det sånn med en mann i et par år jeg. Det er bare helt sykt egentlig. Er ikke forelsket i han, men er så kåt på han at ja.... Og jeg har vært utro... Tre ganger med denne mannen.... Ikke pent nei.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #5 Skrevet 11. september 2005 Jeg har hørt at det kan hjelpe å snakke med noen om forelskelsen eller hva det er - nevn det til den du er betatt av, eller helst til mannen/samboern din - det kan ta brodden av den hemmelige forelskelsen fordi det da ikke er hemmelig lenger. Men man må selvsagt velge sine ord med omhu, da... vet ikke om jeg hadde tatt det noe pent om samboern min sa noe sånt til meg, selv om det var for å kvitte seg med de utidige tankene...
Gjest SumoBryter Skrevet 11. september 2005 #6 Skrevet 11. september 2005 Jeg har hørt at det kan hjelpe å snakke med noen om forelskelsen eller hva det er - nevn det til den du er betatt av, eller helst til mannen/samboern din - det kan ta brodden av den hemmelige forelskelsen fordi det da ikke er hemmelig lenger. Men man må selvsagt velge sine ord med omhu, da... vet ikke om jeg hadde tatt det noe pent om samboern min sa noe sånt til meg, selv om det var for å kvitte seg med de utidige tankene... ← Jeg tror dette er en dårlig ide Dvs... om du ikke har tenkt å bli kvitt mannen eller samboeren din uansett fordi han er teit og slem, men det sa du at du ikke ville, så ikke gjør det.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 11. september 2005 #7 Skrevet 11. september 2005 Vel, jeg prøver som sagt å avglorifisere ham.. Og jeg tror det hjelper.. Han blir mer og mer menneskelig, og den enorme kåtheten er nesten vekke.. Jeg prøver å hinte(væremåte), være intens, og skremme ham litt. Slik at han slutter å flørte. Spurte ham hvorfor han ikke var gift forrige måned, han sa han ikke hadde funnet den rette, også hinter han om at alder ikke betyr noenting. (Han er samboer, har 3 unger med hun han er gift med nå, og en unge fra ungdommens kåtskap.) Tror han er interessert, men han er og skremt, det merker jeg, skremmer han mer og mer... Er glad jeg ikke har vært på fest med ham under en eggløsning.. Skjønner godt at han flørter, at han trenger litt spenning, hvis de har vært sammen i 10 år så er det naturlig at forelskelsens/kåthetens glød er pirrrende. Jeg kjenner ikke det samme behovet da.. Men den satans kåtskapen er der. Kryss i taket!
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #8 Skrevet 11. september 2005 Aner ikke hva jeg skal skrive her egentlig. Har ikke vært utro mot min kjære, har ikke planer om det eller. Men har dere opplevd det å være sååå sinnsykt kåt på en annen mann? Jeg jobber sammen med en, han har jeg snakket med lenge, vi har hatt en grei og spøkeful tone, slik jeg har med de fleste menn jeg jobber sammen med. Her for en måned siden kom han og hadde klippet håret kort, plutselig fikk jeg øynene litt opp for ham, råskap lyste i øynene hans når han snakka med meg, han flørta hemningsløst(han er gift mann). Jeg ble så kåt på ham som jeg aldri har vært, er det mulig det? følte meg som en mann(nivå av kåtskap). Nå prøver jeg som besatt og avglorifisere ham, slik at han ikke blir den spennende, høye mørke mannen som er 20 år eldre enn meg og sexdyr. A la harrison ford eller sean connery. Herregud, kommer aldri til å gjøre noe med det, men mitt spørsmål er, er dette normalt? Er det eggstokkene mine som sier til meg at dette er en mann som kan befrukte dem? Er det instinkt? merker generelt et mye høyere nivå av kåtskap rett rundt eggløsning, men dette var ganger 10. Tror jeg må be ham om å la håret vokse igjen, slik at han blir mer femiklatt og mindre høy mørk, sexy, mann.. ← Kjenner meg igjen av den type menn....herlig. Skulle tro det var samme mann. har ha satt på barten igjen?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #9 Skrevet 11. september 2005 Er det ingen som forstår at hovedinnlegget her er skrevet av en mann?
~sikka~ Skrevet 11. september 2005 #10 Skrevet 11. september 2005 Er det ingen som forstår at hovedinnlegget her er skrevet av en mann? ← Hvorfor sier du det? Menn har vel ikke eggstokker? Er det eggstokkene mine som sier til meg at dette er en mann som kan befrukte dem? ←
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #11 Skrevet 11. september 2005 Er det ingen som forstår at hovedinnlegget her er skrevet av en mann? Det samme slo meg også. Vanligvis skriver og tenker ikke kvinner slik dette innlegget er lagt frem. Synes uannsett hele innlegget til trådstarter er komplett idiotisk. Håper jeg ikke har eggløsning hvis jeg skal på fest...herregud...
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 12. september 2005 #12 Skrevet 12. september 2005 Jobber da i et mannsdominert miljø, man blir preget. Sikker derfor jeg skriver det på den måten jeg gjør, har alltid vært åpen og ærlig. Skal gifte meg neste år. Opplevde forresten nesten den samme dyriske følelsen med min kjære i begynnelsen. Nå elsker jeg ham bare. Dere er heldige dere som tror jeg er en mann, det vil si at dere aldri kan ha følt det på samme måten. Han unngikk meg i går, han ville se fotball kamp. Det tar jeg som et tegn på at det er i ferd med å roe seg. Og at jeg har godt av å distansere meg litt. Vi forsøker å få barn nå, jeg er veldig opptatt av hva som skjer med kroppen min i syklusen. Tror at siden han har 4 gutter, ser ut som en gud, og kan regne i hodet.. (hehe) gjør ham til farsemne i mine øyne. Tenk deg å få en høy, mørk, vakker unge medbølger i håret.Ikke det at min kjære er et dårligere alternativ, han er en vakker mann han og, men ikke så vakker som harrison ford eller sean connery, på en måte. Komplisert dette.. Nå reiser han vekk i en måned denne fantasi mannen, da får jeg roet meg.. gleder meg..
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #13 Skrevet 12. september 2005 "Jobber da i et" Nei du er mann.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #14 Skrevet 12. september 2005 Er uansett glad for at eg ikkje er den eneste jenta som har møtt den mannen, nei han hadde ikke bart. Han har 2-3 dagers skjegg. Bølgete hår som skinner, tykt, lyst å dra fingrene gjennom det og kysse ham. *dagdrømmer* Tipper at typen min ikke er tro i fantasien hele tiden han heller. Så akkurat der føler jeg ingen dårlig samvittighet, tror jeg..
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #15 Skrevet 12. september 2005 Spurte ham hvorfor han ikke var gift forrige måned, han sa han ikke hadde funnet den rette, også hinter han om at alder ikke betyr noenting. (Han er samboer, har 3 unger med hun han er gift med nå, og en unge fra ungdommens kåtskap.) ← Er det flere enn meg som ikke får denne beskrivelsen til å henge på greip?? Er han ikke gift? Er han samboer? Eller er han gift?
Gjest Milah Skrevet 12. september 2005 #16 Skrevet 12. september 2005 Hvorfor i all verden tror dere at innlegget er skrevet av en mann? Er det så vanskelig å tro at en kvinne kan føle kåtskap, uten at det ligger dypere følelser bak?
Gjest jamsi Skrevet 12. september 2005 #17 Skrevet 12. september 2005 Hvorfor må det være en mann? Jeg har flere ganger opplevd dette med helt ukjente menn, menn som tar bussen sammen med meg. Som jeg ikke kjenner i hele tatt, eller vet hva heter men fantasien min jobber allikevel på høygir. Ikke kunne jeg tenke meg å ta kontakt eller være utro med dem heller, men det er noe med enkelte menns utstråling som kan gjøre meg ganske så hyppen. Jeg tar med meg fantasiene hjem i mitt hode og nyter den ekstra opphisselsen når jeg er sammen med min kjæreste. Dette er ikke noe som skjer hele tiden, det kan gå lenge mellom hver gang jeg opplever det.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #18 Skrevet 12. september 2005 Er det flere enn meg som ikke får denne beskrivelsen til å henge på greip?? Er han ikke gift? Er han samboer? Eller er han gift? ← Jeg vet ikke helt om han er gift, han snakker ikke så mye om det. Spurte ham om det for lenge siden, husker ikke helt. Av og til sier han kjerringen, av og til ikke. Vi snakka i dag, om hverandres samboere/ektefeller whatever. Det hjelper merker jeg. Når jeg vet hva han jobber med Jeg fortalte han om ekser, og han kalte meg et eller annet ikke fullt så fint. Men egentlig bare morsomt. Realismen synker inn på oss, men jeg klarer fremdeles ikke la være å kikke på ham, samtidig forestille han naken. Er glad for at jeg har evnen til å føle sann kåtskap. jeg skal bruke den på typen nå..
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #19 Skrevet 12. september 2005 Hvorfor må det være en mann? Jeg har flere ganger opplevd dette med helt ukjente menn, menn som tar bussen sammen med meg. Som jeg ikke kjenner i hele tatt, eller vet hva heter men fantasien min jobber allikevel på høygir. Ikke kunne jeg tenke meg å ta kontakt eller være utro med dem heller, men det er noe med enkelte menns utstråling som kan gjøre meg ganske så hyppen. Jeg tar med meg fantasiene hjem i mitt hode og nyter den ekstra opphisselsen når jeg er sammen med min kjæreste. Dette er ikke noe som skjer hele tiden, det kan gå lenge mellom hver gang jeg opplever det. ← Menn har det sånn 24 timer i døgnet
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 13. september 2005 #20 Skrevet 13. september 2005 Syns du skal forte deg å slutte å tenke på ham. Hadde han vært en fremmed på bussen, hadde det vært en ting. Men når den slags tenning tas over i flørt på arbeidsplassen, stiller du i køen sammen med de andre 7 av 10 (tall fra radioen i går) som er utro. Jeg er en av de som ikke tror at man må være i et elendig forhold for å være utro. Tror det kan være utroskap der paret elsker hverandre, men en får en slik tenning OG ikke klarer å stoppe utviklingen med en gang. Been there - done that. ← Ett godt råd sissan, tror jeg følger det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå