AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Del Skrevet 20. juni 2021 Hei! kan noen flinke strikkere hjelpe meg med å forstå hva som menes med det som er markert i gult i bildet? Anonymkode: 41877...698 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 20. juni 2021 #2 Del Skrevet 20. juni 2021 På alle størrelsene unntatt den største skal du felle slik: omgang 1: to masker i hver side omgang 2: ingen felling omgang 3: to masker i hver side omgang 4: ingen felling omgang 5: 1 maske i hver side Grunnen til at det står så mye er at det står en forklaring for hver størrelse. Den største størrelsen skal ha enda en felling; 1 maske i hver side på omgang 7. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Del Skrevet 20. juni 2021 Det er det samme som under, hvor det står antall masker du skal ha basert på størrelsen. Det er hva parentesen betyr, hvilken str du har på plagget. Syns det er kronglete skrevet, ville ha streket under størrelsen du skal ha, det pleier jeg å gjøre før jeg strikker så jeg ikke blander Anonymkode: e39b1...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heihelene Skrevet 20. juni 2021 #4 Del Skrevet 20. juni 2021 Ullvott skrev (14 minutter siden): På alle størrelsene unntatt den største skal du felle slik: omgang 1: to masker i hver side omgang 2: ingen felling omgang 3: to masker i hver side omgang 4: ingen felling omgang 5: 1 maske i hver side Grunnen til at det står så mye er at det står en forklaring for hver størrelse. Den største størrelsen skal ha enda en felling; 1 maske i hver side på omgang 7. takk! Etter jeg har felt som du har beskrevet i omgang 1-5, fortsetter jeg fellingen på samme måte i x antall omganger inntil jeg har (i mitt tilfelle) 35 cm? Eller videre uten felling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #5 Del Skrevet 20. juni 2021 Etter å ha felt som beskrevet av Ullvott, skal du ha samme antall masker som vist i setningen under den utgula teksten (29 m?). Da fortsetter du strikkinga uten fellinger til 35 cm. Anonymkode: 23b9d...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 20. juni 2021 #6 Del Skrevet 20. juni 2021 Heihelene skrev (1 time siden): takk! Etter jeg har felt som du har beskrevet i omgang 1-5, fortsetter jeg fellingen på samme måte i x antall omganger inntil jeg har (i mitt tilfelle) 35 cm? Eller videre uten felling? Som AB over her skriver: etter fellingen har du 29 masker, og fortsetter uten fellinger til du har kommet til 35 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå