Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en missed abortion i midten av mai, som til slutt endte med en kirurgisk abort 28.mai. Jeg blødde en uke etter denne, var blødningsfri en uke, og forrige lørdag fikk jeg det jeg tror er mensen. Mensen har vært litt unormal i forhold til hvordan den pleier å være, og jeg har stoppet å blø 2-3 ganger i en dag også begynt å blø igjen neste dag. Jeg har blødd ganske lite. Er det normalt at mensen etter en abort er sånn? Blir litt forvirret når jeg tror mensen er ferdig også starter den igjen😅

Anonymkode: 9e6db...602

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en SA sent i april og det samme har skjedd med meg. Hadde mensen 2 ganger i mai, det varte i kanskje 3-4 dager hver gang og hadde nesten ingen kraftige blødninger utenom på dag 1 som er ganske rart. Jeg har vanligvis kraftig blødninger i 2-3 dager også er det nesten ingenting de 2 siste dagene.

Jeg tror det er helt vanlig. Jeg hadde siste mens på slutten av mai så tror min har stabilisert seg nå, venter på å se om jeg får mensen eller positiv g-test innen 4-5 dager.

Når mistet du? Har lest/hørt at det tar lenger tid å få stabil mensen hvis du var langt på vei. Jeg var i uke 6, hvis din var så tidlig så burde den stabilisere seg snart. 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...