Gjest MrsL Skrevet 11. september 2005 #1 Skrevet 11. september 2005 Hvordan gjør jeg det om jeg vil endre min MSNadresse. Jeg vil endre til en hotmailkonto
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #2 Skrevet 11. september 2005 Da må du enten opprette en hotmail-mailadresse eller så kan du bruke en du har fra før av. Så logger du bare på msn med den nye adressen. Kontkatene må du legge til på nytt
Gjest MrsL Skrevet 11. september 2005 #3 Skrevet 11. september 2005 Takk Jeg fikk det til helt av meg selv, men jeg trengte ikke legge til kontaktene på nytt igjen
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #4 Skrevet 4. oktober 2005 Jøss, måtte du ikke? fortell, fortell... Jeg fikk nettopp ny mailadresse fra internettleverandøren min og vurderer å bruke kun den, men jeg har ikke giddet for jeg gidder ikke legge til alle kontaktene på nytt...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. oktober 2005 #5 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Man kan ta backup av kontaktlista de lokalt på PC-en og så importere de når du er logget på med nye mailadressen. Endret 4. oktober 2005 av Rattleshake
Gjest MrsL Skrevet 4. oktober 2005 #6 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg kan ikke fortelle noe som helst om hvordan kontaktene ble liggende igjen selv om jeg endret msnbrukerkonto. Skjønner nemlig ikke en tøddel av det
Cronos Skrevet 5. oktober 2005 #7 Skrevet 5. oktober 2005 Kontaktene lagres jo på MSN sin server, men jeg vet ikke helt hva som identifiserer at du er du, annet enn mail-adressen, slik at du får dine kontakter og ikke noen andre sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå