AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 Lege | Lege mistet autorisasjon: Sa han hadde skadet pasient med vilje (nettavisen.no) "Både mannen og kvinnen er norsk statsborgere med røtter i muslimsk kultur. Ifølge en trusselvurdering gjort av politiet den gang, ville kvinnen, hvis bildene bildene ble publisert, «bli betraktet som hore» og dermed bli en «trussel mot hennes mannlige familiemedlemmers ære». Kvinnen ville være i «livsfare». Politiet mente at mannen var inneforstått med trusselen bildene utgjorde for kvinnen." Det er uforståelig for meg hvorfor de muslimske miljøene i Norge ikke setter inn alle kluter på å bekjempe denne ukulturen rundt stempling av kvinner som horer. Jeg begynner å tro at grunnen til at de ikke gjør noe med det, er fordi de ikke mener det er noe galt. Anonymkode: b75c9...efe 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 Under etterforskningen av saken, undersøkte politiet blant annet mannens kommunikasjon på nett. Der fant de blant annet en uttalelse om at han hadde skadet en pasient med vilje under operasjon, og at han følte et hat mot polakker. Får vondt i magen. Mannen min ser utenlandsk ut og har en utenlandsk forelder. Tenk om idiot av en lege hadde med vilje skadet han under en operasjon bare grunnet hudfargen. Mot den fantastiske mannen min og far to til skjønne barn. Det er horribelt at det eksisterer slike mennesker. Anonymkode: b527a...f46
Bummelong Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 (endret) Fordi det skaper underdaning mentalitet vil jeg annta, som ikke hjelper livsskvaliteten. Eller er vel min aning... Men det er ikke alltid sant. Men det er litt som heroin. Når du gjør det mer og mer så kan du ikke få nok av det. Tror ikke å være hore alltid er ille. Men det er mest individuelt, er jo noen som liker å pule for penger. Men uff det blir jo dyrt også, i bestefall ville jeg ikke begynt med slikt før du er sikker på din økonomi eller livskvalitet iallfall. Men sextrafikkering er derimot umoralskt og helt forkastelig. Kanskje derfor det er vanskelig å spore slikt. Fordi det er vanskelig å finne bakmennene bak det. Endret 20. juni 2021 av Bummelong
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 Hva har dette med religion å gjøre? flytt tråden til debatt! Anonymkode: 10393...fbb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå