AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Del Skrevet 20. juni 2021 Hei, fryktelig teit å spørre om her kanskje, men hvor mye kcal er det cirka i en stor kylling kebab? Jeg er på slankern, så jeg kjøpte kebab uten dressing og uten ost. Nå skal jeg legge det inn i matdagboken min, og er litt usikker på hva jeg skal skrive... Noen som har jobbet på gatekjøkkjen her, eller har annen erfaring, og vet? Takk for svar. Anonymkode: 4b243...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #2 Del Skrevet 20. juni 2021 Jeg hadde lagt inn en tabbekvote på 500 kcal når den er uten dressing. Det er vanskelig å beregne kalorier uten å vite innhold, vekt eller hvordan den er tilberedt. Anonymkode: e9993...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Del Skrevet 20. juni 2021 Nei, forresten, ikke kall det tabbekvote. Det er ingenting negativt ved å unne seg en kebab innimellom. Jeg skulle ikke ha skrevet det, så kall det heller "kosekvota" eller noe annet hyggelig/nøytralt. Beklager at jeg gjorde det til noe det ikke er. Anonymkode: e9993...713 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #4 Del Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, forresten, ikke kall det tabbekvote. Det er ingenting negativt ved å unne seg en kebab innimellom. Jeg skulle ikke ha skrevet det, så kall det heller "kosekvota" eller noe annet hyggelig/nøytralt. Beklager at jeg gjorde det til noe det ikke er. Anonymkode: e9993...713 Det går helt fint. Takker for svar. Droppet frokosten i dag og tok kebab med en kompis til lunsj, så det var planlagt utskeiing. Anonymkode: 4b243...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #5 Del Skrevet 20. juni 2021 Jeg regner minst 1000 kalorier på en kebab, alt etter størrelse. Det er høykalorimat, men digg innimellom. Anonymkode: de800...00b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #6 Del Skrevet 20. juni 2021 Når jeg handler slikt, deler jeg det litt opp. Om det er rullekebab, så ville jeg sagt 1 stor lefse, salat kan du jo nesten spise hvor mye du vil av. Og evt. legge til lignende andre ting som er oppi. Man kan unne seg noe godt, men et smart valg er å droppe dressing og ost, da mange av kaloriene kommer der fra 👍🏻 Anonymkode: a1f74...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #7 Del Skrevet 20. juni 2021 Ost er de vel ikke på kebab uansett? Aldri sett ost på babb før. Vil tro ca 500 kcal siden du tok uten dressing. Er jo dressingen som er det mest kaloririke i babben. Anonymkode: 34dd3...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå