Gå til innhold

Hva syns dere om disse skoene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De øverste likte jeg, nr 2 er litt for skrikende, nr 3 er forferdelig, men det er fordi jeg ikke liker ballerinasko. 

Anonymkode: 26e65...5d5

• Liker 3
Skrevet

Syne de øverste var rålekre! Men ikke de andre to ☺️

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Synes logoene var harry og nr 1 ser ut som noe som var populært i 2012, men er helt greie? 

Anonymkode: 16ea7...c0a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

To og tre er fæle. Nummer en er grei nok. 

Anonymkode: 14f8a...58e

• Liker 3
Skrevet

Nr 1 ser fin ut og er sikkert veldig behagelig å gå i.

Nr 2 er skrekkelig

Nr. 3 synes jeg er fine hvis du trives i flate sko.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

MK er så trashy! Paret uten de stygge logoene er helt ok

Anonymkode: 9b9df...77d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke hatt noen av de selv, men om jeg skulle valgt et par så måtte det blitt nr 3. Rett og slett fordi de er mest anvendelige av dem og sannsynligvis ville blitt brukt. Men de var ikke favoritten min hva gjelder ballerinasko eller loafers.

Når det er sagt, det er sykt mye ting jeg ser i butikken hvor jeg tenker "herregud, hvordan får de solgt det stygge rælet her?!" og så ser jeg noen som går med noe liknende på gata og ser kjempestilige ut. Bare fordi det ikke passer til meg og min smak og stil, betyr ikke det at det ikke kan være kjempefint på noen andre. Alt handler jo om helhet.

Anonymkode: a7721...6d9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

De øverste synes jeg var forferdelige. Er ingen fan av MK da jeg synes det er harry, men om jeg måtte velge hadde det blitt nr 2.

Anonymkode: da574...c68

AnonymBruker
Skrevet

Nummer en var helt ok -ikke min greie, men hadd sikkert sett bra ut på de som går slik. Hadde nok ikke tenkt, wow, men helt ok. 

De to andre burde jo gå inn i "guiness book of shame", ikke brukerne nødvendigvis, men hva tenkte designeren med? 

Anonymkode: da2a4...d8b

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

MK er så trashy! Paret uten de stygge logoene er helt ok

Anonymkode: 9b9df...77d

Hva er så trashy med MK?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

De øverste synes jeg var forferdelige. Er ingen fan av MK da jeg synes det er harry, men om jeg måtte velge hadde det blitt nr 2.

Anonymkode: da574...c68

Hvorfor er MK harry?

Mener du alt fra MK er harry, eller bare skoene?

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av dem er for meg, jeg misliker veldig å være levende reklame (som du er når du bruker sko/klær med tydelig logo på). 

Jeg kunne hatt de nederste, men i mørkere farge og uten MK logo på selvsagt. De andre parene syns jeg ikke var fine, og spesielt de i midten syns jeg var alt for mye dill. Men - dette er MIN mening, og jeg bryr meg ikke om hva andre går med. Andre kan passe det fint, men det passer ikke inn i min garderobe :) 

Anonymkode: 8ac85...9db

AnonymBruker
Skrevet

De øverste var veldig fine🤩 Likte  ikke de to andre, liker ikke så lave sko

Anonymkode: c4e25...aa3

AnonymBruker
Skrevet

Nr. 1 var spesielle og fine, nr. 2 var veldig harry og 2010, nr. 3 var også ganske tacky. 

Anonymkode: 3d293...871

Skrevet

Jeg er ikke fan av plagg der logoen er den viktigste delen av utseendet, så 2 og 3 er uaktuelle for meg. De øverste var ganske fine.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Micheal Kors er sykt harry, så hvis jeg måtte velge så hadde jeg valgt den første, siden man ikke ser så tydelig at det er MK...

Anonymkode: b9479...8f4

Skrevet

Nei til alle 3. Syns ingen av de var fine. 

• Liker 4
Skrevet

Den første var ok men de to andre var litt stygge. Sånn diger logo er kleint

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...