AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 Har ingen venninner jeg kan prate med om det her men håper dere kan dele gode tips til ei superuerfaren kvinne som er flau og føler hun ikke forstår så mye 🙈 Jeg har i natt og i dag hatt sex for aller første gang. Han har hatt 1 partner før som det ble slutt med for 1 år siden. Han har dessverre ikke testet seg, jeg har lest på nettet at det bør en gjøre etter ny partner. Jeg går på p-pillere pga mensensmerter og vi hadde sex uten kondom. Han kom i meg alle 3 gangene. Har lest på nettet at det er viktig å tisse etterpå og jeg har også spylt med vann. Føler meg så uerfaren og redd jeg gjør noe feil.. Føler jeg lukter sex nå.. Det kom sæd på sofaen, noen gode tips til å få dette bort? Syns det hele med testing er flaut, men det er anbefalt å gjøre. Noen tips og råd? Hilsen superforelsket ikke jomfru mer men i nød 🤭 Anonymkode: e145e...a4d
SlemUlv Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 Om han ikke har blitt tested, bør dere begge testes nå ja. Og ja, man bør alltid tisse etter sex. Men spylt med vann? 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 Fikk du noe ut av det da, TS? Tre ganger på rappen hadde gjort meg hjulbent dagen derpå den gangen jeg var jomfru. Anonymkode: dd866...a54 1
Fioljenta Skrevet 20. juni 2021 #4 Skrevet 20. juni 2021 Ja, du bør teste deg. For sikkerhets skyld. Ikke noe å være flau over. Jeg vil heller kalle det ansvarsfullt. Egentlig ville jeg anbefalt kondom (p-piller beskytter jo kun mot graviditet og ikke alt det andre). Jeg må innrømme at det ikke er alltid jeg gidder å tisse etterpå hvis vi elsker på kvelden, men har lært at det er lurt (pga. for eksempel urinveisinfeksjon). Likevel pleier jeg å gå på do når jeg forlater sengen. Greit å la sæden renne ut. Det kan vaskes av sofa og slikt med en klut med varmt vann, men det synes jeg er litt pes. Noen ganger tar jeg på et lite truseinnlegg hvis jeg mistenker at ikke alt er kommet ut. Jeg er litt lat sånn. Sex og kroppsvæsker er helt naturlige greier som du ikke trenger å være flau over. Kos dere. 💜 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå