AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 Hvordan fungerte møtene? Bare sex og ingenting utenom? Fungerer dette best for menn? Fortell! Anonymkode: 507c5...457
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 Har, og har hatt flere. Funker fint for meg, orker ikke kjæreste eller samboer. Møtes kun for sexen, og kosen etterpå. Ikke tabb deg ut med å omgås utenom dette. Anonymkode: 95d1e...acb 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har, og har hatt flere. Funker fint for meg, orker ikke kjæreste eller samboer. Møtes kun for sexen, og kosen etterpå. Ikke tabb deg ut med å omgås utenom dette. Anonymkode: 95d1e...acb Mann eller dame? Bare kjapt og ingen overnatting? Liker du personen? Anonymkode: 507c5...457
SlemUlv Skrevet 20. juni 2021 #4 Skrevet 20. juni 2021 Jeg har hatt venner med fordeler ja. Vi var venner, som også hadde sex 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #5 Skrevet 20. juni 2021 Ff er helt ok, helt til du får følelser. Så hold deg til de single. Hold deg unna opptatte menn, uansett hvor mye han skal ut av forholdet. Anonymkode: b13bf...f28 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #6 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hold deg unna opptatte menn, Holder meg helst til opptatte menn, så blir det mindre styr og fjas. Anonymkode: b74c9...f0a
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #7 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Holder meg helst til opptatte menn, så blir det mindre styr og fjas. Anonymkode: b74c9...f0a Men da er det kun sex og ingenting imellom? Anonymkode: b13bf...f28
Kala Skrevet 20. juni 2021 #8 Skrevet 20. juni 2021 (endret) Ja, hadde en fast ff i ett år. Vi møttes, så film og koset med hverandre. giftet meg med han 15 år senere. Endret 20. juni 2021 av Kala 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #9 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men da er det kun sex og ingenting imellom? Anonymkode: b13bf...f28 Yess ! Anonymkode: b74c9...f0a
AnonymBrukern Skrevet 20. juni 2021 #10 Skrevet 20. juni 2021 Har hatt ff ja.. han er nå kjæresten min. Jeg var vel utro mot daverende i noen uker, og mtp at vi fortsatt er sammen 6 år senere så var det vel ikke bare sex. Begynte som bare sex så kom følelser inn i bildet 1
pia mater Skrevet 20. juni 2021 #11 Skrevet 20. juni 2021 Har hatt. Var venner i flere år først, og er venner nå og. Kuttet han ut da jeg fikk følelser, men hadde det gående i godt over et år.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #12 Skrevet 20. juni 2021 Har hatt flere og to av dem var over flere år. De to andre varte i et halv år hver. Hadde mye god sex, men ble hekta på en av dem og endte med en skikkelig hjertesorg som varte i flere år. Anonymkode: 08a7f...137
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #13 Skrevet 20. juni 2021 Friends with benefits. Bare sex virker for upersonlig for meg. Anonymkode: 738f6...c91 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #14 Skrevet 20. juni 2021 Kollega som ff kan ikke anbefales. Det blir merkelig raskt følelser, som regel kun for en part. Endte med at vi byttet jobb begge to. Sliter ennå et halvt år senere. Anonymkode: d7ec1...d17
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #15 Skrevet 20. juni 2021 Ja, jeg har hatt flere. De fleste har vært åpne forhold der vi har møttes av og til som venner, samtidig som vi også har hatt sex noen ganger. I tillegg har jeg hatt rene ff-forhold der vi kun møtes for å ha sex. Vi har det likevel koselig sammen, prater, drikker, har sex og har det gøy. I tillegg meldes vi litt innimellom og sjekker hvordan det går med den andre. Jeg har en ff nå som jeg har hatt i 1,5 år. Fullstendig uten problemer av noe slag. Jeg har bare positive erfaringer med ff-forhold, skjønne mennesker som gir av seg selv, er varme og omsorgsfulle, samtidig som vi ikke føler noe eierskap eller må holde kontakt hele tiden. Alt er mer organisk, noen ganger ses vi ofte, andre ganger sjeldent. Jeg tror ikke alle egner seg så godt til å ha et sånt forhold. Man må være lite eiesyk og sjalu, samtidig som man klarer å skille sex fra forelskelse. Følelser er det likevel, for jeg har vært og er selvfølgelig glad i dem. Og de i meg. Noe kjæresteforhold har jeg likevel ikke ønsket å ha med noen av dem. Og de føler det samme. Nøkkelen er å være såpass forskjellige at man ikke passer sammen som kjærester. Anonymkode: 6bfbb...053 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #17 Skrevet 20. juni 2021 Har hatt og har. Han første hadde jeg i tre år. Masse deilig sex, men jeg falt pladask og hadde hjertesorg i lang tid etter at han fikk seg dame. Er redd det kan gå på samme vis med nåværende. Jeg kunne veldig lett ha falt for ham, men han har sagt han ikke ønsker noe seriøst. Forsøker å lære av forrige gang, men forstår at jeg leker med ilden. Han er uansett den eneste som interesserer meg for tiden, så jeg forsøker å nyte at jeg får ha sex med verdens deiligste mann (i mine øyne ;)). Anonymkode: 47a08...426
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #18 Skrevet 20. juni 2021 Ja, har hatt. Han gift, jeg singel. I starten var det bare sex, men det utviklet seg til mer over tid, vi ble gode venner. Vi kunne aldri vært kjærester, det passet vi ikke til pga vi levde to helt forskjellige liv. Men, vi delte mye utenom sex på meldiger osv. Jeg har ny kjæreste i dag, men savner vennskapet jeg hadde med elskeren. Savner ikke sexen, men savner samtalene og humoren vi hadde. Anonymkode: 34937...707
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #19 Skrevet 21. juni 2021 Ja! Men unngår overnatting og å være sammen for lenge. møtes - har sex og kan snakke litt og kose bittelitt før/etter. K28 Anonymkode: c71ba...5db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå