Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #1 Skrevet 11. september 2005 På vårt sted kommer isbilen innom en gang i uken. Hv amener dere om kvaliteten på produktene? Jeg har forsøkt fiskekakene de sier det er lokal produsent i Volda som lager selv fra lokale fiskeres produkter) og en del av iskremen de selger. Isen var helt grei og god. Hva synes dere, har isbilen dårlig rykte eller noe? Jeg ser på hvor den pleier å kjøre og Oslo vest står ikke på listen - kanskje det er en grunn til det? Oslo nord og øst er jo med på ruten.. Anyone?
Gjest Leya Skrevet 11. september 2005 #2 Skrevet 11. september 2005 Kvaltiteten er helt grei den. Kjøper is av dem når jeg har lyst på og fiskekakene smaker godt de. Er det noen spesiel grunn til at du lurer liksom?
Arkana Skrevet 11. september 2005 #3 Skrevet 11. september 2005 (endret) Jeg synes isbilen er helt ok, men kjøper heller is i butikkene. Den eneste isen som er bedre fra isbilen er pæresaftisen, akkurat som den gode gamle. Har forresten aldri kjøpt fra isbilen her hvor jeg bor (Oslo Vest), men jeg hører at den kjører i nærheten nå og da, så den har vel stoppesteder her også? Endret 11. september 2005 av Arkana
monja Skrevet 11. september 2005 #4 Skrevet 11. september 2005 Syner Isbilen har helt OK produkter jeg.
skrue Skrevet 11. september 2005 #5 Skrevet 11. september 2005 Nekter konsekvent å kjøpe noe som helst fra noen som maser og bråker i nabolaget til alle mulig og umulige tider. Har blitt mindre av det i det siste og jeg bor i Oslo vest. Hmm. Så den har dårlig rykte hos meg, men det er ikke pga. isen i seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #6 Skrevet 11. september 2005 He he, da jeg var mindre pleide mamma å si at jeg aldri må kjøpe is derifra fordi de har bare gammel is.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2005 #7 Skrevet 13. september 2005 Jeg synes produktene er helt greie og gode, men synd den bråker sånn.
Lula Skrevet 13. september 2005 #8 Skrevet 13. september 2005 Kjøper aldri fra Isbilen" eller "Hjemis" selv, men fikk smake hos svigers her om dagen. Fikk et beger med "vaniljeis" med noe røde og grønne striper i. Elendig kvalitet. Smakte som margarin Har kjøpt en gang da, fra en isbil i Sverige. Selgeren spurte meg da om jeg ville ha "vanlig glass" eller "gräddglass" Klart jeg skal ha fløteis, og ikke den forferdelige margarin-isen. Jammen godt han spurte. Kvaliteten var ikke topp, men grei nok når det var varmt, søtsuget stort og nøden stor Kanskje samme her hjemme, at de har ulike kvaliteter? Den jeg smakte her om dagen var ihvertfall helt forferdelig, og fortjener ikke å bli kalt is!
Gjest Pecado Skrevet 13. september 2005 #9 Skrevet 13. september 2005 Det er to forskjellige isbilder. den ene har bra is den andre grusom is.
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2005 #10 Skrevet 15. september 2005 Jeg kjøper is fra isbilen flere ganger hver sommer, jeg har barn i huset så det er liksom ikke til å unngå. Men jeg nekter å kjøpe fra den som bråker med den fæle sangen, kjøper bare fra den andre. De har en is som er innmari god, som heter Maximandel (tror jeg). Fiskekakene har jeg aldri prøvd.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #11 Skrevet 15. september 2005 Nå er det vel flere isbiler ute og triller etter veiene. Jeg har kjøpt fra den med "norge rundt" sangen og isen der er god, men utvalget var bedre før synes jeg.
Gjest Spacegirl Skrevet 16. september 2005 #12 Skrevet 16. september 2005 Jeg kjøper ikke is derifra, synes den i butikken er bedre. Har hørt endel småbarnsforeldre her i området som er irriterte fordi den kommer såpass seint at ungene blir vekket. For en tid tilbake var det faktisk en småbarnsfar som klikka fullstendig på isbilen, han sprang ut og slo ned sjåføren
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 16. september 2005 #13 Skrevet 16. september 2005 Kjøper helst fra isbilen. Synes de har mye bedre is enn i butikken.
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #14 Skrevet 16. september 2005 Jeg bor på vestkanten, og her er det da støtt og stadig isbiler. Jeg synes de har grusom is, så jeg kjøper ikke. Har aldri sett noen andre kjøpe heller.
Gjest 1111 Skrevet 16. september 2005 #15 Skrevet 16. september 2005 Jeg syns isen fra Isbilen er ufyselig.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 16. september 2005 #16 Skrevet 16. september 2005 Hvilken isbil er det egentlig trådstarter mener her?
Peony Skrevet 16. september 2005 #17 Skrevet 16. september 2005 Jeg er veldig glad i ananasstang fra Hjem-is
skrue Skrevet 16. september 2005 #18 Skrevet 16. september 2005 Hvilken isbil er det egentlig trådstarter mener her? ← Sikkert denne: http://www.isbilen.no/ Ante ikke at det var noe som het det før akkurat nå.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2005 #19 Skrevet 19. september 2005 Sånn helt på sidelinjen. Isbilen støyer mye. Husker en gang jeg var midt i en hyrdestund for egne hender. Det ble litt vanskelig å konsentrere seg fordi isbilen hadde flere stoppesteder i nabolaget og jeg ble helt avsporet av støyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå