AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 Hvilke symptomer hadde dere og fra når kjente dere dem? Anonymkode: 73cb4...ff1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 De fleste fanges vel opp på blodprøvescreening før de merker symptomer. Anonymkode: 69fac...cbe
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 Kun høyt fastende blodsukker om morgenen Anonymkode: e7afa...6b4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #4 Skrevet 20. juni 2021 Gikk noen uker å følte meg rett og slett i dårlig form. Vanskelig å forklare hvordan jeg følte meg. Sa til legen å at jeg ikke klarte å forklare. Var bare en "sykdomsfølelse" i kroppen. Mye kvalm. Målte høyt blodtrykk. For mye fostervann. Fant sukker i urinen, og ble sendt på glukosebelastning. Den fikk jeg ikke tatt når blodsukkeret var altfor høyt før prøven. Ble satt rett på insulin. Etter en ukes tid følte jeg meg som et nytt menneske. Sykdomsfølelsen og kvalmen forsvant. Blodtrykket stabiliserte seg, og fostervannet ble normal mengde igjen etter 2 uker. Ble oppdaget i uke 28. Sykdomsfølelsen begynte i uke 25. Anonymkode: 1f5e6...c88 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #5 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gikk noen uker å følte meg rett og slett i dårlig form. Vanskelig å forklare hvordan jeg følte meg. Sa til legen å at jeg ikke klarte å forklare. Var bare en "sykdomsfølelse" i kroppen. Mye kvalm. Målte høyt blodtrykk. For mye fostervann. Fant sukker i urinen, og ble sendt på glukosebelastning. Den fikk jeg ikke tatt når blodsukkeret var altfor høyt før prøven. Ble satt rett på insulin. Etter en ukes tid følte jeg meg som et nytt menneske. Sykdomsfølelsen og kvalmen forsvant. Blodtrykket stabiliserte seg, og fostervannet ble normal mengde igjen etter 2 uker. Ble oppdaget i uke 28. Sykdomsfølelsen begynte i uke 25. Anonymkode: 1f5e6...c88 Tusen takk for at du svarte på det jeg lurte på! Anonymkode: 73cb4...ff1 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #6 Skrevet 20. juni 2021 Jeg var kjempetørst hele tiden! Det forsvant gradvis når jeg kontrollerte blodsukkeret med kostholdet 😊 Anonymkode: fa779...05c 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #7 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg var kjempetørst hele tiden! Det forsvant gradvis når jeg kontrollerte blodsukkeret med kostholdet 😊 Anonymkode: fa779...05c Takk for svar! Jeg er utrolig tørst hele tiden også. men virker som jeg er mer følsom på salt i dette svangerskapet. Men om jeg spiser brød til frokost så føler jeg meg nesten bakfull og er så tørst i flere timer. Derfor jeg lurer på om det er noe muffens😔 ts Anonymkode: 73cb4...ff1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå