Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har møtt og snakket med en gutt i noen uker. Han har vært veldig på når han har snakket og vist mye interesse. I helgen lå han med en annen jente, noe som får meg til å bli litt lei meg. Vi er ikke kjærester ellernoe, men bare syns det blir litt dobbeltmoralsk når han har snakket som han har gjort med meg. 

Litt usikker på om jeg overreagerer eller ikke. På en side føler jeg han ikke har gjort noe feil da vi har kjent hverandre veldig kort, men på en annen side klarer jeg ikke helt å forstå hvorfor han har vist så mye interesse når vi har snakket også ligger med en annen? Etter jeg fikk vite det ville jeg bare kutte kontakten med han, men om jeg typ har misforstått hans signaler mot meg så har han vel heller ikke gjort en feil?

Er det noen som har opplevd lignende og hvordan burde jeg håndtere dette? Burde jeg vente til han tar kontakt nå eller late som at ingen ting har skjedd?

Anonymkode: 4d14c...461

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hvis dere ikke har avklart hva dere «er» og har kjent hverandre kort tid har vel egt ikke du noe å gjøre med hvem han ligger med. Skjønner at det er kjipt tho

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Slik blir det når alle kvinnene jager de samme 5% av mennene som en flokk sultne ulver.

Anonymkode: 71507...98e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer ikke. Jeg ville kuttet han ut. 

Anonymkode: 2bedf...597

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Slik blir det når alle kvinnene jager de samme 5% av mennene som en flokk sultne ulver.

Nei, det gjør de ikke. 

• Liker 5
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg syns ikke du overreagerer. Hadde kutten han ut.

Skrevet

Hvis du liker han hadde jeg kuttet han ut, dersom han spør hvorfor du gjør det kan du jo fortelle at du var interessert - men når han lå med noen andre så skjønner du at det ikke er gjensidig og at du derfor velger å kutte kontakten. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Uff nei, gidder ikke sånne.

Anonymkode: a0502...add

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Etter jeg fikk vite det ville jeg bare kutte kontakten med han, men om jeg typ har misforstått hans signaler mot meg så har han vel heller ikke gjort en feil?

Uansett om han har gjort en feil eller ei står du fritt til å kutte kontakten med ham. Det er ditt valg, og du behøver ikke ta hensyn til hans aktiviteter i helgen. 

Anonymkode: 85502...724

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, det gjør de ikke. 

Joda, men vanskelig å innrømme selvsagt. Denne mannen hadde ikke kunnet ligge med den ene etter den andre om han ikke var omringet av virile damer.

Dere jager i flokk men skjønner det ikke selv...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Joda, men vanskelig å innrømme selvsagt. Denne mannen hadde ikke kunnet ligge med den ene etter den andre om han ikke var omringet av virile damer.

Nei, det gjør ikke jeg. Kanskje kvinner DU velger / legger merke til. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Igjen klarer jeg ikke helt forstå hvorfor han har vært så interessert i å snakke med meg, spørre meg om ting hele tiden og vise interesse på den måten om han bare så på meg som et ligg.. Hvorfor har han giddet å bruke tid på det da, eller er han bare «dum snill» og er sånn med alle?

Skrevet

Nå er du sikkert en del år yngre enn meg, men det må være greit å kjenne på fornuftige følelser som sier at dette er ikke greit.

Hvis en har fått en fin og jevnlig kontakt med kjekk mann som en har tro på kan bli noe, for så å oppdage at han plutselig har sex med en annen ? 
Da hadde jeg tatt det som et klart tegn på at han ikke var særlig seriøs og egentlig ikke interessert.

Når det er ærlig og ekte interesse mellom to personer så merker en det veldig godt 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

BYE BYE THEN! Jeg er ikke interessert i en fyr som ligger for å ligge eller eventuelt blir kjent med flere.

Anonymkode: bca04...f71

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du kan reagere akkurat sånn som du vil. Men så lenge dere ikke ligger sammen eller har et romantisk forhold har han ikke gjort noe galt.  Kanskje han ønsker deg som en venn. 

Anonymkode: eb3be...db9

AnonymBruker
Skrevet

Du kan reagere akkurat sånn som du vil. Men så lenge dere ikke ligger sammen eller har et romantisk forhold har han ikke gjort noe galt.  Kanskje han ønsker deg som en venn. 

Anonymkode: eb3be...db9

Vi har ligget sammen og han snakker med meg hver dag. Men igjen ikke kjent hverandre så lenge, så på en måte vil jeg si det ikke er noe farlig, men på en annen side blir det rart at han har snakket så mye med meg, men så vil han egt bare ligge rundt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

😂 Det er ganske selvforklarende hvorfor du kanskje opplever at du ikke er omringet, og det du kommer med her er bare forklaringsmodellen du har laget for deg selv for å takle det

Anonymkode: 1950e...b42

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du har en reaksjon og det er jo helt greit. 

Har dere avklart hvor det står? Er dere enige om at dere dater? Hvordan har han snakket? Hvor mange uker er det snakk om?  Har dere snakket om hvor dere kan utvikle dere? 

Men hvis dere bare har snakket sammen på overfladisk nivå om dette og ikke har definert dere som noe som helst, synes jeg ikke at man har noe med om han ligger med noen andre. Men om dere dater og det er på vei til noe mer, så blir situasjonen litt annen. 

Jeg har også flere tindervenner som viser mye interesse, men som ikke søker noe mer enn et vennskap eller lek. Men har hele tiden avklart med alle om hva vi egentlig søker og tar det derfra. Også noen ganger tar vi opp tenk om det kommer noe mer, hvis følelser dukker opp. 

Men sier alltid til matcher at jeg søker vennskap, men om det ligger noe mer kjemi, så tar jeg det heller derifra. Og har åpen dialog hele veien. 

Har dere samme oppfatning av forholdet deres? 

Anonymkode: 8a3c7...1a7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi har ligget sammen og han snakker med meg hver dag. Men igjen ikke kjent hverandre så lenge, så på en måte vil jeg si det ikke er noe farlig, men på en annen side blir det rart at han har snakket så mye med meg, men så vil han egt bare ligge rundt

Han høres ut som en drittsekk. Kan hende han snakker like mye med andre som det han gjør med deg 

Anonymkode: 8a3c7...1a7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dropp han. 

Anonymkode: 1673d...60e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...