Gjest Gagaen Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 husker du å takke renholder som sørger for godt innemiljø ti barna dine eller vaktmester som fikser på gjerder og lekeappararater og sørger for at barnehagen er i orden? Eller er du som foreldre i min barnehage og takker kun det pedagogiske personalet?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 Snakker aldri med vaktmesteren eller renholderne. Anonymkode: 8dd08...0e9 33
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 250 barn i barnehagen og 10 avdelinger. Så aner ikke hvem som gjør hva av slike ting og har aldri sett verken vaktmester eller rengjøringspersonlalet.. Så nei, gjør ikke det. Anonymkode: 05ec5...2d3 23
Gjest Gagaen Skrevet 20. juni 2021 #4 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Snakker aldri med vaktmesteren eller renholderne. Anonymkode: 8dd08...0e9 nei, men du vet de er der?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #5 Skrevet 20. juni 2021 Jobber i bhg. Er alltid høflig og smilende med renhold og vedlikehold/service/vaktmester. Har hatt godt personlig forhold til vaktmester. Syns at alle fortjener like mye kred. Anonymkode: 2cc0f...d4a 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #6 Skrevet 20. juni 2021 Gagaen skrev (2 minutter siden): nei, men du vet de er der? Vet at de er der ja. Jobber i barnehage selv og der snakker jeg med både renholder og vaktmesteren Men ikke som forelder. Anonymkode: 8dd08...0e9 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #7 Skrevet 20. juni 2021 Aldri sett noen av de, men ville jo nikket i gangen evt om jeg møtte på noen. Anonymkode: 203eb...eab 6
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #8 Skrevet 20. juni 2021 Tror du vaktmester fikser gjerder og lekeapparatene?! Vaktmesteren har ikke ansvar for sånt, det er eiendomsforvaltningsselskapet som tar seg av sånt. Inneklima er det byggherren som er ansvarlig for. Anonymkode: 5d5b9...f13 7
Gjest Gagaen Skrevet 20. juni 2021 #9 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet at de er der ja. Jobber i barnehage selv og der snakker jeg med både renholder og vaktmesteren Men ikke som forelder. Anonymkode: 8dd08...0e9 Og du vet at uten dem hadde det ikke vært mulig å hatt barn i barnehagen? At deres innsats er like viktig som ped.personalet sin?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #10 Skrevet 20. juni 2021 Renholder er aldri der når barnehagen er åpen. Så tenker jeg også at det er litt barnehageeier og arbeidsgiver som har ansvar for det. Tror seriøst renholder hadde blitt gal om 100 + foreldre på hver barnehage skal si takk eller lignende?!? Vaktmester er ansatt i «morselskapet» og kommer til barnehagen kun på oppdrag, så hvordan mener du vi som foreldre skal takke de? Det er også ulike hver gang, ikke noe fast vaktmester. Jeg går heller ikke rundt å takker renholderne på badeanlegget jeg er på regelmessig. Men jeg setter pris på jobben de gjør, og er bevist på hva og hvem som får samfunnet til å gå rundt. Anonymkode: 97d7a...9bf 33
Gjest Gagaen Skrevet 20. juni 2021 #11 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du vaktmester fikser gjerder og lekeapparatene?! Vaktmesteren har ikke ansvar for sånt, det er eiendomsforvaltningsselskapet som tar seg av sånt. Inneklima er det byggherren som er ansvarlig for. Anonymkode: 5d5b9...f13 Inneklima og renhold hører tett sammen. Om renholder ikke vasker og holder det støvfritt blir inneklima dårlig. Det er byggherren som legger til rette for godt inneklima men renholder holder det ved like. Og ja ; i mange barnehager er det vaktmester som fikser gjerder, reparerer møbler osb.
Durinur Skrevet 20. juni 2021 #12 Skrevet 20. juni 2021 Har kun møtt på renholdere når jeg har vært der for å leke i helger. Ville ikke føles spesielt naturlig å si takk for at de gjør jobben sin når jeg møter på dem i forbifarta akkurat. 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #13 Skrevet 20. juni 2021 Gagaen skrev (1 minutt siden): Og du vet at uten dem hadde det ikke vært mulig å hatt barn i barnehagen? At deres innsats er like viktig som ped.personalet sin? Dette blir for dumt! Deres innsats er vel tross alt ikke like viktig som personalet som gir omsorg og er tilstede for barna hele dagene, året rundt?!? Men det betyr ikke det samme som at de ikke er viktig for driften av en barnehage, og sikkerheten. Men de har ikke direkte kontakt med barna og kan ikke sammenlignes med personalet. Anonymkode: 97d7a...9bf 16
Gjest Gagaen Skrevet 20. juni 2021 #14 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Renholder er aldri der når barnehagen er åpen. Så tenker jeg også at det er litt barnehageeier og arbeidsgiver som har ansvar for det. Tror seriøst renholder hadde blitt gal om 100 + foreldre på hver barnehage skal si takk eller lignende?!? Vaktmester er ansatt i «morselskapet» og kommer til barnehagen kun på oppdrag, så hvordan mener du vi som foreldre skal takke de? Det er også ulike hver gang, ikke noe fast vaktmester. Jeg går heller ikke rundt å takker renholderne på badeanlegget jeg er på regelmessig. Men jeg setter pris på jobben de gjør, og er bevist på hva og hvem som får samfunnet til å gå rundt. Anonymkode: 97d7a...9bf Men da antar jeg at du tenker at det er bhg-eier som er ansvarlig for å takke ped.personalet og da? Hvorfor skal det være forskjell evt?
Gjest Gagaen Skrevet 20. juni 2021 #15 Skrevet 20. juni 2021 Durinur skrev (1 minutt siden): Har kun møtt på renholdere når jeg har vært der for å leke i helger. Ville ikke føles spesielt naturlig å si takk for at de gjør jobben sin når jeg møter på dem i forbifarta akkurat. Men tenk på deg selv ; du setter pris på litt kred for jobben du får?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #16 Skrevet 20. juni 2021 Forstår ikke konseptet med å skulle takke alle for at de gjør en jobb de får betalt for. Anonymkode: 1cfb9...8ff 15
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #17 Skrevet 20. juni 2021 Gagaen skrev (4 minutter siden): Og du vet at uten dem hadde det ikke vært mulig å hatt barn i barnehagen? At deres innsats er like viktig som ped.personalet sin? Vel, det er ikke umulig å ha barn i barnehagen uten vaktmester og renholder. Vaktmesteren vår er innom kanskje 1 gang i måneden og ser over så drar han igjen. Uten renholder hadde vaskingen fallt på barnehagepersonell. Anonymkode: 8dd08...0e9 2
Gjest Gagaen Skrevet 20. juni 2021 #18 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette blir for dumt! Deres innsats er vel tross alt ikke like viktig som personalet som gir omsorg og er tilstede for barna hele dagene, året rundt?!? Jo, det mener jeg faktisk at det er. Ville du like at barna dine løp rundt i en skitten barnehage? AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det betyr ikke det samme som at de ikke er viktig for driften av en barnehage, og sikkerheten. Men de har ikke direkte kontakt med barna og kan ikke sammenlignes med personalet. Anonymkode: 97d7a...9bf De er alle en viktig brikke for driften.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #19 Skrevet 20. juni 2021 Nei takker kun de som har direkte kontakt med barna mine. Anonymkode: 7ed8b...cb7 3
Gjest Gagaen Skrevet 20. juni 2021 #20 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel, det er ikke umulig å ha barn i barnehagen uten vaktmester og renholder. Vaktmesteren vår er innom kanskje 1 gang i måneden og ser over så drar han igjen. Uten renholder hadde vaskingen fallt på barnehagepersonell. Anonymkode: 8dd08...0e9 Og du tror personalet hadde hatt tid til renhold ved siden av sin jobb? Si det til dem du. Og jo ; uten vaktmester og renholder ville barnehagen blitt stengt ganske fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå