Gå til innhold

Data fra datingside viser at kvinner er rasister

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.6.2021 den 13.54):

Nei, det er det slett ikke; skjekker du ikke det du poster?

Asiatiske menn liker best kvinner av samme etnisitet som dem selv, det samme gjør hvite og latinos. Asiatiske kvinner og latinakvinner liker også menn av samme etnisitet best.

Anonymkode: dfd3b...3c1

På hvite menn så står det jo 9% på asiatiske kvinner? Og kun 6% på hvite kvinner? 

Anonymkode: 993fb...42c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.6.2021 den 12.14):

er selv opprinnlig fra nigeria. Jeg vil si dere kvinner er rasistiske hvis dere velge vekk en mann pga hudfarge. greit nok hvis dere hadde valgt ham bort pfa at han var ond, ekkel med deg eller dere ikke passet sammen men hvis du foretrekke hvit mann vil jeg si du er rasist fordi du kun handler ut av hudfarge,,

Anonymkode: 1fc1f...536

Så hvis du som mann velger meg vekk fordi jeg er overvektig, da fatshamer du meg og diskriminerer meg, ikke sant?

Anonymkode: 7e07b...f1f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mest tiltrukket hvite, latinos eller mulatter. Du må bare finne ei som liker deg. Er du kjekk så er du kjekk uansett rase!

Anonymkode: 03f24...c18

AnonymBruker
Skrevet

Som mange sier, preferanse betyr ikke det samme som at man synes noen er mer eller mindre verdt. Hvis man foretrekker brunt hår, så betyr ikke det at man synes blondiner er mindre verdt eller at man ser ned på dem. Jeg er selv hvit og trekkes mot andre hvite. Men det betyr ikke at jeg ikke har likt andre etnisiteter. Og faktisk er han jeg dater nå av en annen etnisitet. :) 

Anonymkode: 3ce81...a71

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.6.2021 den 12.15):

Rasisme og (RASE)preferanse er to veldig forskjellige ting. 

Anonymkode: 67460...ad6

Kognitiv dissonans er det første jeg tenker når jeg leser denne tråden.

Kvinner innser at de, i praksis, oppfører seg slik rasister gjør (dømmer folk basert på (fordommer) om deres rase, ikke personlige egenskaper eller som individer). Men de føler seg ikke som rasister for de er jo så gode og snille folk mener de selv.

Hvordan løse dette. Jo, vi kaller det bare (RASE)preferanser som er noe helt annet enn rasisme, på tross av at det er det eksakt samme som rasisme. Dermed er vi ikke rasister. Wow. Vi har løst problemet med rasisme, vi bare kaller rasisme for ikke rasisme dermed har vi utryddet rasisme. Vi er kvinner, vi er smarte, vi er anti-rasister. Ingen rasister i våre gater, bortsett fra oss selv da, men vi teller ikke fordi vi definerer ordene slik at vi ikke må ta ansvar for egne handlinger og bare går etter andre istedenfor.

Folkens, dette er for dumt, det skjønner dere selv. Når folk ikke ønsker at svarte folk skal flytte inn i deres hvite nabolag, så kan dere ikke  si at det ikke er rasisme, det er bare rase-messig preferanse..... Eller om ingen vil bli venn med en svart person i en hvit skole på grunn av hans rase, du kan ikke si at det er ok det er bare rase-preferanser lizzom....

Kvinnfolk, dere har 2 reelle muligheter nå. 

1. Innse at dere pdd er rasister, men at dere ærlig og oppriktig mener at visse former for rasisme er bra/ok    ELLLER

2. Innse at dere pdd er rasister, og endre oppførsel dersom dere mener at visse former for rasisme ikke er bra/ok

Alle som klikket liker på disse innleggene, bør virkelig skamme dere. Har dere ingen prinsipper eller etikk og moral eller noe? Bare dissonans-klikk så dere kan fortsette å tro dere er noble SJWere, mens dere  fortsetter som før. Dere er som de store selskapene som kjører Pride eller BLM logo på twitter og facebook, mens en fortsetter med business as usual. Sko laget i konsentrasjonsleire i Kina, mens en flagger at en er "woke" samtidig. Jeg gjennomskuer dere. Og trolig er jeg ikke alene.

Skjerpings.... 

Anonymkode: bc4e3...1bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinner innser at de, i praksis, oppfører seg slik rasister gjør (dømmer folk basert på (fordommer) om deres rase, ikke personlige egenskaper eller som individer). Men de føler seg ikke som rasister for de er jo så gode og snille folk mener de selv.

Hvordan løse dette. Jo, vi kaller det bare (RASE)preferanser som er noe helt annet enn rasisme, på tross av at det er det eksakt samme som rasisme. Dermed er vi ikke rasister. Wow. Vi har løst problemet med rasisme, vi bare kaller rasisme for ikke rasisme dermed har vi utryddet rasisme. Vi er kvinner, vi er smarte, vi er anti-rasister. Ingen rasister i våre gater, bortsett fra oss selv da, men vi teller ikke fordi vi definerer ordene slik at vi ikke må ta ansvar for egne handlinger og bare går etter andre istedenfor.

Folkens, dette er for dumt, det skjønner dere selv. Når folk ikke ønsker at svarte folk skal flytte inn i deres hvite nabolag, så kan dere ikke  si at det ikke er rasisme, det er bare rase-messig preferanse..... Eller om ingen vil bli venn med en svart person i en hvit skole på grunn av hans rase, du kan ikke si at det er ok det er bare rase-preferanser lizzom....

1. Innse at dere pdd er rasister, men at dere ærlig og oppriktig mener at visse former for rasisme er bra/ok    ELLLER

2. Innse at dere pdd er rasister, og endre oppførsel dersom dere mener at visse former for rasisme ikke er bra/ok

Alle som klikket liker på disse innleggene, bør virkelig skamme dere. Har dere ingen prinsipper eller etikk og moral eller noe? Bare dissonans-klikk så dere kan fortsette å tro dere er noble SJWere, mens dere  fortsetter som før. Dere er som de store selskapene som kjører Pride eller BLM logo på twitter og facebook, mens en fortsetter med business as usual. Sko laget i konsentrasjonsleire i Kina, mens en flagger at en er "woke" samtidig. Jeg gjennomskuer dere. Og trolig er jeg ikke alene.

Skjerpings.... 

Så, du har ingen preferanser du da? Ingenting som er no-go og turn-off for deg?

Anonymkode: 40fa2...976

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.6.2021 den 12.00):

image.png.39e1af162a90a3b7e81f0ece14c1cf84.png
Ref

Hvorfor er jenter så overfladiske? Jeg kan bli kategorisert som «indian» basert på etnisitet og ekte data viser at jenter hater rasen min. Hvordan kan dere forsvare dette?

Anonymkode: 9765b...90f

Vis meg de indiske jentene som er sammen med hvite, du.. da skal du se rasisme da 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjerpings.... 

Kanskje jenter bare er rasebevisst. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har alle preferanser. Jeg skulle bare ønske folk kunne være ærlig med seg selv om hvorfor de har de preferansene de har. Om du er en ung kvinne, som ubevist leter etter en farsfigur ved å date mye eldre menn, eller du er en mann som liker petit damer fra sørøst asia, begge har sine preferanser. Men hvorfor, er de tråd med de verdiene du tror på. Føler ofte at  folk skyver al slags fordommer og rar menneskesyn under ordet "preferanser"🤷‍♀️

Anonymkode: f3df0...991

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Skjerpings.... 

Ja, klart, for å finne en livspartner og å ha drift som et selskap er helt det samme, helt opplagt 🙃

Anonymkode: d5967...551

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.6.2021 den 12.14):

er selv opprinnlig fra nigeria. Jeg vil si dere kvinner er rasistiske hvis dere velge vekk en mann pga hudfarge. greit nok hvis dere hadde valgt ham bort pfa at han var ond, ekkel med deg eller dere ikke passet sammen men hvis du foretrekke hvit mann vil jeg si du er rasist fordi du kun handler ut av hudfarge,,

Ta deg en bolle.

Det kommer som regel mer på kjøpet enn bare hudfargen (kultur).

For det andre er det subjektivt og ikke noe folk kan kontrollere hva de tiltrekkes av. Da er man like mye rasist om man velger bort tynne/tykke menn, lave/høye menn, menn med rødt/svart/blondt hår, osv eller i det hele tatt noe som helst som har med utseende å gjøre.

Da er det jo ikke vits med bilder på tinder en gang om utseende ikke har betydning.

Tenk å kalle noen rasist fordi de velger dem de tiltrekkes av som partner.🙄 

Anonymkode: faadf...88d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
On 6/28/2021 at 4:14 AM, AnonymBruker said:

Jeg velger jo ikke en mann vekk pga. hudfarge. Om vi er en god match på alle mulige måter og jeg er tiltrukket av han, så bryr jeg meg ikke om han er fra Nigeria eller Mars. Men så har det seg sånn at alle menn jeg har vært tiltrukket av er hvite med mørkt hår, og veldig maskuline menn. Det er ikke min skyld at jeg tiltrekkes av et spesielt type utseende.

I tillegg har jeg også ganske strenge krav til hva jeg ser etter i en mann generelt, jeg har aldri vært en som dater rundt, dating er for seriøse forhold og for å se om man vil gifte seg eller ikke. For meg har norske menn generelt ikke vært helt riktig her, da jeg nok er for tradisjonell for de fleste norske menn. Men samtidig ønsket jeg en mann med tilnærmet lik kultur og med samme verdier som meg. Jeg endte derfor opp med en nordamerikansk mann, hvit og med mørkt hår og maskulint utseende. Igjen, jeg valgte ikke mannen min fordi han er hvit, men fordi jeg er tiltrukket av han og han er alt jeg så etter i en mann.

Anonymkode: bb088...6c8

AnonymBruker
Skrevet

Ref

Hvorfor er jenter så overfladiske? Jeg kan bli kategorisert som «indian» basert på etnisitet og ekte data viser at jenter hater rasen min. Hvordan kan dere forsvare dette?

Kjent faktum, men politisk ukorrekt å snakke om. Men jeg trøste deg med at jeg som en høy, hvit norsk mann aldri har fått svar på en eneste melding på en datingside. Det er håpløst for aller fleste normale menn. Kom deg heller ut og møt damer irl, med de forutsetningene du har.

Anonymkode: 03be8...633

• Liker 2
Skrevet

Ref

Har du i det hele tatt lest linken du la ved?

I følge tallene fra OKCupid vil asiatiske menn ha asiatiske eller hvite damer, og rangerer mørkhudede damer svært lavt.

Da kan man i følge dine slutningsprosesser trekke konklusjonen at du er svært rasistisk selv. Hvorfor er du det?  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...