Gå til innhold

Data fra datingside viser at kvinner er rasister

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tror du ikke en fra en annen kultur hadde behandlet deg bedre? Jeg har sett kvinner her på forumet skrive at norske menn ikke vet hvordan å behandle dem. Og at de derfor foretrekker noen fra lengre sør. 

Anonymkode: 9765b...90f

Nei. Det finnes nok gode og dårlige kandidater i alle leire men JEG er IKKE interessert i å date en annen kultur enn min egen. Venner? Ja takk! Men ikke annet. 

Anonymkode: 26e12...3b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

er selv opprinnlig fra nigeria. Jeg vil si dere kvinner er rasistiske hvis dere velge vekk en mann pga hudfarge. greit nok hvis dere hadde valgt ham bort pfa at han var ond, ekkel med deg eller dere ikke passet sammen men hvis du foretrekke hvit mann vil jeg si du er rasist fordi du kun handler ut av hudfarge,,

Anonymkode: 1fc1f...536

Akkurat hvorfor er det rasistisk? Liker du alle damer, liksom? Er det ingenting du ikke liker når det kommer til utseende? Det er ikke noen forskjell på å ikke date noen fordi man ikke er tiltrukket av dem på grunn av deres hudfarge, enn det det er å utelukke noen pga kraftig overvekt, høyde, hårfarge, kroppsfasong, kjønn eller andre utseendebaserte faktorer.

Anonymkode: 40fa2...976

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Akkurat hvorfor er det rasistisk? Liker du alle damer, liksom? Er det ingenting du ikke liker når det kommer til utseende? Det er ikke noen forskjell på å ikke date noen fordi man ikke er tiltrukket av dem på grunn av deres hudfarge, enn det det er å utelukke noen pga kraftig overvekt, høyde, hårfarge, kroppsfasong, kjønn eller andre utseendebaserte faktorer.

Er selv brun og foretrekker hvite jenter, så arabiske, så latinamerikanske, så indiske, så resten av asia og helt til slutt svarte. Er ikke det at jeg ikke syns de er pene, men de jeg har sett og møtt har ikke vært så veldig fine. Fullstendig klar over at det finnes helt sinnsykt deilige svarte damer der ute, men selv har jeg ikke vært så eksponert for slike damer, så interessen faller litt der.

Jeg er vel sikkert den største rasisten ever på KG. Har vurdert å dra på ferietur til afrika bare for å knuse hvordan jeg ser på svarte damer, men er redd jeg kommer til å rote meg borti horer uten å vite det. 

Anonymkode: a1a41...7c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei. Det finnes nok gode og dårlige kandidater i alle leire men JEG er IKKE interessert i å date en annen kultur enn min egen. Venner? Ja takk! Men ikke annet. 

Du virker mer enn normalt opphengt i kultur. Sikker på du ikke ser på din folkegruppe som overlegen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Du virker mer enn normalt opphengt i kultur. Sikker på du ikke ser på din folkegruppe som overlegen?

Hm. Jeg ser på min kultur som den jeg kjenner meg igjen i og som jeg identifiserer meg med. Hva med deg? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, alle sammen, da var vi omsider avslørt! Vi er rasister, alle sammen! Ingen vits i å gidde å jobbe for anti-rasisme eller prøve å være tålerant og åpen lenger. Alle vet at absolutt alle av oss er rasister uansett. Vi lurer ingen.

Anonymkode: 07776...1d1

• Liker 3
Skrevet

Det er naturlig at de fleste foretrekker en partner av samme etnisitet som dem selv. Sånn er det sikkert i India også. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis enkelte fanatikere lider av vrangforestillinger og mener at mine preferanser og hva jeg tenner på naturlig gjør meg til en rasist så er det deres problem og ikke mitt. 

Anonymkode: 6590a...085

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
youcancallmejune skrev (55 minutter siden):

Det er naturlig at de fleste foretrekker en partner av samme etnisitet som dem selv. Sånn er det sikkert i India også. 

Det er definitivt slik i India også. Spesielt siden India er blandt de, hvis ikke det, mest rasistiske landene i verden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.6.2021 den 12.14):

er selv opprinnlig fra nigeria. Jeg vil si dere kvinner er rasistiske hvis dere velge vekk en mann pga hudfarge. greit nok hvis dere hadde valgt ham bort pfa at han var ond, ekkel med deg eller dere ikke passet sammen men hvis du foretrekke hvit mann vil jeg si du er rasist fordi du kun handler ut av hudfarge,,

Anonymkode: 1fc1f...536

Tiltrekning har ikke ene og alene noe med hudfargen å gjøre. Høyde, vekt, kroppshår, språk, lukt, moral, religion, kultur, livssyn, tradisjon, og alle disse tingene spiller inn. Dermed er det helt naturlig at kvinner tiltrekkes til menn som er av samme opprinnelse som en selv fordi man er mer komfortabel og vant med dette. Flaut at noen velger å bruke ordet rasisme i bildet her. 

Kan komme med et personlig eksempel. Synes det er usexy med menn som snakker dårlig norsk. Om han er fra Tyskland, USA eller Nigeria spiller ingen rolle. Er annet eksempel! Mannen må være høyere enn meg. Tiltrekkes ikke til lave menn. Mye utanlandske menn er dessverre lav. Har ingenting med hudfargen å gjøre.. 

Anonymkode: b7934...964

• Liker 4
Skrevet

Jeg er adoptert fra India selv og jeg opplever mye interesse fra menn fra alle etniske grupper, så dette virker rart.

Ettersom jeg er adoptert føler jeg meg norsk, jeg er naturlig nok ikke rasist, men jeg ønsker å date en fra samme kultur /religion som meg selv. 

Jeg har hatt en veldig kjekk indisk ekskjæreste, men jeg følte at det var en del kulturelle ting som kom i veien selv om han var oppvokst i et vestlig land.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvis enkelte fanatikere lider av vrangforestillinger og mener at mine preferanser og hva jeg tenner på naturlig gjør meg til en rasist så er det deres problem og ikke mitt. 

Om en person har mindre sjans pga rase, er det per definisjon rasisme. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hva er det hvis man bare er skikkelig stygg da? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Dianah skrev (20 timer siden):

Jeg er adoptert fra India selv og jeg opplever mye interesse fra menn fra alle etniske grupper, så dette virker rart.

Ettersom jeg er adoptert føler jeg meg norsk, jeg er naturlig nok ikke rasist, men jeg ønsker å date en fra samme kultur /religion som meg selv. 

Jeg har hatt en veldig kjekk indisk ekskjæreste, men jeg følte at det var en del kulturelle ting som kom i veien selv om han var oppvokst i et vestlig land.

Menn er ikke så opptatt av etnisitet eller hudfarger når det kommer til kvinner...bare du er pen så spiller det ingen rolle. Er vel mest vi kvinner som tenker på slikt når vi skal velge mann å ha ha barn med.

Anonymkode: 45f1e...b7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da er jeg født rasist og det er dermed en helt naturlig ting, når jeg var barn i barnehagen og barneskolen så likte jeg de som var blonde. Følte meg ikke tiltrukket av de med mørkt hår og mørk hud.

Jeg synes fremdeles at blonde er veldig vakre, men jeg liker også de fra Øst-Asia og Sør-Amerika. Derimot så føler jeg meg ikke tiltrukket av mennesker fra Afrika, Midt-Østen, Pakistan og India.
Fordi om jeg ikke føler meg tiltrukket av disse så er det ikke dermed sagt at jeg hater de eller har rasistiske meninger.

Preferanser og hvilken type utseende man føler seg tiltrukket av har ingenting med rasisme å gjøre, dette woke opplegget har gått alt for langt når man benekter menneskets naturlige instinkter.

Nå i dag er jeg forresten gift med en person fra Sør-Amerika og har vi har vært gift i mange år, men jeg er vel fremdeles en rasist i enkeltes øyne?.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det hvis man bare er skikkelig stygg da? 

Det er ondt. Stygghet ødelegger bare for menn da. Kvinner kan ha sex uansett. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er ondt. Stygghet ødelegger bare for menn da. Kvinner kan ha sex uansett. 

Så det er ondt å ikke være tiltrukket av noen som er stygge, mens det er rasisme og ikke være tiltrukket av en spesiell "rase"? Hva er forskjellen? Og hvorfor i helvete er det så viktig at alt som rammer de som ikke er hvite kalles for rasisme? Kan de ikke bare godta at alle opplever å bli diskriminert for noe? Jeg forstår ikke den opphengtheten i akkurat å måtte kalle noe for rasisme? Det er ikke noe verre å bli valgt bort fordi man er stygg enn fordi man er svart!

Det hele kalles preferanser! (Og ingen mennesker er stygge. Det lærte jeg fra mammaen min) 

• Liker 1
Skrevet

Menn er ikke så opptatt av etnisitet eller hudfarger når det kommer til kvinner...bare du er pen så spiller det ingen rolle. Er vel mest vi kvinner som tenker på slikt når vi skal velge mann å ha ha barn med.

Anonymkode: 45f1e...b7f

Hmm. Jeg har bodd i USA, og fikk ofte høre fra hudpleier/frisører osv at de ville se bilde av eksen (han var hvit og kjekk), da fikk jeg høre at vi kom til å få helt fantastisk nydelige barn. 

Da jeg ble sammen med en annen eks (indisk), sa de ingenting. Så mulig det ligger noe i det. 

Samtidig har de samme damene kommentert at jeg er pen, og det hadde de vel ikke gjort om de var rasistisk?

AnonymBruker
Skrevet
Dianah skrev (37 minutter siden):

Hmm. Jeg har bodd i USA, og fikk ofte høre fra hudpleier/frisører osv at de ville se bilde av eksen (han var hvit og kjekk), da fikk jeg høre at vi kom til å få helt fantastisk nydelige barn. 

Da jeg ble sammen med en annen eks (indisk), sa de ingenting. Så mulig det ligger noe i det. 

Samtidig har de samme damene kommentert at jeg er pen, og det hadde de vel ikke gjort om de var rasistisk?

Kvinner har fetish for blandede barn. De hadde ikke sagt det om mannen var brun og dama hvit da. Åpenbart er bare hvite menn innefor for kvinner.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.6.2021 den 23.55):

Så fordi jeg ikke er så interessert i å date hvite folk, så er jeg rasist? 

Anonymkode: d5967...551

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...