AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #81 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 20.6.2021 den 12.50): Har du grafen som viser det samme, bare omvendt? Altså oddsen for svar til kvinner fra menn? Dette handler jo selvfølgelig ikke om kvinner og menn. Hvorfor var du så rask til å trekke den konklusjonen kan du kanskje heller spør deg selv om. Anonymkode: aed8b...431 Det er ikke så lett å sammenlikne fordi kvinner sviper oftere på hvem de ville vurdert som kjæreste, mens menn sviper ja på alle de ville hatt ONS med, og tar dermed ja på mange fler og er mindre selektiv. Anonymkode: 07776...1d1 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #82 Skrevet 28. juni 2021 Dette er ikke rasisme. Hva mener du folk skal gjøre da? Bli sammen med noen bare for å vise at de ikke er rasist? Det er vanlig over hele verden at like barn leker best når det gjelder noe så personlig som parforhold. Selvfølgelig og heldigvis med mange unntak. Anonymkode: 1390d...297 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #83 Skrevet 28. juni 2021 er selv opprinnlig fra nigeria. Jeg vil si dere kvinner er rasistiske hvis dere velge vekk en mann pga hudfarge. greit nok hvis dere hadde valgt ham bort pfa at han var ond, ekkel med deg eller dere ikke passet sammen men hvis du foretrekke hvit mann vil jeg si du er rasist fordi du kun handler ut av hudfarge,, Anonymkode: 1fc1f...536 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #84 Skrevet 28. juni 2021 On 6/20/2021 at 12:39 PM, AnonymBruker said: Neppe. Damene fra Afrika er sist i Tinder-bunken (sammen med meg..). Anonymkode: ea8d3...2a5 Da fant du jo løsningen selv. Reis til Afrika om du vil være attraktiv. On 6/20/2021 at 12:00 PM, AnonymBruker said: Ref Hvorfor er jenter så overfladiske? Jeg kan bli kategorisert som «indian» basert på etnisitet og ekte data viser at jenter hater rasen min. Hvordan kan dere forsvare dette? Anonymkode: 9765b...90f Hva betyr grafen? Er den fra USA med flest brukere derfra? Og da naturlig nok har flest hvite brukere siden dette er flertallet i landet. Hadde grafen vært omvendt hvis den var fra en indisk datingside? Anonymkode: 1390d...297 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #85 Skrevet 28. juni 2021 Jeg velger ikke bort menn pga hudfargen, men holdningen. Så vidt jeg vet har vel ikke indiske menn særlig hyggelige holdninger mot kvinner ( annet enn at vi er fødemaskiner og hushjelp som de har krav på å ligge med). Anonymkode: a839a...d49 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #86 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er ingen rasist men jeg diskriminerer ut fra både etnisitet, er jo akkurat det rasister gjør, diskriminere ut av etnisitet.. Dette er rasisme. Anonymkode: 1fc1f...536 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #87 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 20.6.2021 den 12.06): Dette handler jo bare om preferanse. Du kan ikke skylde på rasisme fordi du ikke får napp. Anonymkode: 2dd62...3a0 Helt enig. Dessuten, det går nok over. Mediene, bedrifter og tv-kanaler, jobber alle veldig hardt for at vi skal tilvennes eksponering av annerledes utseende mennesker, så snart blir du hot nok. Anonymkode: 0abe3...38f
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #88 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt enig. Dessuten, det går nok over. Mediene, bedrifter og tv-kanaler, jobber alle veldig hardt for at vi skal tilvennes eksponering av annerledes utseende mennesker, så snart blir du hot nok. Anonymkode: 0abe3...38f Kvinner liker jo mørke fra før av da. Anonymkode: 9765b...90f
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #89 Skrevet 28. juni 2021 Lurer litt på hva jeg er da om dette gjør folk til rasister. Alle mine tidligere kjærester har vært hvite, men jeg tiltrekkes ikke av de med blondt hår, samt jeg foretrekker de med skjegg. Ellers trekkes jeg mer mot et utseende fra midtøsten samt noen sorte. Men det går jo mer på utseende enn fargen. De fleste indiske jeg møter har ikke et utseende jeg tiltrekkes av, heller ikke asiater eller sorte som er tynne i kroppfasongen. Men jeg sier da f.eks at jeg ikke liker indere eller øst-asiater fordi deres utseende ikke har tiltrukket meg av de jeg har møtt/sett. Anonymkode: 26248...95c 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #90 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Lurer litt på hva jeg er da om dette gjør folk til rasister. Alle mine tidligere kjærester har vært hvite, men jeg tiltrekkes ikke av de med blondt hår, samt jeg foretrekker de med skjegg. Ellers trekkes jeg mer mot et utseende fra midtøsten samt noen sorte. Men det går jo mer på utseende enn fargen. De fleste indiske jeg møter har ikke et utseende jeg tiltrekkes av, heller ikke asiater eller sorte som er tynne i kroppfasongen. Men jeg sier da f.eks at jeg ikke liker indere eller øst-asiater fordi deres utseende ikke har tiltrukket meg av de jeg har møtt/sett. Anonymkode: 26248...95c Jeg ser mer ut som en fra Midtøsten. Så kanskje du hadde likt meg. Anonymkode: 9765b...90f
Tiuren Skrevet 28. juni 2021 #91 Skrevet 28. juni 2021 29 minutter siden, AnonymBruker said: er jo akkurat det rasister gjør, diskriminere ut av etnisitet.. Dette er rasisme. Anonymkode: 1fc1f...536 Vil du date og ha sex med en av samme kjønn? Ikke det, da er du homofob.... ?? 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #92 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 20.6.2021 den 12.39): Neppe. Damene fra Afrika er sist i Tinder-bunken (sammen med meg..). Anonymkode: ea8d3...2a5 Tull. Det kommer an på hvor i Afrika de kommer fra. Det finnes noen pene kvinner som har trekk som gjør at de ser ut som de kommer fra sør Asia selv om de er afrikanske. Men veldig veldig mørke fra f.eks Senegal er ikke pene for mange av oss fra Norden. Og omvendt. Anonymkode: 45f1e...b7f
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #93 Skrevet 28. juni 2021 Det er ikke lurt som norsk dame og rote seg borti f.eks en konservativ muslim. Da er livet ditt blitt ett fengsel. Snakker om egen erfaring. Det har lært meg at å rote seg borti mannfolk med stor kulturforskjell er en stor utfordring. Jeg har ikke noe imot utenlandske venner... men ta nå f.eks arabiske menn de sliter stort med å kun være en venn med en hvit dame..er det så mye bedre?? Det virker som vi godtar den mer enn motsatt. Anonymkode: 1f8ee...715 6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #94 Skrevet 28. juni 2021 4 hours ago, Tiuren said: Og vi lever alle i USA.... Hvilken delstat kommer du fra, jeg er fra Texas, tror jeg.... Hvis du ikke vet er du sannsynligvis derfra, ja 🙂 Selv er jeg fra Montana, fjellape som jeg er. Anonymkode: 1390d...297
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #95 Skrevet 28. juni 2021 On 6/20/2021 at 12:48 PM, AnonymBruker said: Inntrykket av den indiske kulturen som vi får via media her i Norge, er at det er ganske lite respekt for damer. Anonymkode: 7bfe9...d40 Fakta er at indiske menn er de største tøflene i verden. Du får bare servert en liten, og da mener jeg en virkelig liten, del av det store bildet. Anonymkode: a1a41...7c5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #96 Skrevet 28. juni 2021 On 6/20/2021 at 3:01 PM, AnonymBruker said: Du høres ut som en bitter rasist som er imot «interracial» og krever en hvit kvinne, men som må ta til takke med en thaidame. Anonymkode: 9765b...90f Du starter som motstander av rasisme og avslutter rasistisk. I samme setning! Imponerende. Anonymkode: 1390d...297 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #97 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke lurt som norsk dame og rote seg borti f.eks en konservativ muslim. Da er livet ditt blitt ett fengsel. Snakker om egen erfaring. Det har lært meg at å rote seg borti mannfolk med stor kulturforskjell er en stor utfordring. Jeg har ikke noe imot utenlandske venner... men ta nå f.eks arabiske menn de sliter stort med å kun være en venn med en hvit dame..er det så mye bedre?? Det virker som vi godtar den mer enn motsatt. Anonymkode: 1f8ee...715 Du vil ikke være sammen med dem, de vil ikke være venn med deg. Det er jo like langt? Hva er det dere godtar mer? Anonymkode: 9765b...90f
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #98 Skrevet 28. juni 2021 On 6/20/2021 at 12:48 PM, AnonymBruker said: Inntrykket av den indiske kulturen som vi får via media her i Norge, er at det er ganske lite respekt for damer. Anonymkode: 7bfe9...d40 Som om "den indiske kulturen" bare er én kultur. Landet har flere hundre språk og da sikkert ca like mange kulturer. Muligens også landet i verden med flest religioner som er fulgt av over en million. Anonymkode: 1390d...297
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #99 Skrevet 28. juni 2021 On 6/21/2021 at 11:11 AM, AnonymBruker said: Ja, kvinner er så rasistiske at de har overbevist seg selv at å luke ut personer etter etnisitet ikke er rasisme, men "preferanse". Alt snakket om toleranse er bare piss, for når de ikke lenger er ved sidelinjen, men er på første rekke og må faktisk gjøre et valg, velger de å være rasistisk og fjerne alle som ikke har hvit hud. Rett og slett kvalmt. Anonymkode: 61e0d...9aa Om man velger hvem man ansetter og valg av venner, arbeidssted, butikker, spisesteder, partier, nabolag, fotballag kun etter hudfarger og etnisitet så tenker jeg det er rasistisk. Men valg av kjæreste handler mye om (men ikke bare av) hva man tiltrekkes av utseendemessig. Kanskje mer for menn, men også noe for kvinner. Hele naturen er sånn og ikke engang mennesker kan ønsketenke seg vekk fra det. Anonymkode: 1390d...297
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #100 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): er jo akkurat det rasister gjør, diskriminere ut av etnisitet.. Dette er rasisme. Anonymkode: 1fc1f...536 Tror du siterer meg der. Nei. Å diskriminere betyr å forskjellsbehandle... Men jeg gjør det ikke ut av idelologi eller ut fra en mening om at noe er bedre enn noe annet. Det handler kun om personlig preferanse og ikke om ideologi 🤷♀️ Akkurat som eksempelet noen andre nevner: jeg er ikke homofob heller, fordi om jeg ikke dater kvinner 😛 Jeg er bare hetereoseksuell og derfor diskriminerer jeg også på kjønn 😝 shoot me! Jeg dater ganske så snevert: kun en viss aldersgruppe med en viss sivilstatus, med flere krav (bl.a. for det meste nordisk utseende)... Alt dette er diskriminering... So what. Anonymkode: 26e12...3b8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå