AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 Ref Hvorfor er jenter så overfladiske? Jeg kan bli kategorisert som «indian» basert på etnisitet og ekte data viser at jenter hater rasen min. Hvordan kan dere forsvare dette? Anonymkode: 9765b...90f 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 Kan du bevise at kvinner hater deg? Vil gjerne se bevis på det. Anonymkode: c9688...600 37
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 Hvorfor skal vi forsvare noe som helst? Jeg foretrekker hispanic/latin. Hva de andre liker, bryr jeg meg ikke om. Anonymkode: c6c74...99a 23
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 Populært innlegg #4 Skrevet 20. juni 2021 Dette handler jo bare om preferanse. Du kan ikke skylde på rasisme fordi du ikke får napp. Anonymkode: 2dd62...3a0 71
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #5 Skrevet 20. juni 2021 Ordet rasist er et sterkt ord å bruke. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg er absolutt ikke rasist, har venner i ulike etniske grupper, jobber med mennesker fra ulike deler av verden, og elsker at vi alle er ulike. Men når det kommer til dating, det å finne en mann som forhåpentligvis skal bli min livspartner, så blir det mer viktig for meg å finne en man har mer til felles med, en slags felles verdiforståelse. Også er rett og slett min romantiske preferanse sånn at jeg forelsker meg stort sett i etnisk hvite. Det er jo veldig mange etnisk hvite jeg ikke faller for også, det er bare det at jeg tilfeldigvis oftere får den rette magefølelsen sammen med en etnisk hvit. Anonymkode: 7eb4b...273 18
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 Populært innlegg #6 Skrevet 20. juni 2021 Rasisme og preferanse er to veldig forskjellige ting. Anonymkode: 67460...ad6 62
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #7 Skrevet 20. juni 2021 Jeg er ikke rasist. Min beste venninne er fra India opprinnelig. Men jeg kan ikke noe for at jeg er svak for menn med kritthvit hud, fregner, rødt hår og skjegg. Er ikke rasist bare for jeg har ting jeg synes er attraktivt. Jeg behandler ikke noen med en annen etnisk bakgrunn enn min egen noe annerledes enn jeg ville om det var en hvit person. Men jeg klarer ikke å fysisk bli tiltrukket av annet enn det jeg er tiltrukket av. Det er noen ting som ikke er styrt av en selv. Litt som at noen liker store rumper, mens andre vil ha store bryster. Alle har preferanser på ting. Anonymkode: d9425...7b6 15
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #8 Skrevet 20. juni 2021 Hvis jeg blir regnet som rasist fordi jeg vil date menn jeg faller for og tenner på så lever jeg godt med det altså. Kjenner ikke jeg trenger forsvare det det aller minste. Jeg vil faktisk ikke date damer heller - uansett hudfarge. Anonymkode: dde9f...310 20
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #9 Skrevet 20. juni 2021 Men har du prøvd den klassiske indiske sjekkereplikken da? Ifølge indere på twitter funker den som bare det 🙂 Anonymkode: f32f6...16b 10
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #10 Skrevet 20. juni 2021 De hvite har mest status, makt og penger i samfunnet. Kvinner er ute etter menn med status, makt og penger. Dette er helt naturlig. Anonymkode: 08201...746 8
AnonymBrukern Skrevet 20. juni 2021 #11 Skrevet 20. juni 2021 Ærlig talt folk er ikke rasister bare fordi de ikke tenner på deg 24
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #12 Skrevet 20. juni 2021 Disse tallene er vel fra USA. I Norge hadde nok Middle eastern fått mye lavere score. Anonymkode: 08201...746 19
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #13 Skrevet 20. juni 2021 Enig i at dette er et systematisk problem i Norge. Norske menn er mye mer åpne, og mindre sneversynte enn kvinner på dette området. Anonymkode: 02015...e68
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #14 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enig i at dette er et systematisk problem i Norge. Norske menn er mye mer åpne, og mindre sneversynte enn kvinner på dette området. Anonymkode: 02015...e68 Neppe. Damene fra Afrika er sist i Tinder-bunken (sammen med meg..). Anonymkode: ea8d3...2a5 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #15 Skrevet 20. juni 2021 19/20 ganger syns jeg typiske «hvite» menn er utseendemessig mer attraktive enn andre etnisiteter. Men det fins jo unntak. Ett annet problem er kulturen, og du skriver du kan kategoriseres som indisk. Indisk kultur må være en av de mest luktende, bråkete og har i tillegg et forferdelige stygt språk. Så ved første dømmende øyekast på for eksempel Tinder, så ville jeg nok ha sveipet deg bort utelukkende pga kulturdiskriminering. Spørs jo hva bioen sier da.. men du måtte ha hatt utseende med deg og hatt en bio som indikerer at du er ‘norsk’ ville jeg nok gitt deg en sjanse. Anonymkode: 804f3...3b3 9
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #16 Skrevet 20. juni 2021 Til en viss grad enig, så kommer det an på hva som ligger bak. Jeg er en relativt frisinnet norsk kvinne, for de fleste religiøse muslimer vil jeg f.eks. være helt uaktuell og vise verca. Hovedproblemet mitt på Tinder ol. er faktisk at så og si ingen av mennene som ser ikke-vestlige ut har tekst i bioen sin, ev. så skriver de på en måte som ikke gir noen pekepinn om hvor «norske» de er (typ bilde av sitt lands flagg og tekst på urdu). Kommer jeg over en som har en bio som treffer spiller det liten rolle om han ser ut til å ha foreldre fra Punjab. Jeg kan godt date en 3. generasjons moderne, ateistisk mann med røtter fra midtøsten, eller en norsk mann adoptert fra Colombia, eller en afroamerikaner fra New York, men «Hassan fra Afghanistan» som kom hit i fjor er neppe en god match. Det går ikke primært på utseende for min del, men språk og kultur. Jeg har datet flere med utenlandsk utseende, men de har vært like vestlige som meg kulturelt sett. Bak ligger sikkert masse fordommer, og at jeg faktisk ikke gidder mase plunder og heft med helt ulike verdier når det finnes nok andre å date. Anonymkode: b7b21...6e6 18
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #17 Skrevet 20. juni 2021 Neida, vi er bare redde for store svarte pikker. Anonymkode: f784c...089
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #18 Skrevet 20. juni 2021 Det er forskjell på rasisme og personlige preferanser. Har mange venninner som kun dater utenlandske menn mens jeg ofte faller for de som er lysere i huden. Har ingenting å gjøre med rasisme ærlig talt. Har vært på date me utenlandske menn også, vært sammen med en tyrker. Erfaringen min er dessverre at de lyger og smisker. Anonymkode: 7bfe9...d40 5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #19 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ref Hvorfor er jenter så overfladiske? Jeg kan bli kategorisert som «indian» basert på etnisitet og ekte data viser at jenter hater rasen min. Hvordan kan dere forsvare dette? Anonymkode: 9765b...90f Inntrykket av den indiske kulturen som vi får via media her i Norge, er at det er ganske lite respekt for damer. Anonymkode: 7bfe9...d40 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #20 Skrevet 20. juni 2021 Har du en tilsvarende graf for menn? Anonymkode: 691ab...193 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå