Gå til innhold

Big boobs problem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor en god del av dere ikke har søkt om brystreduksjon. Hadde 80 F før, men fikk dekket operasjon. Har nå c cup og livet er lettere og alle nakke og skulderproblemer forsvant!

Anonymkode: eb02a...ca8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tro meg, ingen vil klage

Anonymkode: 8348d...e5d

Ingen hadde klagd i senga. Men du erter dem som bare det. Tror ikke det er så behagelig å sitte i tannlegestolen og bli erta. Hva skal dem gjøre etter timen? De må jo gå på toalettet for å tømme seg for å ikke få ballespreng. 

Anonymkode: 47140...839

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.10.2021 den 12.23):

Skjønner ikke hvorfor en god del av dere ikke har søkt om brystreduksjon. Hadde 80 F før, men fikk dekket operasjon. Har nå c cup og livet er lettere og alle nakke og skulderproblemer forsvant!

Anonymkode: eb02a...ca8

Kjæresten min hadde nok brukt dagene sine på å grine om jeg skulle gjort det.

Anonymkode: 0c349...516

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.10.2021 den 12.29):

Ingen hadde klagd i senga. Men du erter dem som bare det. Tror ikke det er så behagelig å sitte i tannlegestolen og bli erta. Hva skal dem gjøre etter timen? De må jo gå på toalettet for å tømme seg for å ikke få ballespreng. 

Anonymkode: 47140...839

Går helt fint

Anonymkode: 8348d...e5d

Skrevet

Tannlegen min har ikke spesielt store, men likevel trøkker de over halve ansiktet mitt. Er dame.

Anonymkode: 2b531...35a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.6.2021 den 14.04):

Ts her. Er tannlege student. Puppene kommer i veien når jeg utfører behandling. Det blir egentlig til at pasientene får puppene mine i ansiktet eller at de "hviler" hodet på selve puppene. Får sånn morsfølelse av det. Har sett at enkelte pasienter har fått bul på buksen også..... I tillegg er det vondt for ryggen og støtter det meste som er skrevet i tråden. Kjenner meg igjen ja :) 

Anonymkode: 549fe...0a1

Høres litt ut som du er manne troll syns jeg men. Men greit det hvis ingen andre gjennomskuer deg 🤷‍♀️

Anonymkode: fd29e...bf0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.6.2021 den 22.05):

Selvsagt har jeg vurdert det. Jeg får det ikke dekket, og jeg greier ikke dekke det selv. 

Fysisk utviklingshemmet, hva i all verden mener du med det? Funksjonshemmet? Det er vel å ta litt i. Det er mange kvinner med store bryter som sliter med å gjøre helt alminnelige ting. 

Anonymkode: 809d6...90a

Har rett og slett vondt for å tro på at du ikke får dekket brystreduksjon når du faktisk har så store plager. 

Skrevet

Signerer på alt som er nevnt her✔️Livet etter brystreduksjon er fantastisk, B-cup er undervurdert. 

Anonymkode: dd902...d38

Skrevet

er 65H eller 65I normal størrelse?

Anonymkode: 1a7f9...1bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...