Gå til innhold

Big boobs problem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har stooore pupper. Opplever ofte "problemer" og tenker at de som har mindre pupper er heldig. 

Hva er dine "big boobs problems" ? :laugh:

Dette er typisk for meg: 8n7kwhgoj9671.png

Anonymkode: 549fe...0a1

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke spille gitar

Kan ikke jogge

Kan ikke ligge på magen

Har tre bh som må vasker hver helg

Kan ikke strikke

Kan ikke hoppe

Kan ikke gå med bluser som har knapper

Alle gensere blir for korte fremme

Anonymkode: 4eee5...e1f

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Puppesvette og derav lukt 

Umulig å finne en god og støttende amme-bh (vanskelig i seg selv pga. størrelsen og umulig fordi ingen har amme-bh i fysisk butikk så får ikke prøvd på).

Vanskelig å få til amming i starten fordi den nyfødte drukner i pupp

Anonymkode: b7731...6ca

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Er tannlege student. Puppene kommer i veien når jeg utfører behandling. Det blir egentlig til at pasientene får puppene mine i ansiktet eller at de "hviler" hodet på selve puppene. Får sånn morsfølelse av det. Har sett at enkelte pasienter har fått bul på buksen også..... I tillegg er det vondt for ryggen og støtter det meste som er skrevet i tråden. Kjenner meg igjen ja :) 

• Liker 7
Skrevet (endret)

Ligge på magen.

Finne klær, da jeg i tillegg er bred over skuldrene.

Finne rimelige BHer. Eller at det rett og slett blir fort ødelagt grunnet slitasje. Knekte spiler, som stikker etc. Som ikke støtter godt nok.

Finne passende størrelse på utrigning uten at det ser vulgært ut.

Klemme folk(menn) jeg ikke kjenner så godt uten å føle at de kommer i veien.

Ta av meg på overkroppen under helseundersøkelser. Skulle ligge på benk her om dagen under en EKG undersøkelse, og vet liksom ikke hva jeg skal gjøre med dem, selv om sykepleieren var dame.😅

Endret av Cordelia
  • Liker 4
Skrevet

De er i veien på natta 😝 Det hjelper litt om jeg sover med en løs treningsbh-aktig topp, men de er fortsatt i veien.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts her. Er tannlege student. Puppene kommer i veien når jeg utfører behandling. Det blir egentlig til at pasientene får puppene mine i ansiktet eller at de "hviler" hodet på selve puppene. Får sånn morsfølelse av det. Har sett at enkelte pasienter har fått bul på buksen også..... I tillegg er det vondt for ryggen og støtter det meste som er skrevet i tråden. Kjenner meg igjen ja :) 

Hadde en barmfager tannlege da jeg var ungdom 😍

Anonymkode: a4976...20a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De er stort sett alltid i veien. 
Jogging, løping, hopping osv utgår. 
Finne gode BHer som ikke er i 1000+ kr klassen og over. 
Vondt i ryggen. 
Svette og svette «gnagsår» under puppene. 
Uansett hva jeg har på meg så er puppene så veldig tydelige, og jeg får tidvis slibrige kommentarer og blikk. 

Kort sagt, sparer til brystreduksjon. 

Anonymkode: 1cb26...b9c

• Liker 5
Skrevet

Umulig å ligge på magen. Umulig å jogge. Så tok jeg brystreduksjon. Nå kan jeg ligge på magen. Jogging startet jeg aldri opp med🤭

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

pasientene får puppene mine i ansiktet eller at de "hviler" hodet på selve puppene

Dette var litt morsomt da. Sorry. Hvorfor hviler de hodet på puppene?

Anonymkode: a7193...b96

AnonymBruker
Skrevet

blir stirret på, klær passer ikke, får ekle kommentarer av menn, kan ikke sjekke om smekken min er åpen uten speil :sexy:

Anonymkode: fb998...cf2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Umulig å finne en god og støttende amme-bh (vanskelig i seg selv pga. størrelsen og umulig fordi ingen har amme-bh i fysisk butikk så får ikke prøvd på).

Change har gode amme-bh for større størrelser, du må bare spørre etter dem😊

Jeg plages egentlig mest av ryggsmerter da jeg har kontorjobb. Og sjelden klær passer: fikk kommentar av en butikkdame at jeg var jo tre forskjellige størrelser på overkroppen (bryst/midje/hofter, og finner derfor aldri klær som passer😔

Anonymkode: 09932...44f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Dette var litt morsomt da. Sorry. Hvorfor hviler de hodet på puppene?

Anonymkode: a7193...b96

Fordi når jeg sitter og utfører behandling, for å komme til i munnen, sitter jeg på en måte bak pasienten og hodet ligger litt på skrå inntil den siden jeg sitter på, det blir altså på puppene/brystområdet mitt. 

Skrevet

Tungt å «bære», vanskelig å finne bh når man har store pupper og smal midje, kan ikke løpe uten at puppene detter ut av bhen, slitsomt å ligge naken da puppene er i veien osv

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen i alt. Har tatt brystreduksjon, livet er rett og slett lettere med en B-cup👍🏻

Anonymkode: dd902...d38

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

F33DFB29-3EF8-48B0-8887-BAA53B55E71B.png

Anonymkode: 9107e...9de

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 30GG i str, men gode bh’er gjør at jogging og bevegelse ikke er noe problem. Jeg sliter mer med at klær ikke sitter «pent», blant annet må jeg bare drite i omslagskjoler og alt med v-hals fordi jeg føler at det blir for mye utringing.

Så tror mitt største problem er at jeg ikke føler meg vel med store pupper, så jeg skjuler dem. Og kan aldri bruke høyhalset uten at det ser ut som jeg har tyrenakke.

Vanskelig å finne flatterende overdeler/jakker når du er en L på toppen men en XS rundt livet.

Anonymkode: 4640c...8f6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hehe, var det en 1.april-spøk? 😅

Anonymkode: 9f65f...f6d

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Haha😂 Lurer på om noen faktisk hadde bestilt time til noe slikt, hvis det hadde vært en mulighet 😁

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hva faen? Er dette seriøst?🤭

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...